Katetut formulat - Pelkkää turvallisuushömppää vaiko tulevaisuutta?

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
En ole vieläkään kuullut hyvää argumenttia siitä, miten tuollainen kuomu pidetään riittävän puhtaana, että siitä näkee lävitte.
Olen kirjoittanut jo aiemmin, että kuomussa pitää olla kyljessä reiät, että voi näyttää keskaria ja repiä niitä vaihdettavia kalvoja irti kuomusta, mutta se vaatii voimaa. Bonuksena kuomun alla ei niin kuuma ja "lasi" pysyy auki!
 
Viimeksi muokattu:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Jos Le Mans-protot ovat pystyneet ratkaisemaan tämän ongelman 24 h kestävässä kisassa, olen varma, että teknisesti ja rahallisesti edistyneempi F1 kykenee samaan alle puolentoista tunnin - parin tunnin kisassa.
Tärkein ratkaisu taitaa silti olla viestissä #318 :D

Visiirien suojakalvo toimii myös samoin tuulilasiiin, tosin niitä ei tietenkään voi kuski repiä itse. Käytetään mun mielestä myös Nascarissa ja varmaan muuallakin.

For possible soiling a three-stage plan was developed which, subject to the level of soiling, allows for simple wiping, wiping with detergent or the removal of one of several layers of rip-off films.
http://www.audiusanews.com/newsrelease.do;jsessionid=D9AF68414E0DF54E9F20A51F693FB246?&id=2394&allImage=1&teaser=climatic-wind-tunnel-helps-audi-le-mans&mid=83
 

Loko

Ajatusrikollinen
Liittynyt
27.5.2011
Viestit
1325
Sijainti
Tampere
Tärkein ratkaisu taitaa silti olla viestissä #318 :D
Ei, kyllä nuo molemmat esimerkit (protot ja veneet) on keskustelun aikana käyty läpi n+1 kertaa. Dominic vaan ei ole mitä ilmeisemmin keskustelua seurannut lainkaan ja halusi vielä sen +1 sinne perään.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Olen tyytyväinen esitetyistä ohjaamokuomun puhtaanapito ehdotuksista ja linkeistä. Ja tosiaan kyseessä ei ole mitkään perus "vesiroiskeet" vaan vittumainen öljy.

Jatkakaa.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Kimi sanoi oikein, ei mitään vitun kuomuja. Hävetkää nyt kuinka vitun nössöjä me ollaan.
 
Ylös