Ei näy missään mainintoja. On se kyllä ollut melkoinen 'mestari'.Observer sanoi:Tuleeko tuo Jussila uusintana?
Sama "vika" itselläkin.Il Tempo Gigante sanoi:Eipä tullut tiistain aikana katsottua TV:elevisiota ollenkaan.
Tarkoitatko laskemaan lampaita ?kouvotsvoni sanoi:Suosittelen katsomaan lampaita..
Kenellekään tuskin tuli yllätyksenä, että mun Turun aikainen tuttu oli mukana näkyvässä osassa tossa Petteri Jussila-dokkarissa (se mun tuttu oli Aqua Sourcen toimitusjohtaja)Olga sanoi:Ei näy missään mainintoja. On se kyllä ollut melkoinen 'mestari'.![]()
Kyllä ne ensin pitää nähdä, jotta ne voi laskea..Il Tempo Gigante sanoi:Tarkoitatko laskemaan lampaita ?
Ihan hyvän.Mr Natural sanoi:Katsoiko joku juuri tv-kakkosella päättyneen Dokumenttiprojekti: Hetkiä oikeudessa? Minkä tuomion se sosiologi sai? Olin juuri toisaalla, enkä nähnyt.
Matxin pitäisi olla nyt kuulolla!18.40 Estradilla: Anna Eriksson
Anna Erikssonin teki vuonna 2005 menestyksekkään konserttikiertueen. Tampere-talon suuri näyttämö, jousisoittajilla vahvistettu Annan oma orkesteri sekä lukuisat yleisön rakastamat laulut loivat upeat puitteet onnistuneelle konsertille. Annassa yhdistyy luontevasti herkkyys ja voima mutta myös määrätietoisuus, joka käy ilmi ohjelman haastatteluosuudessa.
Liikaa Matxille tälle päivälle: tuli tekstaria päivällä että oli koeajanut uudet Audi TT 3.2 ja Audi S6 -mallit. Housut märkinä.Olga sanoi:Matxin pitäisi olla nyt kuulolla!
Isä oli kuuleman mukaan ollunna siinä.Il Tempo Gigante sanoi:Karpoa kolmoselta.
Istuiko äidin kanssa kaulakkain? :wink:kouvotsvoni sanoi:Isä oli kuuleman mukaan ollunna siinä.
Kumman?Il Tempo Gigante sanoi:Noitten riitapukarien olemuksissa sen verran eroa, notta aloin epäilemään toisen osapuolen vilpittömyyttä.
En tiedä, kun itsellä ei töllö auki ollunna:dunno: ...sen sanon, jotta siinä ollut Veikko Ihanus on yksi sekopäisimmistä ihmisistä jonka tiedän.Olga sanoi:Istuiko äidin kanssa kaulakkain? :wink:
98 %:rosentin varmuudella saman, kuin Sinunkin mielestäsi.Olga sanoi:Kumman?
22.50 Dokumenttiprojekti: Valkoinen timantti
Werner Herzog palaa jälleen kuuluisimmista fiktioistaan Aguirre - Jumalan viha ja Fizzcarraldo tuttuihin Amazonin sademetsämaisemiin. Nyt matka tehdään heliumtäytteisellä ilma-aluksella. Tuloksena on visuaalisesti hätkähdyttävä ja kaunis elokuva. Tuotanto Werner Herzog Production, Saksa, 2004. Stereo.