Katsokaa...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tänään klo 22.05 kakkosella Ramones-dokumentti. Oli meinaan aikoinaan sellaista musiikkia, notta johan vietiin yhtä toisella kymmenellä olevaa pojantappia tukka putkella... Siis noinniinkuin yleisesti. Ja Musiikkikellariin.

Ostin tämän:

Muuten olen vielä samalla reissulla.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Juuri nyt menossa kolmosella suomalaisen elokuvan historiallinen hetki: Ponterosa.
On kyllä karseudessaan legendaarinen ja historiallinen leffa. Ainoastaan jotkut Visa Mäkisen leffat, esim. "Voi juku mikä lauantai" pärjäävät tälle surkeudessaan. Mun mielestä tuo tekele ei ole edes campia...se on vaan kertakaikkiaan typerän huono leffa.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
sitä mää vaan olen ihmetellyt, että millä ne on saaneet noi kaikki julkkiksetkin suostuteltua leffaan? Rahaa tuskin on paljoa liikkunut ja viimeistää kuvauksissa olisi luullut paljastuneen miten paskasta leffasta on kyse, että mä ainakin olisin lähtenyt itseäni häpäisemästä kotiin. Ovatko vaan niiiiin tyhjäpäitä että ovat kuvitelleet, että moisista luonneroolisuorituksesta lohkeaisi jatkorooleja tai joku Jussi...

burb

.
Virallisia äijiä vaihteeksi töllöstä:
YLE 1 : klo.19:35 Alivaltiosihteeri 21 v.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
On kyllä karseudessaan legendaarinen ja historiallinen leffa. Ainoastaan jotkut Visa Mäkisen leffat, esim. "Voi juku mikä lauantai" pärjäävät tälle surkeudessaan. Mun mielestä tuo tekele ei ole edes campia...se on vaan kertakaikkiaan typerän huono leffa.
Ei pärjää lähellek''n, leffa on paitsi huono,niin myös surkea ja kehno.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Tätä ma vähän niin kuin hain postauksellani. Ja sitä, että filmi on osin toteutettu täkäläisin voimin. Mm. yksi näyttelijöistä on ns. morjens-morjens tuttuni.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Neloselta alkais Hitchcock esittää! En ole kyseiseen sarjaan tutustunut, mutta olihan toi kaveri kai joskus jonkun ihan hyvänkin leffan ohjannut. :thumbup:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Mjoo, kait noita kattelee joutessaan. On mahtanut olla toi sarja jonkunlainen inspiraation lähde sarjalle kauhua kryptasta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vilperi sanoi:
On mahtanut olla toi sarja jonkunlainen inspiraation lähde sarjalle kauhua kryptasta.

Tuskinpa vain kun Tales from the Crypt tietääkseni perustuu samannimiseen sarjakuvaan 1950-luvulta.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuskinpa vain kun Tales from the Crypt tietääkseni perustuu samannimiseen sarjakuvaan 1950-luvulta.
"Plot Outline: Tales of horror based on the gloriously gruesome EC horror comics of the 1950's."

Näköjään, em. lause imdb:stä. Vähän valitsin sanat huonosti, lähinnä meinasin, että Tales from the Crypt lienee saanut vaikutteita tosta. Ainakin mulla tuli tosta Hitchistä kertojana heti mieleen Tales from the Crypt. Eikös siinäkin ollut se luuranko(?) joka hoiti alkuun ja loppuun jonkunlaiset pohjustukset?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

Vilperi sanoi:
"Plot Outline: Tales of horror based on the gloriously gruesome EC horror comics of the 1950's."

Näköjään, em. lause imdb:stä. Vähän valitsin sanat huonosti, lähinnä meinasin, että Tales from the Crypt lienee saanut vaikutteita tosta. Ainakin mulla tuli tosta Hitchistä kertojana heti mieleen Tales from the Crypt. Eikös siinäkin ollut se luuranko(?) joka hoiti alkuun ja loppuun jonkunlaiset pohjustukset?
Tämmönen muistikuva mullakin on ?

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Tänään olis tulossa neloselta vähän yhdeksän jälkeen Sergio Leonen gangsterieepos Once upon a time in America. Jos tähän asti on onnistunut olemaan leffan näkemättä, kannattaa ehdottomasti korjata kyseinen kauneusvirhe tänä iltana. Kestoa on kyseisellä rainalla 3h 40min, mutta siitä huolimatta joka ainoan minuutin arvoinen. Ehdotonta 6 tähden kamaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vilperi sanoi:
Tänään olis tulossa neloselta vähän yhdeksän jälkeen Sergio Leonen gangsterieepos Once upon a time in America. Jos tähän asti on onnistunut olemaan leffan näkemättä, kannattaa ehdottomasti korjata kyseinen kauneusvirhe tänä iltana. Kestoa on kyseisellä rainalla 3h 40min, mutta siitä huolimatta joka ainoan minuutin arvoinen. Ehdotonta 6 tähden kamaa!
Kyllä ehdottomasti, loistava leffa! Melkein vois sanoa, että kuuluu ehdottomasti jokaisen itseäänkunnoittavan DVD-keräilijän kokoelmiin :ahem:

GeGe

Talvihorrostaja
Hitto, tuo leffa puuttu vielä DVD-kokoelmasta. Enkä ole sitä katsonut telkkaristakaan tai muualta eli kai se on hankittava jossain vaiheessa :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
GeGe sanoi:
Hitto, tuo leffa puuttu vielä DVD-kokoelmasta. Enkä ole sitä katsonut telkkaristakaan tai muualta eli kai se on hankittava jossain vaiheessa :ahem:
Tolla DVD-julkaisullakin on jo sen verran ikää, että tuurilla sen vois löytää jostain halvallakin.

Jooh.. esim. Saksan Amazon myy kahden levyn Special Editionia alle 14 eurolla. Tosin en mä tiedä onko tosta edes olemassa muuta kuin Special Edition :D

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

Vilperi sanoi:
Niinpä tietysti.

Perheen naisväki katsoo yhdeksän jälkeen kolmoselta Selviytyjiä. Mulla jäänee "Olipa kerran Ameriikoissa" näkemättä.