Katsokaa...

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Liekö kukaan täällä katsonut Netflixin Ozarkia? Katsoin juuri ensimmäisen jakson ja eihän tuota keskenkään voi enää jättää.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En ole katsonut vielä lain, mutta mahtaa mennä katsotaan viimeistään tämän kommentin jälkeen. Tai siis tuon. Tuon kommentin.

Captain Howdy

Well-known member
Liekö kukaan täällä katsonut Netflixin Ozarkia? Katsoin juuri ensimmäisen jakson ja eihän tuota keskenkään voi enää jättää.
Katsottiin vaimon kanssa se eka jakso ja molemmat totesi ettei tarvitse jatkaa katsomista. Ei vaan jotenkin toiminut.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Katsottiin vaimon kanssa se eka jakso ja molemmat totesi ettei tarvitse jatkaa katsomista. Ei vaan jotenkin toiminut.
Ymmärrän. Minua alkoi kiinnostamaan se, miten hivenen haastavassa tilanteessa oleva chicagolaisperhe pärjää punaniskojen keskuudessa. Eka jakso oli kyllä joiltakin osin kliseinen, se on totta, mut toka oli jo vähemmän.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Suomi-Unkari-potkismatsin ratkaisuhetkiä on aina vaan yhtä tukalaa ja epämukavaa katsoa.
Varsinkin kun sen koki livenä paikanpäällä. Kysehän oli toki vain jatkokarsintoihin pääsystä, mutta...

Viimeksi muokattu:

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Olihan se. Mieluusti kuitenkin unohtaisin sen pelin. Ehkä yksi karvaimmista pettymyksistä urheilua seuratessa, ja millä tavalla se ratkaisu sitten lopulta tuli... :nope: :wall:

Hartsa76

Well-known member
Olihan se. Mieluusti kuitenkin unohtaisin sen pelin. Ehkä yksi karvaimmista pettymyksistä urheilua seuratessa, ja millä tavalla se ratkaisu sitten lopulta tuli... :nope: :wall:
Minä unohtaisin mieluusti vuoden 2003 jääkiekon MM-kisojen puolivälieräottelun Suomi-Ruotsi, jonka Suomi onnistui häviämään johdettuaan peliä 5-1 toisen erän puolivälissä.

Örfil

Guest
Minä unohtaisin mieluusti vuoden 2003 jääkiekon MM-kisojen puolivälieräottelun Suomi-Ruotsi, jonka Suomi onnistui häviämään johdettuaan peliä 5-1 toisen erän puolivälissä.
Tämä tuli kanssa mieleen asiaa aprikoidessa. Karmeita tappioita tuommoiset rökäleromahdukset :(

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Aravirtahan tuota peliä ruoti ohjelmassa. Tasainen peli, jossa molemmilla 20 maalipaikkaa. Suomi sai alussa sisään ja Ruotsi lopussa. Lisäksi otti omaan piikkiin muutaman pelaajan valinnan joukkueeseen joka rikkoi peliharmonian, koska pelasivat itselleen eikä joukkueelle.

Itse asiassa pahemmin sattuu armeijamuisto vuodelta -86, kun Suomi johti viimeisellä minuutilla kahdella maalilla Ruotsia 4-2 ja Mato nousi esiin.

Viimeksi muokattu: