Kahvi

Käytätkö kahvia piristeenä

  • Kyllä

    Äänet: 18 54,5%
  • En

    Äänet: 7 21,2%
  • En käytä kahvia

    Äänet: 8 24,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    33
  • Äänestys suljettu. .

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Kahvista ja kolesterolista kun tässä nyt alettiin jauhamaan niin ne puheet pannukahvin haitallisesta LDL-kolesterolin lisäävästä vaikutuksesta voi unohtaa. Siis haitallisuudesta. Ja kerman kanssa!

Itte täräytän tossa illemalla Jamaikan Blue Mountainit. Kerman kanssa toki.
Vedän kahvin mustana, paitsi joskus kerman kahvilla. Kerma on hyvää.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mulle kerto kolesteroliviisaat, että niin korkeeta HDL arvoa kun mulla, ei vaan voi olla ja että mun LDL on vaarallisen korkea. Sanoin että kiinnostaa batmaninkin lausumat enemmän kuin teidän analyysit.
Sulla on pullat hyvin uunissa. Muisti pelaa ja pysyy ja samoin syöpäläiset poissa. Jatkakaa!
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Mulle kerto kolesteroliviisaat, että niin korkeeta HDL arvoa kun mulla, ei vaan voi olla ja että mun LDL on vaarallisen korkea. Sanoin että kiinnostaa batmaninkin lausumat enemmän kuin teidän analyysit.
Mites DHL- ja UPS-arvot?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mulle kerto kolesteroliviisaat, että niin korkeeta HDL arvoa kun mulla, ei vaan voi olla ja että mun LDL on vaarallisen korkea. Sanoin että kiinnostaa batmaninkin lausumat enemmän kuin teidän analyysit.
Ilmeisesti sun pitäisi olla jo kuollut.... ei kun statiineja syömään.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Samanlaatuisen palautteen sain lääkäriltäni. Lääkitys on.
Ei edes tarjonnut. Sanoi, että ei oikein tiedä mitä sanoisi tästä HDL:stä. Samalla pyöritteli silmiään ja mittas toistamiseen pulssia. Kysyi, että onko sulla aina näin alhainen syke. Sanoin, että ei, mutta leposyke on. Kysyi, että juoksetko maratooneja. Sanoin, että en vaikka maksettais. Sanoi, että näillä vireenin sykkeillä juoksis moni vaikka kaks.

Elämäntavat on törkeet ja krooninen stressi pitää mielen virkeenä. Ikinä en sairastele ja fyysissä vaivoissakaan ei ole tullut valiteltua.

Emmätiä. Lähdetään varmaan suorilta kun lähdetään. Toivottavasti ei vielä vuosikymmeniin.

Nyt paariin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Ei edes tarjonnut. Sanoi, että ei oikein tiedä mitä sanoisi tästä HDL:stä. Samalla pyöritteli silmiään ja mittas toistamiseen pulssia. Kysyi, että onko sulla aina näin alhainen syke. Sanoin, että ei, mutta leposyke on. Kysyi, että juoksetko maratooneja. Sanoin, että en vaikka maksettais. Sanoi, että näillä vireenin sykkeillä juoksis moni vaikka kaks.

Elämäntavat on törkeet ja krooninen stressi pitää mielen virkeenä. Ikinä en sairastele ja fyysissä vaivoissakaan ei ole tullut valiteltua.

Emmätiä. Lähdetään varmaan suorilta kun lähdetään. Toivottavasti ei vielä vuosikymmeniin.

Nyt paariin.
Sitä on moni menny terveenä lääkäriin ja lähtenyt teoreettisesti jo kuolleena kotio. Terveystarkastuksessa tuli itekkin käytyä pari viikkoa sitten ja mun pitäis mittausarvojen mukaan varmaan olla hengityskoneessa, sen verran huonot oli keuhkoomismittausten tulokset. Mitään vikaa eivät ole kuitenkaan keuhkoista löytäneet ja täyttä hönkää puhalsin lekurista baanalle. Lääkäri epäili, että saattaa kuitenkin olla piilevää astmaa. No mitä sitte? Siinäpähän piilee, väliäkö tuolla, kun ei haitaks ole.

Mitä kahviin tulee; sitä en ole koskaan juonut. Keittänyt kyllä litratolkulla. Ens viikolla oliskin taas kahvinkeittovuoro.
 
Ylös