DSQ
Elossa
No olihan tuo täysin uudeksi jutuksi aivan ratkiriemukas.Oikeesti? Ei se siihen tarkoitukseen ollut. Mitvit nopé??!?
No olihan tuo täysin uudeksi jutuksi aivan ratkiriemukas.Oikeesti? Ei se siihen tarkoitukseen ollut. Mitvit nopé??!?
Se onnistuu leikkaamalla ne irti fileerausveitsellä tai jollakin muulla terävällä teräaseella.Entäs jos haluaa riisua klasit hetkeksi?
Tylppä teräase ei sitten kelpaa?Se onnistuu leikkaamalla ne irti fileerausveitsellä tai jollakin muulla terävällä teräaseella.
Niillä harvemmin mitään leikataan.Tylppä teräase ei sitten kelpaa?
Sukuseuran vaakuna oikiaan olokapäähän on ollut jo pitkään harkinnassa. Saas nähdä josko jo tänä vuonna toteuttaisin?
:thumbup:VIINA-TERVA-SAUNA
THE LAHTISET
Pitää käyttää kumia!Entäs jos haluaa riisua klasit hetkeksi?
Jos se tosiaan on reilu kolmekymppinen niin ei ole ottanut.En tiedä onko jo otattanut kuvakkeen pois.
Sitten saattaa mennä elämä vaikeaksi.Entäs jos haluaa riisua klasit hetkeksi?
Fingerkoskea maar.Jos se tosiaan on reilu kolmekymppinen niin ei ole ottanut.
Kaikenlaisia päähänpistoja sitä voi vajaa kolmekymppinen saada.
Tädin miehellä lukee naamassa Harvia, reidessä Stihl ja vasemman käden peukalossa Fiskars.Faijavainaan serkkupojalla oli aikoinaan perseeseen "tatuoituna" Husqvarna mutta peilikuvana. Sauna, pullo kossua ja hiukan väärään paikkaan sijoitettu kuuma puilla lämmitettävä liesi ja se oli siinä...
Noista ehdottomasti luumu, luumu väärinpäin!Oisko pulu hyvä? Tai joku luumun kuva? Ehkä ottaisin selkään kuvan mullasta. Eikun pöytä on hyvä. Pöydän kuva perseeseen.
Nimenomaan. Nykyjään alkaa olla yksilöllisempää jättää se tatulointi ottamatta. Kaikilla jotain tribaalivänkyröitä nilkassa, perhosia lapaluussa tai sitte tarjoilee "Pekingin ankkaa valkosipulikastikkeella" perseessään. Vittu miten tyhjäpäistä touhua..Haluat selkeästi olla erilainen ja erottua porukasta!:doubtful:
Mä olen mun IRL-tuttavapiirissä käytännössä ainoa (vanhempia sukulaisia lukuunottamatta) jolla ei ole minkäänlaista tatskaa. Joten ainakin mun tuttavapiirissä yksilöllinen on nimenomaan se, jolla ei tatskoja ole lain. :doubtful:Nimenomaan. Nykyjään alkaa olla yksilöllisempää jättää se tatulointi ottamatta. Kaikilla jotain tribaalivänkyröitä nilkassa, perhosia lapaluussa tai sitte tarjoilee "Pekingin ankkaa valkosipulikastikkeella" perseessään. Vittu miten tyhjäpäistä touhua..
Voisithan sä ottaa jonkun kiinalaisilla koukeroilla olevan Pekingin ankan paistetuilla nuudeleilla perskannikkaan.Mä olen mun IRL-tuttavapiirissä käytännössä ainoa (vanhempia sukulaisia lukuunottamatta) jolla ei ole minkäänlaista tatskaa. Joten ainakin mun tuttavapiirissä yksilöllinen on nimenomaan se, jolla ei tatskoja ole lain. :doubtful:
Pointti ehkä siinä, että teräaseet ovat oletusarvoisesti teräviä...Niillä harvemmin mitään leikataan.