Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Sun mielipiteellä ei ole tasan mitään painoarvoa.En tiedä mistä kolmioleivistä puhutte, mutta Saarioisen kolmioleivät on ihan ok. Joskus syönyt välipalaksi, kun on ollut koulussa tai töissä.
Sun mielipiteellä ei ole tasan mitään painoarvoa.En tiedä mistä kolmioleivistä puhutte, mutta Saarioisen kolmioleivät on ihan ok. Joskus syönyt välipalaksi, kun on ollut koulussa tai töissä.
Eikäkö niitä on mikrotettu 1 minuutti. Ei lisättyjä mausteita.Nallekarkkeja! <3 Välillä ne on ketsupin seassa. :S
Jaaha! Tältä pohjalta suunnittelemaan seuraavaa kuvauskohdetta. Huikeutta.Eikäkö niitä on mikrotettu 1 minuutti. Ei lisättyjä mausteita.
![]()
Tuo nyt on vielä parempaa kuin se jauhelihapihvillä saatava vastine. Hyi hitto se pihvi on karseaa. :thumbdownKarmeinta pashaa.
![]()
Pöh! Grillattu vasikanmaksa, ohuina ja rapeina siivuina, päällä mustapippuria ja merisuolaa on aivan saatanallisen hyvää. Kyytipoikana olut tai laadukas chianti.Olikin julma ja järkyttävä pettymys, kun äitykkä värkkäs itse maksalaatikon. Hemmetti miten pahaa se oli. Sehän maistui jumalavita ihan maksalle!
No vasikan maksa on jo itsessään paljon miedomman makuinen kuin joku vanhan naudan maksa. Muutenkin vanhan eläimen maksan syöminen on hieman kyseenalaista.Pöh! Grillattu vasikanmaksa, ohuina ja rapeina siivuina, päällä mustapippuria ja merisuolaa on aivan saatanallisen hyvää. Kyytipoikana olut tai laadukas chianti.
No tolleen kirjoitettuna se vaikuttaakin hyvältä, mutta maksan maku itsessään on sellainen että sen pitää häipyä kokonaan, ennenku meikäläinen saa sitä alas suustaan, ja silloin on aika tarpeetonta sitä alun alkaenkaan olla. Maksaa siis.Pöh! Grillattu vasikanmaksa, ohuina ja rapeina siivuina, päällä mustapippuria ja merisuolaa on aivan saatanallisen hyvää. Kyytipoikana olut tai laadukas chianti.
Itse asiassa se on paras mikropitsoista, herkkua, nam nam.Muovipussista, pahvilautasen päältä löytyvä valmis'pizza'. Makuna tonnikala. Valmistaja Saarioinen tms. Ei hyvä.
Juu. Maksa on taiten tehtävä ruoka, jonka tekemisessä onnistumisen ja epäonnistumisen väli on hiuksenhieno. Ja huono ja huonosti tehty maksa on kyllä hemmetin etovaa.No vasikan maksa on jo itsessään paljon miedomman makuinen kuin joku vanhan naudan maksa. Muutenkin vanhan eläimen maksan syöminen on hieman kyseenalaista.
Kaikki suomimakkarat ja nakit kylmänä :yuck:Varmaan joku makkara on karmein. Mä en ole minkään HK Sinisen ystävä lain.:nope:
Mulla on vähän vastaavanlaisia tuntemuksia jossain määrin maksalaatikosta, mutta ennen kaikkea makaronilaatikosta. Muistan, että kakarana mulle ei makaronilaatikko maistunut lainkaan, mutta nykyään tuo Saarioisten lml on yksi lempiruoistani. Reilusti ketsuppia päälle niin sitä syö oikein mielellään. Mutta tuon maksalaatikonkin suhteen mun makunystyräni on tottuneet nimenomaan Saarioisten lootaan. Atrian ml ei maistu reilunkaan margariininokareen kanssa.Einesmaksalaatikko mahdollisti sen, että vaikka maksa on kananmunan ohessa liki ainoa, joka aiheuttaa (ja on kaiketi aina aiheuttanut) yökkimisreaktion, oli maksalaatikko lapsena mun lempiruokaa. Olikin julma ja järkyttävä pettymys, kun äitykkä värkkäs itse maksalaatikon. Hemmetti miten pahaa se oli. Sehän maistui jumalavita ihan maksalle!
Mistähän maasta tulevat hyvät kylmänä syötävät makkarat ja nakit? Vai tarkoititko tahallisesti juurikin suomimakkaraa, etkä suomalaista makkaraa?Kaikki suomimakkarat ja nakit kylmänä :yuck:
Lufthansa tarjosi just viikko sitten mulle aivan uuden makuelämyksen tarjoamalla kylmää makaroonia ja lihapullia. Siis ei mitään jäähtynyttä vaan ihan jääkaappilämpöistä. Oli jokseenkin verrattavissa intissä syömisyrityksen kohteeksi joutuneeseen kylmään mikropitsaan. Eli syömättä jäi.Kaikki suomimakkarat ja nakit kylmänä :yuck: