Kaikista hyvempejä tatuoinnin aiheita vuosi 2014

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Tutulla reilulla kolmikymppisellä naisella pakarassa "Laatulihaa - parasta ennen" ja 30v-syntymäpäivänsä. En tiedä onko jo otattanut kuvakkeen pois.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Oisko pulu hyvä? Tai joku luumun kuva? Ehkä ottaisin selkään kuvan mullasta. Eikun pöytä on hyvä. Pöydän kuva perseeseen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Faijavainaan serkkupojalla oli aikoinaan perseeseen "tatuoituna" Husqvarna mutta peilikuvana. Sauna, pullo kossua ja hiukan väärään paikkaan sijoitettu kuuma puilla lämmitettävä liesi ja se oli siinä...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Faijavainaan serkkupojalla oli aikoinaan perseeseen "tatuoituna" Husqvarna mutta peilikuvana. Sauna, pullo kossua ja hiukan väärään paikkaan sijoitettu kuuma puilla lämmitettävä liesi ja se oli siinä...
Tädin miehellä lukee naamassa Harvia, reidessä Stihl ja vasemman käden peukalossa Fiskars.

Tiettävästi ei ottanut kaikkia tatuointeja samalla hetkellä.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Haluat selkeästi olla erilainen ja erottua porukasta!:doubtful:
Nimenomaan. Nykyjään alkaa olla yksilöllisempää jättää se tatulointi ottamatta. Kaikilla jotain tribaalivänkyröitä nilkassa, perhosia lapaluussa tai sitte tarjoilee "Pekingin ankkaa valkosipulikastikkeella" perseessään. Vittu miten tyhjäpäistä touhua..

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nimenomaan. Nykyjään alkaa olla yksilöllisempää jättää se tatulointi ottamatta. Kaikilla jotain tribaalivänkyröitä nilkassa, perhosia lapaluussa tai sitte tarjoilee "Pekingin ankkaa valkosipulikastikkeella" perseessään. Vittu miten tyhjäpäistä touhua..
Mä olen mun IRL-tuttavapiirissä käytännössä ainoa (vanhempia sukulaisia lukuunottamatta) jolla ei ole minkäänlaista tatskaa. Joten ainakin mun tuttavapiirissä yksilöllinen on nimenomaan se, jolla ei tatskoja ole lain. :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä olen mun IRL-tuttavapiirissä käytännössä ainoa (vanhempia sukulaisia lukuunottamatta) jolla ei ole minkäänlaista tatskaa. Joten ainakin mun tuttavapiirissä yksilöllinen on nimenomaan se, jolla ei tatskoja ole lain. :doubtful:
Voisithan sä ottaa jonkun kiinalaisilla koukeroilla olevan Pekingin ankan paistetuilla nuudeleilla perskannikkaan.