Karmein maistamasi einesruoka?

Nurtsi

Registered Loser
Jotkut halpis eurorainbow-pakastelihapullat on paskoja. muuten kyllä einekset menee ja on joskus hyvääkin. Ja kaliitahan ne on

nordic man

Well-known member
Kyllähän isointa osaa niistä nälkään syö, mutta maksalaatikko ja perunasose eineksinä on kyllä aika järkyttävää.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Einesmaksalaatikko mahdollisti sen, että vaikka maksa on kananmunan ohessa liki ainoa, joka aiheuttaa (ja on kaiketi aina aiheuttanut) yökkimisreaktion, oli maksalaatikko lapsena mun lempiruokaa. Olikin julma ja järkyttävä pettymys, kun äitykkä värkkäs itse maksalaatikon. Hemmetti miten pahaa se oli. Sehän maistui jumalavita ihan maksalle!

Knoukka

Well-known member
Olikin julma ja järkyttävä pettymys, kun äitykkä värkkäs itse maksalaatikon. Hemmetti miten pahaa se oli. Sehän maistui jumalavita ihan maksalle!
Pöh! Grillattu vasikanmaksa, ohuina ja rapeina siivuina, päällä mustapippuria ja merisuolaa on aivan saatanallisen hyvää. Kyytipoikana olut tai laadukas chianti.

oldez

Well-known member
Pöh! Grillattu vasikanmaksa, ohuina ja rapeina siivuina, päällä mustapippuria ja merisuolaa on aivan saatanallisen hyvää. Kyytipoikana olut tai laadukas chianti.
No vasikan maksa on jo itsessään paljon miedomman makuinen kuin joku vanhan naudan maksa. Muutenkin vanhan eläimen maksan syöminen on hieman kyseenalaista.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
No tolleen kirjoitettuna se vaikuttaakin hyvältä, mutta maksan maku itsessään on sellainen että sen pitää häipyä kokonaan, ennenku meikäläinen saa sitä alas suustaan, ja silloin on aika tarpeetonta sitä alun alkaenkaan olla. Maksaa siis.

En tosin todellakaan tiedä millaista maksaa missäkin muonassa on ollut, mitä olen maistanut, joten jätän pienen varauksen sille, että maailmassa voi olla maksaruokaa, mikä menee kurkusta alas ilman pakottamista.

Mangelo

Well-known member
Muovipussista, pahvilautasen päältä löytyvä valmis'pizza'. Makuna tonnikala. Valmistaja Saarioinen tms. Ei hyvä.
Itse asiassa se on paras mikropitsoista, herkkua, nam nam.

Yökkimisreaktion aiheuttaa, sanotanko vaikka lihapullat. Mikä siinäkin on, ettei kaupasta löydy herkullisia grillivalmiita jauhelihapihvejä? Joskus näin jotain, mutta nekin oli ihan perseelleen maustettua marinadisuolipaskaa.

Knoukka

Well-known member
No vasikan maksa on jo itsessään paljon miedomman makuinen kuin joku vanhan naudan maksa. Muutenkin vanhan eläimen maksan syöminen on hieman kyseenalaista.
Juu. Maksa on taiten tehtävä ruoka, jonka tekemisessä onnistumisen ja epäonnistumisen väli on hiuksenhieno. Ja huono ja huonosti tehty maksa on kyllä hemmetin etovaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Varmaan joku makkara on karmein. Mä en ole minkään HK Sinisen ystävä lain.:nope:

jjv

Arschloch
Einesmaksalaatikko mahdollisti sen, että vaikka maksa on kananmunan ohessa liki ainoa, joka aiheuttaa (ja on kaiketi aina aiheuttanut) yökkimisreaktion, oli maksalaatikko lapsena mun lempiruokaa. Olikin julma ja järkyttävä pettymys, kun äitykkä värkkäs itse maksalaatikon. Hemmetti miten pahaa se oli. Sehän maistui jumalavita ihan maksalle!
Mulla on vähän vastaavanlaisia tuntemuksia jossain määrin maksalaatikosta, mutta ennen kaikkea makaronilaatikosta. Muistan, että kakarana mulle ei makaronilaatikko maistunut lainkaan, mutta nykyään tuo Saarioisten lml on yksi lempiruoistani. Reilusti ketsuppia päälle niin sitä syö oikein mielellään. Mutta tuon maksalaatikonkin suhteen mun makunystyräni on tottuneet nimenomaan Saarioisten lootaan. Atrian ml ei maistu reilunkaan margariininokareen kanssa.

jjv

Arschloch
Kaikki suomimakkarat ja nakit kylmänä :yuck:
Lufthansa tarjosi just viikko sitten mulle aivan uuden makuelämyksen tarjoamalla kylmää makaroonia ja lihapullia. Siis ei mitään jäähtynyttä vaan ihan jääkaappilämpöistä. Oli jokseenkin verrattavissa intissä syömisyrityksen kohteeksi joutuneeseen kylmään mikropitsaan. Eli syömättä jäi.