Haha onneks olen ottanut joka seikan huomioon! :wink:Muista nyt Joni, ettei pue lapselle sukkahousuja, kokohaalaria tai body-tyyppisiä vaatteita ennen leikkaukseen menoa. Muuten menee meinaan kaikki vituiksi!
Loppuu myös se viinan kanssa läträäminen Jonilta. Loppuiäksi. Kaksi (2) tuntia ennen sairaalaantuloa saa juoda lasillisen vettä. TÄMÄN JÄLKEEN ON OLTAVA JUOMATTA.Muista nyt Joni, ettei pue lapselle sukkahousuja, kokohaalaria tai body-tyyppisiä vaatteita ennen leikkaukseen menoa. Muuten menee meinaan kaikki vituiksi!
Mä olin aina luullut että kyseinen leikkaus on silmäleikkaus, miksi se mahtaa olla karsastus?.
Kerta tyhmänä olen syntynyt, tyhmänä lähdenkin.
http://www.silmasairaala.fi/helsinki/palvelut/karsastusleikkaukset.phpKerta tyhmänä olen syntynyt, tyhmänä lähdenkin.
Karsastuksella tarkoitetaan silmien yhteistoiminnan häiriötä, jossa silmät eivät kohdistu samaan kohteeseen. Toisen silmän kohdistuessa oikein, toinen silmä katsoo sisään-, ulos-, ylös- tai alaspäin havaintokohteeseen nähden. Karsastus voi olla jatkuvaa, sen puoli voi vaihtua silmästä toiseen tai se voi esiintyä piilokarsastuksena. Karsastus voi hoitamattomana johtaa "laiskaan silmään" jolloin karsastavan silmän toiminta heikkenee. Karsastusta voidaan hoitaa silmäleikkauksella. Leikkauksessa muokataan 2-4 silmän kuudesta liikuttajalihaksesta.
Ai tyhmyyteen vai? :doubtful:Toivottavasti tämä auttaa
Juu kyl mä ymmärsin
Älä heittäydy tyhmäksi!Kerta tyhmänä olen syntynyt, tyhmänä lähdenkin.