Käsi ylös virheen merkiksi - toikki

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jarnaavaa pinnitystä.

o/ Mulla oli vanhat, yli 50 km hiihdetyt siniset pitomällit suksenpohjissa ja lähdin haistelemaan, riittääkö pito? No, oli latukone ajanut ladut, joten pito oli hiinä ja hiinä rajoilla. Mietin että panen puolimatkan 'baarissa' violetit mällit, kun kelikin oli lähellä nollaa. Mutta kun ylämäessä haarakäynnillä keräs lunta pitoalueelle, niin en sitten laittanut mälliä.

No takaisin päin tullessa olikin latu jo liipalla. Ja tasaisellakin sutas aika pahasti. Kaikki ylämäet sai sitten hakata haarakäyntiä, heti kun ei jaksanut tasuria enää työntää.

Örfil

Guest
Samaa tässä jännään, että mitä laittaa huomiselle pohjaan.

Aion huomenna sivakoita "Kauden Päämatkan", kostox siitä että en lähtenyt tänään hiihtämään Pirkan Hiihdon puolikasta matkaa.

Örfil

Guest
Tulin ensitöikseni katsomaan, kuka on nostanut käden ylös The Forumkatastrofin tiimoilta.

Ei kukaan :confused:

Örfil

Guest
Siis eihän mulla hommat ole loppu. Kukaan vaan ei maksa niistä mitään.

Pakokaasu

Banned
Jokohan tähän nyt saisi jotain infoa?
Kuten kirjoitin, "jos jaksan". Luin nuo kommentit uudestaan. Ei asia selittämällä parane. Oppineena ihmisenä varmasti ymmärrät Aristotelen hengessä, että itsestäänselvyyksiä ei pidä auki kirjoittaa.

Örfil

Guest
Täällähän on kohta synninpäästön asiantuntijalle paikka auki.

Nomi? Paperia Antille vetämään!

burb

.
Olen helvetin tyhmä ihminen.
Chromen tuki Vistalle loppui, joten poistin Chromen. Enkä tietenkään ottanut talteen kirjanmerkkejä/suosikkeja. En oikeastaan edes halua ajatella mitä kaikkea tärkeää menetin. Ison kasan mainioita futislinkkejä ainakin.
Ja kyllä, yritin etsiä josko niitä suosikkeja löytyisi jostain kansioista joka jäisi jäljelle poistamisen jälkeenkin. Eipä löytynyt.

Menen nyt tuonne nurkkaan kuolaamaan ja pärisyttelemään suutani.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Entäpä, jos asennat sen uudelleen. Itse olen mokaillut firefoxin poistamisella ja saanut vanhat jutut takaisin, kun olen asentanut sen uudelleen. Ehkä se oli vain moukan tuuria.