Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Kohta alkaa Big Brother! Jeeeeeee....
Eikä hirveästi lämmitä myöskään tieto, että n. 1 m päässä nykyisestä lokaatiosta roikkuu tv-kaapeli josta tulisi DNAWlhon kaapelisignaalia, muttei enää ole mitään laitetta millä ottaa sitä vastaan.Nyt vasta sain tietää että DNA Welho on pitänyt tänä viikonloppuna auki maksukanavia: Sport1, Sport2, MAX, Fakta, Leffa, Juniori.
No katellaan nyt ainakin Sunderland-ManU:sta viimeiset 10min.
Niinpä. Joisit säki useammin oovitunpee.. Mut nyt meen saunaa.. Koska vapaalla voi päinvastoin logiikkaa ilmoittaa et meen saunaa vaikkapa tässä toikissa enkä saunatoikissa.. Nyt rikon ekaa kertaa sääntöjä.. Jos modet ja pomot tekee niin.. Niin teen minäkin... Mut en mä aatellu opiks ottaa kuitenkaa vaa pysyä reilulla tiellä.Eikös noi juomisilmoitukset kuulu tuonne? :doubtful:
mitä vit..Niinpä. Joisit säki useammin oovitunpee.. Mut nyt meen saunaa.. Koska vapaalla voi päinvastoin logiikkaa ilmoittaa et meen saunaa vaikkapa tässä toikissa enkä saunatoikissa.. Nyt rikon ekaa kertaa sääntöjä.. Jos modet ja pomot tekee niin.. Niin teen minäkin... Mut en mä aatellu opiks ottaa kuitenkaa vaa pysyä reilulla tiellä.
Katsomatta pissaa ja paskaa.Kohta alkaa Big Brother! Jeeeeeee....
Joni on sielläKatsomatta pissaa ja paskaa.
Joko ne nussi?
Ettete vaa millää pysy janstereiden peräs nopeudes Aa nii BB.. en oo 2009 jälkee tiivisti seuraillu. Jospa 2015 siel olis sitten miehuuden 27v huipulla Beebee talossa näyttää mallia. Katotaas nyt mite nää jangsterit osaa tänä vuon.mitä vit..
Odotin hauskempaa reaktiota, mutta näköjään OoPee on äimän käkenä.mitä vit..
Soon Oo tun Pee.Odotin hauskempaa reaktiota, mutta näköjään OoPee on äimän käkenä.
Hetkinen vielä, niin täältä kyllä pesee!OoPee on niin wanha, että se miettii vieläkin että mitähäh ja mitäköhän sanois tuotanoinnii.
Hiukan sellainen mielikuva, että olen aikoinaan Ilmailusta lukenut Jyrki Laukkasen kirjoituksia tuohon koulutukseen liittyen. Ettei ollut mm. niin, että kuulivat Kuuban ohjuskriisistä vasta Suomeen palattuaan.16:15 Tosi tarina: Lentäjät Kirgiisiaroilla
Yle TV1
Vuonna 1962 ilmavoimat lähetti 15 lentäjää salaiseen hävittäjälentäjäkoulutukseen Neuvostoliittoon. Dokumentti kertoo kolmen lentäjän tarinan kylmän sodan keskellä.
Äskenhän tuo tuli ilmeisesti ekan kerran. Ihan mielenkiintoinen.Huomenna tuollainen:
Hiukan sellainen mielikuva, että olen aikoinaan Ilmailusta lukenut Jyrki Laukkasen kirjoituksia tuohon koulutukseen liittyen. Ettei ollut mm. niin, että kuulivat Kuuban ohjuskriisistä vasta Suomeen palattuaan.
Siksi aion tuonkin vilkaista Burb Nännimäisen varoituksista huolimatta.Mythbusters on OK.