Katsokaa...

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Piti oikein tarkistaa, että eihän ne saatana eilen sentään kaviouraa käyneet pilaamassa.
No ei. Kävin siellä eilen ja ajoivat kapeaa soiroa ihan raviradan ulkokehällä. Radan sisälle ja sieltä pois käännyttäessä oli vedetty pätkä asvalttia raviradan poikki. Samaten lähtökiihdytyspaikalla oli parikymmentä metriä asvalttia.

Aijai, toinen japsikuski on jo ulkoillut Sahalahdessa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Kovin näytti eleettömältä nelivetoisten kulku, mut nyt on nättiä liippiä, kun saatiin bemarit kujalle. Hyvä pätkähän tuo on. Ja iltapäivällä toiseen suuntaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Kertaalleen oon tuon Savon tien ajanut läpi tähän suuntaan ja kyllä siinä paikkoja tuntemattomalla jää ajovauhti taajamanopeuksiin. Melkoista vuoristorataa, ei ole paljoa maastoa muokattu tietä tehdessä.

Kakarana olen tuolla Jyskälääkin ollut katsomassa. Ainakin yhden reissun muistan, kun tuonne keskelle mentiin asuntoautolla jo edellisenä iltana ja katottiin pätkä kertaalleen eikä meinattu päästä pois. Satoi nimittäin koko ajan ihan saatanasti ja tie meni mutavelliksi.

edit: oho, Kees Burgerilla happipaikka
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kertaalleen oon tuon Savon tien ajanut läpi tähän suuntaan ja kyllä siinä paikkoja tuntemattomalla jää ajovauhti taajamanopeuksiin. Melkoista vuoristorataa, ei ole paljoa maastoa muokattu tietä tehdessä.
Mä oon sekä pyöräillyt että autoillut tuon molempiin suuntiin. Kamala ränni kumminkin päin ja kullakin ajopelillä.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kävin kesällä kääntymässä tien Lempäälän puoleisessa päässä. Hiekkatie ei hotsittanut ajaa mopolla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Kamala ränni kumminkin päin ja kullakin ajopelillä.
Eli loistava rallitie. Olipa tosi paikallista sadekuuroa, kun mutkan toisella puolella paistoi aurinko ja toisella puolella kaatosade.

Yhdellä pikkusitikalla oli puukosketus tosi lähellä, mut töyräs pysäytti nelipyöräluisun metrin ennen törmäystä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Ralli on parasta paikanpäällä...sillä hetkellä kun autoja näkyy. Nää odotteluajat on kyllä mukavampia kotisohvalla, tartte puita tuijotella ja värjötellä. No onhan toki ihmisiä jotka metsään vaeltaa, vaikkei siellä ralliakaan ois. Sitä en pysty käsittämään.
 

Örfil

Guest
Voin selittää miksi ihmiset vaeltavat metsässä vaikka siellä ei rallia olekaan ensi viikolla klo 08:15.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Voin selittää miksi ihmiset vaeltavat metsässä vaikka siellä ei rallia olekaan ensi viikolla klo 08:15.
Mainiota. Hämäläisissä metsissä ajelee nyt kilpaa yks maailmanmestari ja yks olympiamitalisti. Kekkä?
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Kertaalleen oon tuon Savon tien ajanut läpi tähän suuntaan ja kyllä siinä paikkoja tuntemattomalla jää ajovauhti taajamanopeuksiin. Melkoista vuoristorataa, ei ole paljoa maastoa muokattu tietä tehdessä.

Kakarana olen tuolla Jyskälääkin ollut katsomassa. Ainakin yhden reissun muistan, kun tuonne keskelle mentiin asuntoautolla jo edellisenä iltana ja katottiin pätkä kertaalleen eikä meinattu päästä pois. Satoi nimittäin koko ajan ihan saatanasti ja tie meni mutavelliksi.

edit: oho, Kees Burgerilla happipaikka
Olin itsekin katsomassa Kangasalan päässä tätä pätkää. Hieno pätkä on kyllä kyseessä, varsinkin siinä keskivaiheilla kun tosiaan on nyppyä niin pirusti ja heti perään pimeitä mutkia. Jokusen kerran on tullut autollakin tosta päästettyä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tähtien Sota IV, Fox, klo 21.00.
Vähän jänskättää miten tällä kertaa käy.
 
Ylös