Kaikki vaan Hesaan

Joni

Well-known member
Mitäköhän nämä sanat noin niinku tarkoittaa?
No jos nyt ihan pakko niin nainen joka valitse miehen pelkästään että se on pakko omistaa auto(mielellään bemari mersu toyota yms) tai pakko olla sixpack ja lihaksia. Luonne ja muu täysin toissijainen asia eli saa olla vaikka idiootti huonokäytöksinen kusipää kuhan on noi ekat "ihanuudet" kunnossa. Ainiin unohdin et toki sit viel "varallisuus" mutjoo. Ei toki kaikki tollasia oo mut valitettavasti tollasiin törmännyt paljon.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
No jos nyt ihan pakko niin nainen joka valitse miehen pelkästään että se on pakko omistaa auto(mielellään bemari mersu toyota yms) tai pakko olla sixpack ja lihaksia. Luonne ja muu täysin toissijainen asia eli saa olla vaikka idiootti huonokäytöksinen kusipää kuhan on noi ekat "ihanuudet" kunnossa. Ainiin unohdin et toki sit viel "varallisuus" mutjoo. Ei toki kaikki tollasia oo mut valitettavasti tollasiin törmännyt paljon.
Mä taas luulen, että sä joko liikut väärässä seurassa tai hakeudut väärään seuraan, ja/tai sitte itse osittain toiminnallasi ja jutuillasi aiheutat tuon ns. "status"-ongelman. Minäkin kuvittelin taannoin olevani miehenä ja puolisona vertaansa vailla ja kaikki emakot, jotka sitä eivät ymmärtäneet olivat huoria, jotka eivät tienneet mistään mitään.

Myöhemmin tajunnut, että olenkin ollut itseasiassa egoistininen sika jo silloin. Nykyään kun itsestä tunnistaa egoistisen sian, niin sen kanssa oppii elämään ja voi koittaa vähän rimpuilla irti. Kyllä ne pariutumattomuuden syyt pääsääntöisesti lähtee itsestä - ei muista.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kaikki Hesaan, mut joo, miksi jäi Heikki kasaan?

Kop Dominicin vikalle lauseelle. Joni kun pääsee tuosta itse aiheutettujen ongelmien ulkoistamisesta muiden syyksi, niin hyvä tulee.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kysyntää olisi pervouskategorian lihas- ja autorajapelleille, mutta Jonilla olisi tarjota vain perfect agemaisia geeni- ja makufaktoreita kera cimittelyn.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Onhan tuo tiedetty.

[aiken lisäksi ihmiset on mulkuimpia aivan turhan vaikeita siellä. Siel asuu pinnallisimmat(lihasraja ja autorajapellet) pervottomimmat(Yms tunteillija leikkijät säätäjäplayerit) koodaritylsimykset. Kiva eka maksaa kalliisti ja sit lisäks täysin bwoaahh seuraaa... Mutjoo Ok ehkei ihan kaikki mut mahotonta niitä löytää siitä ihmismassasta. Noh ok muutama jees kamu asuu siellä mutta noin muuten no thanks tom hanks. Jotenkin tuo ahtaus ja ihmispaljous tekee tietyistä ihmisistä ihan erilaisia kun ne jotka on alunperin maalta / rauhallisemmilta seuduilta.

Onnea vaan kvl, kuopio tai esim imatralle. Rauhallista superpervousnuoriso-onneutta vaan sinne. :3 Tamperekkin on sitä pervouskategoriaa mut siel on taas kyl paljon immeisiä ja valitettavasti sielläkin törmännyt pinnallisiin tyyppeihin :/ Kaupunkina muuten toki ihanampi kuin pk-seutu yhteensä :p [/COLOR]
Eikös naiset arvosta piilolihaksia ja ilmettä?

Örfil

Guest
No sun kohdalla työttömyys ei ole sun vika, eikä kai kenenkään muunkaan. Isot tuulet ne puhalteloo.

Omalla kohdalla voisin katsoa kyllä peiliin ja miettiä että se ajatus joka kyti joskus 2010 eli palaamisesta vanhalla työuralle ilta/omaehtoisen koulutuksen kautta, olisi pitänyt toteuttaa myös silloin. Siksipä ei nyt passaa mun ainakaan voivotella, koska itsepä itseni ajoin ammatilliseen kapeikkoon kera ison riski ja se riski realisoitui taivahan totisesti. Hauskaa oli ja rahaa tuli kohtiillisesti niin kauan kuin sitä oli tullakseen.

Hartsa76

Well-known member
Asumis- ja sosiaalituet leikkuriin niin alkaa vuokrat pudota.
Ainoa mitä tuosta seuraisi olisi kodittomien määrän räjähdysmäinen kasvu, kun pienituloisilla ei olisi varaa maksaa vuokria ja samalla vuokranantajat eivät voi pudottaa vuokriaan ylläpitokuluja alemmas.

Minä lähtisin ennemminkin lisäämään tarjontaa, koska kysynnän ja tarjonnanlaki on se mikä vuokrienkin määrän määrää, eli kun tarjonta ylittää kysynnän on vuokranantajien pakko alkaa kilpailla vuokralaisista laskemalla vuokria.

oldez

Well-known member
Ainoa mitä tuosta seuraisi olisi kodittomien määrän räjähdysmäinen kasvu, kun pienituloisilla ei olisi varaa maksaa vuokria ja samalla vuokranantajat eivät voi pudottaa vuokriaan ylläpitokuluja alemmas.

Minä lähtisin ennemminkin lisäämään tarjontaa, koska kysynnän ja tarjonnanlaki on se mikä vuokrienkin määrän määrää, eli kun tarjonta ylittää kysynnän on vuokranantajien pakko alkaa kilpailla vuokralaisista laskemalla vuokria.
Miksi kodittomien määrä kasvaisi?