Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Kuusi juotu, ja kisa näyttää oikeen hyvältä tässä vaiheessa.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
kouvotsvoni sanoi:
Olen kirjoittanut tekstiä ilman kirjoitusvehreitä viime yönä :eek:
Synttärisankari nukkuu ja ja... :nope:

Sosiologiaa tuli eilen luettua nousumyötäisessä. Ensimmäisen kerran teksti tuntui järkevältä, mielenkiintoiselta ja mieleen jääväl...KALJAA!!!11

Tosta mä mitään tiedä mutta minä olen nyt nousumyönteisessä :ahem:
Päivä se on maanantaikin. Naisia jahtaamaan :p
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Luennot loppu tältä keväältä ja kohta muutto edessä. Pitää siis juoda oluet pois kaapista.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
1.5vrk ilman alkomahoolia ja sitä ennen otin vapun aikoihin kahtena iltana...ja sitä edellisinä kolmena sunnuntaina.
No huh, huh. Kyllä mullakin tuli joskus 30 vuotta sitten otettua tiheämpäänkin tahtiin, samoin tästä noin 10 vuotta sitten mutta sen jälkeen on ollutkin aika harvat ne kerran kun on tullut nautittua.

Seuraavan kerran ehkäpä juhannuksena viintä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
S.A sanoi:
Jotenkin ei yllätä, että kouvolla on eniten postauksia tähän toikkiin, mutta että Samilla on toisiksi eniten!
:eek!: Täytyypä tarkistaa tilanne. Ehkä mulla on ollut matala kynnys kirjoittaa tänne, kun ei ole tänä vuonna vielä krapulan tunnetta ollut :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
No huh, huh. Kyllä mullakin tuli joskus 30 vuotta sitten otettua tiheämpäänkin tahtiin, samoin tästä noin 10 vuotta sitten mutta sen jälkeen on ollutkin aika harvat ne kerran kun on tullut nautittua.

Seuraavan kerran ehkäpä juhannuksena viintä.
Onneksi ei ollut nettiä Savonlinnan "taikkari" aikoina :rolleyes: ..mutta mikäpä tässä otellessa, kun ei työt paina, kun "lääkäri kieltänyt" :D "...aiheuttaa tällä hetkellä potilaalle työkyvyttömyyden. Hän ei myöskään tällä hetkellä ole opiskelukykyinen." :alppu: Eikä lääkärinlausunnossa syynä ollut alkoholin käyttö :alppu:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
kouvotsvoni sanoi:
Olen puolihereillä... :alppu:
Katsos, täällä ois ollu kanssa ryyppykavereita. :ahem: Kohta puoliin rupeaa selviämään eilisestä humalasta ja krapulaa pukkaa. Vähän kuin hirttotuomiota odottaisi :rolleyes:

Vittu ei ollut taas mitään järkeä, ryyppäs kaikki rahansa vaan ryyppäämisen takia. Piru.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
butterfly sanoi:
Katsos, täällä ois ollu kanssa ryyppykavereita. :ahem: Kohta puoliin rupeaa selviämään eilisestä humalasta ja krapulaa pukkaa. Vähän kuin hirttotuomiota odottaisi :rolleyes:

Vittu ei ollut taas mitään järkeä, ryyppäs kaikki rahansa vaan ryyppäämisen takia. Piru.
t:kouvotsvoni :ahem:
 
Ylös