Ennen päivän fykkösiä, kävin mopon kimppuun - viimeinkin.
Kaivoin esille kardaanin ja sen kiinnitystarvikkeet, putsailin osat pölystä ja vanhasta vassusta sekä tutkiskelin mitä puuttuu että sen saa takas paikalleen.
Huomenna Moccenetistä molybdeenivassua ja tiivisteliimaa ja keppiä paikalleen.
Sitten iskarit, kilpiteline, takarengas ja lopuksi jarrusatula => periaatteessa valmis.
Ainoo hankala homma on että kun irroitin aikanaan kardaanin, sen liitos koneen päähän on sellainen nivelellinen ja se on kardaanintunnelin sisällä nitkahtanut alaspäin eli ei enää linjassa.
Tunneli pitää avata myös toisesta päästä, jotta saa sormilla pidettyä niveltä suorassa ja kahdella muulla kädellä sitten pukata keppi paikalleen.
Tarvitsen siis kolme kättä saadakseni tuon paikalleen. Mutta hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty, vaikka se tarvittava "välikäsi" vielä puuttuukin.
Se että tuo vielä käy, onkin tyystin eri juttu ja sitä murehdin sitten kun kikotin on ensiksi siinä kunnossa että sen saa työnnettyä tallista ulos.