Katsokaa...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Ei näy missään mainintoja. On se kyllä ollut melkoinen 'mestari'. :rolleyes:
Kenellekään tuskin tuli yllätyksenä, että mun Turun aikainen tuttu oli mukana näkyvässä osassa tossa Petteri Jussila-dokkarissa (se mun tuttu oli Aqua Sourcen toimitusjohtaja)
Vetää näköjään nyttemmin Suomessa sellasta firmaa kuin MyCafe.
Vielä inttiin mennessään Kari oli semmonen padansanka, mutta siellä alkoi bodata ja siitä tuli iso kaappi. Osallistui kilpailijana Gladiaattoreihinkin ja jos en ihan väärin muista, pääsi aika pitkällekin.
Nyt en ole enää vuosiin ollut missään yhteyksissä kaveriin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Katsoiko joku juuri tv-kakkosella päättyneen Dokumenttiprojekti: Hetkiä oikeudessa? Minkä tuomion se sosiologi sai? Olin juuri toisaalla, enkä nähnyt.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
TV2:lla juuri nyt

18.40 Estradilla: Anna Eriksson

Anna Erikssonin teki vuonna 2005 menestyksekkään konserttikiertueen. Tampere-talon suuri näyttämö, jousisoittajilla vahvistettu Annan oma orkesteri sekä lukuisat yleisön rakastamat laulut loivat upeat puitteet onnistuneelle konsertille. Annassa yhdistyy luontevasti herkkyys ja voima mutta myös määrätietoisuus, joka käy ilmi ohjelman haastatteluosuudessa.
Matxin pitäisi olla nyt kuulolla!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olga sanoi:
Matxin pitäisi olla nyt kuulolla!
Liikaa Matxille tälle päivälle: tuli tekstaria päivällä että oli koeajanut uudet Audi TT 3.2 ja Audi S6 -mallit. Housut märkinä. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Istuiko äidin kanssa kaulakkain? :wink:
En tiedä, kun itsellä ei töllö auki ollunna:dunno: ...sen sanon, jotta siinä ollut Veikko Ihanus on yksi sekopäisimmistä ihmisistä jonka tiedän.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Takuulla mielenkiintoinen dokkari tänään. Ainakin joukahainen tietää miehen ja miehen elokuvat?


22.50 Dokumenttiprojekti: Valkoinen timantti


Werner Herzog palaa jälleen kuuluisimmista fiktioistaan Aguirre - Jumalan viha ja Fizzcarraldo tuttuihin Amazonin sademetsämaisemiin. Nyt matka tehdään heliumtäytteisellä ilma-aluksella. Tuloksena on visuaalisesti hätkähdyttävä ja kaunis elokuva. Tuotanto Werner Herzog Production, Saksa, 2004. Stereo.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Katsoapa tänään klo 19.00 FST5:iideltä ohjelma nimeltä 'Leve trähusstaden!'

Siinäpä taitaa tulla ohjelmaa näiltä kulmin. Itseltänihän tuo jää tänään näkemättä, kun mulla ei ole semmoista dikiä.

Huomenna saman voi katsoa TV2:ahelta klo 12.45 nimellä 'FST: Eläköön puutalokaupungit!'
 
Ylös