Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jr- sanoi:
Niin eihän tosta määrästä tuu edes juovuksiin :D :D
No olenhan mä sentään kaiketi likemmäs 15 tuntia tässä noita nappaillutkin, eli tahti on ollut hitaanlainen.
Ei mulla oo muuta blandista tähän rommiin ko kahvi. On aika saatanan pahaa. :yuck:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No olenhan mä sentään kaiketi likemmäs 15 tuntia tässä noita nappaillutkin, eli tahti on ollut hitaanlainen.
Ei mulla oo muuta blandista tähän rommiin ko kahvi. On aika saatanan pahaa. :yuck:
Juu ei oo kasikytärossanen tarkotettu raakanavedettäväksi, vaikka on sitä ittekkin joskus tullu raakana juotua :eek:

Parempaa se kuitenkin on kuin 96 rossanen spiritus fortis, jota on sitäkin "joutunu" juomaan raakana aikoinaan yksissä bileissä. Itte osasin pikkasen varoa, mutta Kaverilta lähti pariks päivää ääni :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Juu ei oo kasikytärossanen tarkotettu raakanavedettäväksi, vaikka on sitä ittekkin joskus tullu raakana juotua :eek:

Parempaa se kuitenkin on kuin 96 rossanen spiritus fortis, jota on sitäkin "joutunu" juomaan raakana aikoinaan yksissä bileissä. Itte osasin pikkasen varoa, mutta Kaverilta lähti pariks päivää ääni :D
Itte hurjassa nuoruudessa lantrasin pirtua mehutiivisteellä 50/50-suhteessa. Upposi hyvin:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Itte hurjassa nuoruudessa lantrasin pirtua mehutiivisteellä 50/50-suhteessa. Upposi hyvin:eek:
Ibizalla joku lapualainen taksikuski kehu paikallista lääkespriitä maasta taivaaseen, oli kuulemma halpaa ja pirun hyvää drinkin pohjana. Ostettiin kaverin kanssa, jäi juomati. Muovipullossa ja sen verran mitä mä espanjaa ymmärsin, niin jostain saniteettitiloista siinä etiketissä mainittiin :D :D :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Ibizalla joku lapualainen taksikuski kehu paikallista lääkespriitä maasta taivaaseen, oli kuulemma halpaa ja pirun hyvää drinkin pohjana. Ostettiin kaverin kanssa, jäi juomati. Muovipullossa ja sen verran mitä mä espanjaa ymmärsin, niin jostain saniteettitiloista siinä etiketissä mainittiin :D :D :D
Mikäs siinä jos kloriitti maistuu.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ibizalla joku lapualainen taksikuski kehu paikallista lääkespriitä maasta taivaaseen, oli kuulemma halpaa ja pirun hyvää drinkin pohjana. Ostettiin kaverin kanssa, jäi juomati. Muovipullossa ja sen verran mitä mä espanjaa ymmärsin, niin jostain saniteettitiloista siinä etiketissä mainittiin :D :D :D
Mä oon juonu sitä espanjalaista lääkespriitä useemmankin kerran. :eek: Litra maksoi markka-aikaan alle kympin Suomen rahassa eikä siinä ollu mitään tenttua seassa. Sitäkin on varmaan eri laatuja, mä ostin aina sitä mitä isot pojat oli suositellut. Ruokalusikallinen sitä pirtua hunajaveteen niin se meni alas ihan hyvin. Piti vaan tosiaan olla pirun varovainen ku siitä tuli niin saakelin äkkiä känniin jos vähänkään otti liikaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä oon juonu sitä espanjalaista lääkespriitä useemmankin kerran. :eek: Litra maksoi markka-aikaan alle kympin Suomen rahassa eikä siinä ollu mitään tenttua seassa. Sitäkin on varmaan eri laatuja, mä ostin aina sitä mitä isot pojat oli suositellut. Ruokalusikallinen sitä pirtua hunajaveteen niin se meni alas ihan hyvin. Piti vaan tosiaan olla pirun varovainen ku siitä tuli niin saakelin äkkiä känniin jos vähänkään otti liikaa.

