Kaikki paskalla käynnit toikki, by Törni

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Kansalaisvelvollisuus suoritettu. Väriltään terve, määrältään runsas ja koostumukseltaan hieman tahnamainen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jos mä jossain oon hyvä niin kakkaamisessa.
Ja sitten jälkieni peittelemisessä, sen jälkeen kun sen mötikän on olohuoneen parketille pamahuttanut. Paras keinohan toki on polttaa tuotos tulitikuin mutta siitä saattaa jäädä kattoon ikävä musta rantu, minkä Raimo tai muu suttura varmasti saattaa haukansilmäisnä huomata.
Toinen hyväksi havaittu konsti on antaa skeidan maatua ja keksiä vaimolle tekosyitä olla menemättä olohuoneeseen n. kolmen vuoden ajaksi. Ja kolmas tapa on kaivaa törtsille kuoppa, jolloin se kätevästi singahtaakin alakerran naapurien huoleksi no nehän nyt on muutenkin mulkvisteja.

Kakkaaminen - elämän ilo yeah.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kävin.

Vasta neljännen huuhtelun jälkeen pönttö alkoi näyttää samalta miltä ennen toimitusta.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minulla on erikoinen tapaus, asetin iPadin vessanpönttöni pohjalle ja aina kun paskannan, niin ulkona leijuu ilmassa toinen iPadi suotamassa paskaa pihalle. Loistavaa lannoitetta kukkapenkeille ja nurmikoille.

Joskus onnettomasti eksyy joku koirantaluttaja koirineen, ne karvapallot nuuskii maata ja sitten samaan aikaan paskantaessani sataa tämän viattoman talutinhyypiön niskaan, tämä kiroilee ja tähystelee taivasta eikä näe näkymätöntä paskaheittäjä-laitetta.

Tarinan opetus on: Ettei mihinkään merkkiin pidä kiintyä niin kuin kukaan ei kiinnitä siihen, minkä merkkinen savikulho vessassa on...
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Onko tosiaan pakko listata KAIKKI kakkallakäynnit? No, ei kai siinä sitten muu auta. Palaan asiaan tuonnenpana.
Jos on pahassa paskataudissa niin silloin riittää yksi yleisrapo per päivä.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ai niin ja vielä yksi juttu. Rate my shit-tyyppinen toiminta täällä on varsin suotavaa. Eli olisi mukavaa jos kaikki kertoisivat vähän siitä tuotoksestaan. Ja kuva olis kiva ylläri.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Minulla on erikoinen tapaus, asetin iPadin vessanpönttöni pohjalle ja aina kun paskannan, niin ulkona leijuu ilmassa toinen iPadi suotamassa paskaa pihalle. Loistavaa lannoitetta kukkapenkeille ja nurmikoille.

Joskus onnettomasti eksyy joku koirantaluttaja koirineen, ne karvapallot nuuskii maata ja sitten samaan aikaan paskantaessani sataa tämän viattoman talutinhyypiön niskaan, tämä kiroilee ja tähystelee taivasta eikä näe näkymätöntä paskaheittäjä-laitetta.

Tarinan opetus on: Ettei mihinkään merkkiin pidä kiintyä niin kuin kukaan ei kiinnitä siihen, minkä merkkinen savikulho vessassa on...
joko nyt saa kiinnittyä savikulhon merkkiin?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kyllä vaan suoli taas tuossa aamulla toimi. Törnille tiedoksi
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Mitäs sä Törnille ilmoittelet?
Juu ei mulle tarvitse erityisesti ilmoitella. En mä ole mukana näissä "fyysinen olotilasi ja henkinen tasapainosi" -ilmoitteluissakaan. Raportoikaa vaan toisillenne aivan samoin kuin noissa nukkumaanmenotopiikeissa ja muissa vastaavissa.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Minulla on erikoinen tapaus, asetin iPadin vessanpönttöni pohjalle ja aina kun paskannan, niin ulkona leijuu ilmassa toinen iPadi suotamassa paskaa pihalle. Loistavaa lannoitetta kukkapenkeille ja nurmikoille.

Joskus onnettomasti eksyy joku koirantaluttaja koirineen, ne karvapallot nuuskii maata ja sitten samaan aikaan paskantaessani sataa tämän viattoman talutinhyypiön niskaan, tämä kiroilee ja tähystelee taivasta eikä näe näkymätöntä paskaheittäjä-laitetta.
Thunder!
Oletko koskaan katsonut ikkunastasi ulos. Jos et, vilkaise heti!
Ihan mielenkiinnosta...näyttääkö siellä (ulkona) enemmän tältä vai tältä:








 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Minulla on erikoinen tapaus, asetin iPadin vessanpönttöni pohjalle ja aina kun paskannan, niin ulkona leijuu ilmassa toinen iPadi suotamassa paskaa pihalle. Loistavaa lannoitetta kukkapenkeille ja nurmikoille.

Joskus onnettomasti eksyy joku koirantaluttaja koirineen, ne karvapallot nuuskii maata ja sitten samaan aikaan paskantaessani sataa tämän viattoman talutinhyypiön niskaan, tämä kiroilee ja tähystelee taivasta eikä näe näkymätöntä paskaheittäjä-laitetta.

Tarinan opetus on: Ettei mihinkään merkkiin pidä kiintyä niin kuin kukaan ei kiinnitä siihen, minkä merkkinen savikulho vessassa on...
Täytyy myöntää, että pikkaisen putosin kärryiltä nyt. Mutta ei huolta, kyllä se tästä. Luultavasti?
 
Ylös