Koska penkki irtos alumiinihärpäkkeistäÖö..., mitenkäs G. Villeneuve sinkoutui autostaan ulos vöistä huolimatta?
Koska penkki irtos alumiinihärpäkkeistäÖö..., mitenkäs G. Villeneuve sinkoutui autostaan ulos vöistä huolimatta?
Olen kirjoittanut jo aiemmin, että kuomussa pitää olla kyljessä reiät, että voi näyttää keskaria ja repiä niitä vaihdettavia kalvoja irti kuomusta, mutta se vaatii voimaa. Bonuksena kuomun alla ei niin kuuma ja "lasi" pysyy auki!En ole vieläkään kuullut hyvää argumenttia siitä, miten tuollainen kuomu pidetään riittävän puhtaana, että siitä näkee lävitte.
Koska auto katkesi kahtia. Nykyään se on mahdotonta.Öö..., mitenkäs G. Villeneuve sinkoutui autostaan ulos vöistä huolimatta?
Tärkein ratkaisu taitaa silti olla viestissä #318Jos Le Mans-protot ovat pystyneet ratkaisemaan tämän ongelman 24 h kestävässä kisassa, olen varma, että teknisesti ja rahallisesti edistyneempi F1 kykenee samaan alle puolentoista tunnin - parin tunnin kisassa.
http://www.audiusanews.com/newsrelease.do;jsessionid=D9AF68414E0DF54E9F20A51F693FB246?&id=2394&allImage=1&teaser=climatic-wind-tunnel-helps-audi-le-mans&mid=83For possible soiling a three-stage plan was developed which, subject to the level of soiling, allows for simple wiping, wiping with detergent or the removal of one of several layers of rip-off films.
Ei, kyllä nuo molemmat esimerkit (protot ja veneet) on keskustelun aikana käyty läpi n+1 kertaa. Dominic vaan ei ole mitä ilmeisemmin keskustelua seurannut lainkaan ja halusi vielä sen +1 sinne perään.Tärkein ratkaisu taitaa silti olla viestissä #318