Käsi ylös virheen merkiksi - toikki

burb

.
Entäpä, jos asennat sen uudelleen. Itse olen mokaillut firefoxin poistamisella ja saanut vanhat jutut takaisin, kun olen asentanut sen uudelleen. Ehkä se oli vain moukan tuuria.
Kokeilin, ei auttanut.
Epäasennettaessa kyselee josko selaustiedot poistetaan. Vastasin varmaan eka kerralla myöntävästi, joten. Olin puhelimessa samaan aikaan kun poistin, joten en varmaan siksi keskittynyt asiaan asiaankuuluvalla hartaudella. Tai en mä siellä puhelimen sisällä sentään ollut, heh heh, koitas nyt Olga rauhoittua.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Olen helvetin tyhmä ihminen.
Chromen tuki Vistalle loppui, joten poistin Chromen. Enkä tietenkään ottanut talteen kirjanmerkkejä/suosikkeja. En oikeastaan edes halua ajatella mitä kaikkea tärkeää menetin. Ison kasan mainioita futislinkkejä ainakin.
Ja kyllä, yritin etsiä josko niitä suosikkeja löytyisi jostain kansioista joka jäisi jäljelle poistamisen jälkeenkin. Eipä löytynyt.

Menen nyt tuonne nurkkaan kuolaamaan ja pärisyttelemään suutani.

Niin.

Tässä on yksi, joka lie tahtomattaan siirtymässä Windows Vistasta Windows kymppiin? Lie nyt muutos vielä paljon suurempi, kun selaimen vaihto toisesta toiseen? Vistaan jäänee paljonkin tuttuja juttuja, joita kaivannen tulevaisuudessa?

Pimppi!

burb

.
Restoresin systeemin, ei auttanut. Ei palauttanut kirjanmerkkejä, vaikka vissiin kaikki muut Chromen kansiot palautti. Kiitos, Alex.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Saattoi hyvinkin olla että menetin juuri oikeuden tyttäreni yhteishuoltajuuteen.
Suattaapi olla noin, mutta suattaapi olla olemattakii.

Mun käsittääkseni tuollaista ei kovin helposti menetä, varsinkin kun käsitykseni mukaan neitokainen on jo hieman varttuneempi, jolloin hänellä itselläänkin on sansansa sanottavana.

Sue_me

Well-known member
Peilissä on nykyään eri mies, aiemman historiani muistaen..