Niin, se oli tosiaan muovipullossa ja pullon kuljessä vieläpä varoitus että sen nauttiminen saattaa aiheuttaa humalatilan. SAATTAA?? 96% pirtu? Mit vit?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä oon juonu sitä espanjalaista lääkespriitä useemmankin kerran. :eek: Litra maksoi markka-aikaan alle kympin Suomen rahassa eikä siinä ollu mitään tenttua seassa. Sitäkin on varmaan eri laatuja, mä ostin aina sitä mitä isot pojat oli suositellut. Ruokalusikallinen sitä pirtua hunajaveteen niin se meni alas ihan hyvin. Piti vaan tosiaan olla pirun varovainen ku siitä tuli niin saakelin äkkiä känniin jos vähänkään otti liikaa.
Samaa paskaa se varmaan oli, kyllä sitä yritettiin juoda, mutta kauheelta maistu :D Melkein täys pullo jäi siivoojalle.

P.S. Niin ei siinä varmaan oikeesti saniteettitiloista mitään lukenu, mutta siinä oli joku sana, joka "suoraan" suomeks käännettyä olis viitannu enämpi kaakeloituun vyöhykkseeseen. :eek:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Ibizalla joku lapualainen taksikuski kehu paikallista lääkespriitä maasta taivaaseen, oli kuulemma halpaa ja pirun hyvää drinkin pohjana. Ostettiin kaverin kanssa, jäi juomati. Muovipullossa ja sen verran mitä mä espanjaa ymmärsin, niin jostain saniteettitiloista siinä etiketissä mainittiin :D :D :D
Kerran teininä tein sikaläyhyn "Miami Vice-dyykkauksen" mustan taksi-Mersun sisään Kyproksella. Niillä saatanoilla vaan kun on toi ratti väärällä puolella:nope: *istui saatanan tiukasti kuskin sylkyssä*
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Kerran teininä tein sikaläyhyn "Miami Vice-dyykkauksen" mustan taksi-Mersun sisään Kyproksella. Niillä saatanoilla vaan kun on toi ratti väärällä puolella:nope: *istui saatanan tiukasti kuskin sylkyssä*
:D :D :D :D :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niin, se oli tosiaan muovipullossa ja pullon kuljessä vieläpä varoitus että sen nauttiminen saattaa aiheuttaa humalatilan. SAATTAA?? 96% pirtu? Mit vit?
No taas huomattiin, että noi ulkolaiset, etenkin espanjalaiset, elintarvikkeet on myrkkyä!!! :mad: :mad: :mad:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
No taas huomattiin, että noi ulkolaiset, etenkin espanjalaiset, elintarvikkeet on myrkkyä!!! :mad: :mad: :mad:
Mulla on jostain tullut hinku epsanjalaisiin tomaatteihin. En muita edes osta. Kostoks. Shhaatanahh!:mad:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Palkopoika sanoi:
Kerran teininä tein sikaläyhyn "Miami Vice-dyykkauksen" mustan taksi-Mersun sisään Kyproksella. Niillä saatanoilla vaan kun on toi ratti väärällä puolella:nope: *istui saatanan tiukasti kuskin sylkyssä*
:D :D :D :D Tuon kun kuvittelee näkynä mielessään niin alkaa naurattaa ääneen. :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Pitäisköhän alkaa juomaan, jotta toikkiin mahtuisin?
Mä en juo ku laitticokista ja just äsken kupillisen kaffetta, mutta silti vaan mahtuu hyvin sekaan :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kännissä kannattaa just tehä duunia. Palautin just yhteen paikkan tasan vuoden takaiset varmuuskopiot. :eek: :eek: :eek: :eek: Oli tarkoitus ottaa varmistukset. Mitä vittua mulla ees on tollasia vuoden vanhoja varmuuskopioita jemmassa, saatana. Tää tarttee jotenkin saada nyt naapurin syyksi.
Kohta ajan takaisin sinne eiliset varmistukset...ei ne mitään huomaa...ei sieltä puutu paljoo mitään ja jos huomaavat niin laitan tietokantavirheen piikkiin.
 
Ylös