Katsokaa...

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24279
Sijainti
lappeen Ranta
Älkää katsoko ohjelmaa Korkojen kera. Katson/soin sitä ensimmäsen kerran ikinä. Vahingossa kait? Jäänee myös kerraksi viimeiseksi.

Jopa on erinomaisen ärsyttävä juontajakaksikko. Varsinkin tuo valkopaitainen käsilläviuhtoja ja kaakattaja.

Jouni Hynyselle peukku siitä, notta sanansa piti. Heikkinen pätki aluksi Hynysen parran ja hää itse viimeisteli leikkuun.
Mulla menee (mutta tuskin jää) talteen, kun ohjelmassa on Tuomas Holopainen.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Älkää katsoko ohjelmaa Korkojen kera. Katson/soin sitä ensimmäsen kerran ikinä. Vahingossa kait? Jäänee myös kerraksi viimeiseksi.

Jopa on erinomaisen ärsyttävä juontajakaksikko. Varsinkin tuo valkopaitainen käsilläviuhtoja ja kaakattaja.

Jouni Hynyselle peukku siitä, notta sanansa piti. Heikkinen pätki aluksi Hynysen parran ja hää itse viimeisteli leikkuun.
Olen katsonut ohjelmaa pariin kertaan, kerran kun Salo oli vieraana ja toisen kerran kun Hynynen oli siinä. Idioottijuontajat eivät olleet tehneet mitään taustatutkimusta ja kyselivät mitä typerimpiä ja väsyneimpiä kysymyksiä. Ja facebookakat yleisössä taputtaa innoissaan.

 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
TV1 kello 21.10: Hehkulamppuhuijaus. Eli kuluttajaa kusetetaan, tavarat tehdään hajoamaan aiemmin kuin mitä ne voisivat kestää.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tarkoittaako tämä, että vanhentuneen toikin nostaminen on kartellin kiertämistä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Dok: Israel Oy
The Israel Experience hakee juutalaisia nuoria kaikkialta maailmasta Israeliin ja tarjoaa heille propagandakursseja pyhästä maasta. Elokuvassa seurataan ryhmää amerikkalaisnuoria intensiivisellä bussimatkalla Israelissa.
Välillä tuli mieleen viime vuosisadalla tovin aikaa pystyssä pysyneen Euroopan suurvallan nuorisojärjestö.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Silminnäkijä: Irti internetistä!

Nettiriippuvaisia nuoria hoidetaan Kiinassa ankaralla katkaisuhoidolla. Erityisklinikat ovat tunnettuja kovista menetelmistään.
Kakkosella nyt. Itse jätän ajastettuna näkymään ja menen nukkumaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Formulasankarit

Sir Frank Williams. Uusi 12-osainen dokumenttisarja legendaarisista formulakuljettajista alkaen 70-luvulta, jota monet pitävät lajin kulta-aikana. Jokaisessa jaksossa valotetaan yhden formulatähden elämää, radalta ja sen ulkopuolelta. Ohjelman kertojana on entinen F1-kuljettaja Sir Stirling Moss.
Maxilla nyt lauantaina 15.50 alkaen.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Tänään TV1:kkösellä kello 21.10:
Ykkösdokumentti: Kiinalainen haaste

Vaatteet, puhelimet ja autot tehtiin ennen Ruotsissa ja Suomessa, nyt Kiinassa. Työ karkaa länsimaiden käsistä. Löytyykö ratkaisu vaurastuvien aasialaisten rajattomasta halusta ja mahdollisuudesta kuluttaa?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
YLE TV2 nyt

A2 Teema: Netti-ilta

Tyhjänpäiväistä klikkailua vai aitoa kansalaisvaikuttamista - miten sosiaalinen media muuttaa maailmaa? Mistä sikiää netin vihakirjoittelu? Suoran keskustelun juontavat Salla Paajanen ja Timo Seppänen.
Katsoo ken on kiinnostunut. Juttu jatkuu vielä lähes kaksi tuntia.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ykkösellä ulkolinjaa. Mennyt kyllä jo puoli tuntia. Toivottavasti tulee Areenaan
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Dokumenttiprojekti: Vesku

Dokumenttielokuva koko kansan rakastamasta näyttelijästä ja laulajasta Vesa-Matti Loirista. O: Mika Kaurismäki. T: Marianna Films Oy 2010
Kakkosella klo 22.50
 
Ylös