Samaa katoin, tokassa mutkassa ja sitten shikaanissa ennen neulansilmää. Tosin Ei Kimi kummassakaan sektorissa ainakaan hidas ollut.Zep sanoi:Tais Kimi kahteen otteeseen leikata turhankin kovasti.
TODELLA vaikeata uskoa, että auto olisi yht'äkkiä kahdessa viikossa noin paljon nopeutunut...Shammy sanoi:Pelkotila. Vähän sai semmosen käsityksen napin puheista että ihan oikeasti olivat noin nopeita.. eikä pelleilty polttoainekuorman kanssa.
Selkeitä eroja polttoaineen määrissä. Kyllä harjoituksissa kaikki ajoivat samanpainoisilla ja siitä voisi hieman katsoa miten pitkälle mennään ennen ekaa pysähdystä.Karpow sanoi:TODELLA vaikeata uskoa, että auto olisi yht'äkkiä kahdessa viikossa noin paljon nopeutunut...
Ainakaan ite en löytänyt rengassäännöistä mitään poikkeusta sadekelin suhteen, mutta F1-Maailmassa kuulemma luki ennen kauden alkua, että tuolloin saisi tankata.Vilkku sanoi:Sadekelin renkaiden vaihdon yhdeydessähän ei saa tankata?
HöpöhöpöGiffen:[ sanoi:En usko että Buttonilla on sen vähempää bensaa kuin esim. Renaulteilla, mutta sen sijaan toivon todella että Fermacherilla on selvästi vähemmän bensaa kuin muilla. Muuten se jätkä karkaa ja se on kuin flass-back painajaismaisesta kaudesta -04.
Suosikkini ovat tulleet takaisin :thumbup:
Monzassa ajetaan ennen Spata tänä vuonna.Moe Szyslak sanoi:Niin ainakin Kimi itse kehui.:ahem:
Nyt menee rytmitys oikein. Montsaan uusi kone. Monellahan on Spaan rasituksista oleva kone siellä.
Kyllä sinne keulille jää joko Button tai Schumi jarruttelemaan Alonson menoa. Sitten, kun Alonso menee kärjestä varikolle, jää Kimi keulille kaasuttelemaan vielä 5-10 nopeaa kierrosta karkuun Alonsolta 2-3 sekkaa/kierros.Felix sanoi:Alonso keskittyi lehdistötilaisuudessa vain Mclareneihin. Harjoitusten ja aika-ajojen välillä asiat eivät ole muuttuneet niin paljon että Button ja Schumi olisivat samanlaisella polttoainekuormalla liikenteessä kuin Rellut ja Mclarenit. Erotkin olivat sen verran pieniä ettei eturivi ehdi karata kauaksikaan ennenkuin kurvaavat varikolle ja pois palkintopallitaistelusta.
Niinhän minä juuri sanoin....Vilkku sanoi:Kyllä sinne keulille jää joko Button tai Schumi jarruttelemaan Alonson menoa. Sitten, kun Alonso menee kärjestä varikolle, jää Kimi keulille kaasuttelemaan vielä 5-10 nopeaa kierrosta karkuun Alonsolta 2-3 sekkaa/kierros.
Varmasti on kevyellä Button. Yrittävät samaa kuin Heidi viime kisassa ja vieläpä ottivat pehmeimmät renkaat. Ei mitään saumaa voittoon BARilla.Giffen:[ sanoi:En usko että Buttonilla on sen vähempää bensaa kuin esim.
Pitää paikkansa Schumin kohdalla. Varsin kevyellä on. Fisichella myös ja Montoyakin. Alonso sen sijaan oli varsin raskaalla, ja Kimi todellakin. Auton käyttäytymisestä on helppo lukea noita. Kimin ja Buttonin autojen peräpainossa oli eroa kuin yöllä ja päivällä!!!Renaulteilla, mutta sen sijaan toivon todella että Fermacherilla on selvästi vähemmän bensaa kuin muilla. Muuten se jätkä karkaa ja se on kuin flass-back painajaismaisesta kaudesta -04.
Kun vertaa Kimin aikaa esim. Alonson aikaan eka sektorilla, he olivat tasoissa. Ei Kimi pahaa virhettä voinut tehdä, vaikka leikkasi sisältä. Kimi jäi lähinnä loppupätkällä, jossa mentiin kovaa yhtä viimestä mutkaa lukuunottamatta. Kimi meni sen hyvin mielestäni. Mistä tämä kertoo hyvät asiantuntijat?hannu^ sanoi:Nähdäkseni Kimillä oli vaikeuksia ensimmäisessä mutkasarjassa, ja shikaanien ulostuloissa. Minun on tietenkin mahdotonta sanoa TV- kuvasta että vaikuttivatko ne kierrosaikaan.
Kokonaisuudessaan tilanne on herkullinen, Kimin paketti on kuitenkin pirun nopea, toivottavasti nähdään kovaa taistelua Kimiltä kisassa!