Kansallinen epäonnistumisen päivä 13.10.

markoj

Custom User
Miten pystyy monta tekstiä lainaamaan, osaan vain 1?
Tossa quote-namiskan oikeella puolen on multi quote namiska. Siitä kun merkkailee niin voi kommentoida yhdellä sanalla vaikka kaikkien osastojen viimeistä viestiä.

Edit: Onnistuin multiquottaamisessa!!!

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Pitäisi ajatella niin, että aina on mahdollisuus epäonnistua. Ei niin, että olisi mahdollisuus onnistua. Esim. kun pelaa lottoa, niin pitää ajatella, että häviän. Sama urheilussa. Otteluihin ja kilpailuihin pitää lähteä häviämään eikä voittamaan. Työhaastattelussa myös. Minä ainakin ajattelen niin, että kun ei koskaan toivo eikä odota mitään, niin koskaan ei pety. Pessimisti ei pety. ;)

Mangelo

Well-known member
Epäonnistumisen päivä on kuin puukkoa haavassa kääntäisi. Onnistujat pääsevät kokeilemaan epäonnistuma ja se on kaikkea kivan ja mageen väliltä. Riivaajat.

Sue_me

Well-known member
Tossa quote-namiskan oikeella puolen on multi quote namiska. Siitä kun merkkailee niin voi kommentoida yhdellä sanalla vaikka kaikkien osastojen viimeistä viestiä.

Edit: Onnistuin multiquottaamisessa!!!
No voi vittujen kevät. Itse olen tähän saakka copypastennut useamman quoten viestit.

Kylläpä nyt tuntee taas itsensä niin viisaaksi, että :thumbup:

markoj

Custom User
No voi vittujen kevät. Itse olen tähän saakka copypastennut useamman quoten viestit.

Kylläpä nyt tuntee taas itsensä niin viisaaksi, että :thumbup:
Sama mullaki oli ennen ku joku viksumpi opasti. Ihan sama homma oli kuvien liittämisen kans. En tajunnu sitäkään ku vähä alkua ennen opastusta.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nerokkaasti hoidettu päivän teema. Tervehdin sinua nostamalla hattua. No nyt se puliniilo haluaa hattunsa takaisin.
Ehdotin isommin ajattelematta itselleni välitöntä hatun vastanostoa,
mutta se saattaisi johtaa epäonnistumiseen, sillä en ole pukeutunut hattuun,
valitsinkin riskittömän epäonnistumisen vastanostossa ja jätin käymättä hattukaapilla lain.
Harkittu epäonnistuminen saattaa tosin olla alhaisempaa kuin harkitsematon.
Se mahdollisuus tämän päiväisessä epäonnistumisen onnistumisessa vielä piilee.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Epäonnistuminen on tabu. Eipä kovin moni suomalainen epäonnistuja ole enää mainittavammin jaloilleen päässyt, ovat tehneet suomalaiskansallisen harakirin etanolilla. On se mieletöntä, kyllä. Tuntuukohan ihmisestä vain niin tyhjältä, kun on menettänyt kaiken toivon?