Entäs tatuoinnin ollessa perseessä?Tatuloinnit on ihan perseestä. Mä en kyllä puhu sellaselle tyypille jolla on Tatun lointi vai mikä se oli...
Entäs tatuoinnin ollessa perseessä?Tatuloinnit on ihan perseestä. Mä en kyllä puhu sellaselle tyypille jolla on Tatun lointi vai mikä se oli...
No sitten se on entistä enämpi perseestä.Entäs tatuoinnin ollessa perseessä?
Tatuloinnit on ihan perseestä. Mä en kyllä puhu sellaselle tyypille jolla on Tatun lointi vai mikä se oli...
Entäs tatuoinnin ollessa perseessä?
Kun tuo peffa on yleensä julkisilla paikoilla piilossa esimerkiksi hameen tai housujen alla, niin mites toimit jos olet tietämättäsi jutellut jonkun tatuoidun kanssa. Jos vielä käy sillä tavalla, että synkkais hyvin ja jossain vaiheessa, vaikkapa kuukauden päästä painutte makkariin ja tatuointi paljastuu peffasta. Miten toimit?No sitten se on entistä enämpi perseestä.
Entäs jos haluaa riisua klasit hetkeksi?Jacques sanoi:Jos näkösi on hyvä tai käytät piilareita, pidät silmälaseista, mutta et koskaan muista laittaa niitä päähäsi, tässä on kätevä ratkaisu:
Onhan se vähän pilalle mennyttä lihaa jos leimoja aletaan lyömään.
Tokihan se jokaisen oma asia, mitä tekee / on tekemättä...
Aikanaan kun oli "elannon leimat" käsivarsissa oli merkki siitäLeimahan lyödään tarkastettuun lihaan.
Haluat selkeästi olla erilainen ja erottua porukasta!:doubtful:Aikanaan kun oli "elannon leimat" käsivarsissa oli merkki siitä
että oli linnavenkula tai muuten laitapuolenkulkia.
Nykyään tää piirtäminen on lähteny ihan käsistä...
Jokainen potkii tyylillään ja piirtää itteensä ihan
niin paljon ku haluaa, mut mun nahkaan EI tuu
piirroksen piirrosta
Komp.Vittu kun vituttaa joka kerta kun Mosse sanoo tatuointia *************. Näppis -> seinä.
Perkele.
Ihan hyvin.Kun tuo peffa on yleensä julkisilla paikoilla piilossa esimerkiksi hameen tai housujen alla, niin mites toimit jos olet tietämättäsi jutellut jonkun tatuoidun kanssa. Jos vielä käy sillä tavalla, että synkkais hyvin ja jossain vaiheessa, vaikkapa kuukauden päästä painutte makkariin ja tatuointi paljastuu peffasta. Miten toimit?
HAHAHA!Ihan hyvin.
Toisin sanoen: tokaisee "Ei saatana!" ja häipyy paikalta oven pamahduksen säestämänä.Ihan hyvin.
No mitä nyt?HAHAHA!
Postauksesi oli niin hauska, että nauroin sille.No mitä nyt?
Oikeesti? Ei se siihen tarkoitukseen ollut. Mitvit nopé??!?Postauksesi oli niin hauska, että nauroin sille.
Näin.Toisin sanoen: tokaisee "Ei saatana!" ja häipyy paikalta oven pamahduksen säestämänä.