Käytkö kusella?

Käyn

• kusella.

Äänet: 20 62,5%
  • pissalla/pisulla/pissillä tms.

Äänet: 3 9,4%
  • Jollain muulla, millä?

Äänet: 9 28,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    32

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Joskus joku oli tutkinut, että on suomalainen tapa ilmoittaa aikomuksistaan mennä vessaan. (Olettekos muuten nähneet/kuulleet ulkomaisissa sarjoissa jonkun ilmoittavan sirtsille menojaan? Ei ne käy ollenkaan. ) Tuon tutkimuksen jälkeen meillä työhuonekaverin kanssa onkin tullut tavaksi (tarvittaessa) ilmoittaa asia joko sanomalla jotain suomalaisuudesta tai laulahtaen pari sanaa 'olen suomalainen'. Siitäpä toinen tietää mahdolliselle kysyjälle sanoa, että kaveri on kohta paikalla.

Hartsa76

Well-known member
Kotona ei ole tarvetta kertoa kenellekkään kun menee kuselle, mutta jonkun luona käydessä on kohteliasta vastata jos kysytään ja silloin voi vastata vaikkapa käyvänsä hotelli helpotuksessa tai voi vastata käyvänsä heittämässä kepillisen.

Lähisukulaisille voisin sanoa käyväni kusella, mutta muille en ikinä sanoisi käyväni kusella vaan sanoisin käyväni vessassa ja kummassakin tapauksessa kertoisin asiasta vain jos minulta kysyttäisiin, että minne olen menossa.

jjv

Arschloch
Kotona ei ole tarvetta kertoa kenellekkään kun menee kuselle, mutta jonkun luona käydessä on kohteliasta vastata jos kysytään ja silloin voi vastata vaikkapa käyvänsä hotelli helpotuksessa tai voi vastata käyvänsä heittämässä kepillisen.

Lähisukulaisille voisin sanoa käyväni kusella, mutta muille en ikinä sanoisi käyväni kusella vaan sanoisin käyväni vessassa ja kummassakin tapauksessa kertoisin asiasta vain jos minulta kysyttäisiin, että minne olen menossa.
Minne olet menossa?

Knoukka

Well-known member
Olisko ehkä tilanteesta ja seurasta riippuva jutskis nyt tämä näin.