Sun linkki sekotti mun firefoxin. Radio oli toisessa ikkunassa kun avasin ton tuupilinkin. Suljin sen, mutta jäi kuulumaan edelleen. No sitte kokeilin avata uudelleen suljetun ikkunan niin nyt soi kaks radiota hieman epäsynkassa + toi pet shop boissi, enkä viittis sulkee foxia vielä. En kaipaa tätä asiaa.
Olipa hyvä, etten juonu kaffetta enkä sen puoleen mitään muutakaan.Tikkatukasta jos mitään päättelis, niin sä olit se hammasharja?
Miksi? Kaikki ne kiertää yhä.80-luvun hevibändejä kaipaan...
Joo, mutta tekee paskempaa musaa...Miksi? Kaikki ne kiertää yhä.
Myönnettäköön.Joo, mutta tekee paskempaa musaa...
Mitämitä, vanhoja hittejä pääosin soittavat. Omantunnon vuoksi sotkevat joitakin uusia mukaan nämä kampäkkiläiset mitä tässä on nähty parin viime vuoden aikana.Myönnettäköön.
Nyt olikin kyse uudesta tuotannosta.Mitämitä, vanhoja hittejä pääosin soittavat. Omantunnon vuoksi sotkevat joitakin uusia mukaan nämä kampäkkiläiset mitä tässä on nähty parin viime vuoden aikana.
pendellstock sanoi:Ei jengi vaan osaa nykyään! Lady Gaga ainoa kun tekee itse hittejä, mut ei nekään ihan rokkiklassikoita sentään ole:dunno:
Oldez sanoi:80-luvun hevibändejä kaipaan...
Lady Judas (Lady Gaga vs Judas Priest Mashup by Wax Audio)Jussi sanoi:Mitämitä, vanhoja hittejä pääosin soittavat. Omantunnon vuoksi sotkevat joitakin uusia mukaan nämä kampäkkiläiset mitä tässä on nähty parin viime vuoden aikana.
Sehän on vain kohteliasta olla hiljaa kun toisella on puheenvuoro.Jonilla on jotenkin huima taito vetää sanattomaks kerta toisensa jälkeen.
Oikeen pitunen leffa muutens.Kuinka naivia lähes kaikki kultaisella kahdeksankymmentäluvulla olikaan, tämä Äitipuoli avaruudeesta-leffakin päättyy siihen, että mies pääsee avaruusalukseen, joka on täynnä Monacon ruhtinatar Stephanien klooneja.
Varmaan ollut todella romanttista tuolloin, nykyisin varmaan jo 10-vuotiaatkin toteaisivat tuon olevan täysin lapsellista hömppää. :dunno:
1. unelma-autoni::doubtful: Juuri olin tulossa sanomaan myös Ford Sierra.