Saunatakki
Walk a Crooked Mile
Mulla se on varmaan Pekka ja Pätkä Suezilla tai Uuno Turhapuro muuttaa maalle, jonka traktorikohtaus yksistään tuli penskana väijyttyä läpi lukemattomat kerrat.
Eikös tosta tule jo kerran katsomalla sellainen olo kuin olis nähnyt ties kuinka monta kertaa?Päivä murmelina
Minun ei tarvitse lainkaan miettiä mikä on eniten katselemani elokuva, koska eniten katselemani elokuva on Terminator 2 jonka olen katsonut ainakin 20 kertaa ja hyvänä kakkosena on Laineen Tuntematon sotilas.Mikähän mulla ois? Onpas kiintoisa mietinnän aihe.
Näin vois sanoa. Joku Eemeli tai Peppi vielä siihen kylkeen, niin avot.Noihin elokuviinhan nivoutuu ihmiselämän koko kirjo.
Elämäni ensimmäinen seksiobjekti taisi olla juurikin Peppi PitkätossuMoon nähny Pepin huvikummun. Sisällä en käyny.
Nyt keksin, mistä "Thilia thalia thallalaa" oli tuttu.Vanhoja Thilia thalia -kisailuja Teemalta just ny.
Serkkupoika polkas show:ssa että Soini torppasi yksin Guggelheimin ja säästi 130 miljoona, jolla valtio voi maksaa pari kolme vuotta Veikkausten pamppujen liksat.Anneli Auer EVS:ssa.
Veitolalta hyvä haastis.Anneli Auer EVS:ssa.
Siis ihan käsittämätöntä paskaa. Miten helvettissä suomessa voi olla niin vitun tyhmiä "toimittajia", että huoraavat vasta muutama vuosi sitten lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitun henkilön kanssa, jotta hän saa mainostaa uutta kirjaansa???Anneli Auer EVS:ssa.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/51671-anneli-auer-tuomittiin-7-vuodeksi-vankeuteenTuomio tuli törkeistä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista. Anneli Auer tuomittiin muun muassa kahdesta törkeästä raiskauksesta ja kolmesta törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.