Karsastusleikkaus

Joni

Well-known member
Hahaha :D Tosiaan 18.10 saakka olen sairaslomalla.

Joni

Well-known member
Jooh nytten siitä leikkauksesta aikaa reilu 4 päivää ja alkaa näyttää paremmalle. Punasuus vaan on vielä aika suuri.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuinka usein tarttee ostaa uusi click-tuubi tuollaisen tukan päivittäin aikaansaamiseksi?

Joni

Well-known member
Kuinka usein tarttee ostaa uusi click-tuubi tuollaisen tukan päivittäin aikaansaamiseksi?
Noh enpä ole koskenut tukkaani viime sunnuntain saunan ja sen jälkeisen gaaleuksen jälkeen.. Hyvin on näköjään pysynyt! :ahem:

Joni

Well-known member
Ja ihan tälläsellä on pärjännyt ja ostin tämän tosiaan joskus viime vuoden syksyllä että kohta vuosi pärjäilty ja tullaan vielä pärjään jatkossa:

:D

Mut hei tästä pitäny mikää muotitoikki tulla! :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
"That Terminator is out there!"
Nyt sun täytyy ottaa vielä (ainakin) yksi kuva silleen, että takana ei ole ikkunaa tai muuta kirkasta valonlähdettä. Ikävästi pukkaa vahvaa kontrastia ja vetää naaman tummaksi se. Kyllä silmän punotus tuostakin on havaittavissa mutta parempaa kuvaa kaivataan nyt vielä :ahem:!

Joni

Well-known member
Nyt sun täytyy ottaa vielä (ainakin) yksi kuva silleen, että takana ei ole ikkunaa tai muuta kirkasta valonlähdettä. Ikävästi pukkaa vahvaa kontrastia ja vetää naaman tummaksi se. Kyllä silmän punotus tuostakin on havaittavissa mutta parempaa kuvaa kaivataan nyt vielä :ahem:!
Ääh hanki mulle uus digikamera eka. ;) En jaksa ton antiikki digikameran kanssa johon tarvii vielä pattereita ladata. :(

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Ei auta kyllä se uusintakuvauksiksi meni.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ääh hanki mulle uus digikamera eka. ;) En jaksa ton antiikki digikameran kanssa johon tarvii vielä pattereita ladata. :(
:doubtful: Onks uusissa sitten joku ikilataus virtalähteessä? :confused: :tongue:
Saisko ton Jonin naaman HDR-kuvana kiitos.
SIinä sulle hoodeeärrää:
Näytä liitetiedosto 13224

editr. pilu, olin hidas :jaska:
edit2. On tossa vissiin sellaista parannusta normaaliin, että yleensä Jonilla on tähän aikaan viikosta ja lauantaista kummatkin silmät tomaateina :idea:.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Leikkaus mennyt pieleen ja silmät on nyt ristissä. Raastupaan!

Joni

Well-known member
:D :D Mutjoo tässä tuorempaa kuvaa paremmassa valaistuksessa 10min sitten: