Seuraavaan möötteen pakko tulla vähän 'keskustelemaan' kypärätukan kanssa..:ahem:
edit. Lisäksi vastuunottaminen yleensä merkkaa myös anteeksipyyntöä, tässä kohtaa 72:n suuntaan.
Nipsu jo käytöstään pahoittelikin aiemmalla sivulla hieman.
Sain todella suoraselkäisen anteeksipyynnön Nipsulta, arvostan sitä. Mä en kanna kaunaa kellekään, huonosti ei käynyt, ja toivotaan, että henkilökunta unohtaa jutun pian, eikä nimeä ole laitettu mustalle listalle. Järkkään mielellään mööttejä ja after karting -tapaamisia edelleenkin, jos vaan ootte olleet järjestelyihin tyytyväisiä. Toimikoon tämä nyt opettavana tapauksena. :alppu:![]()
Eiköhän tämä jäänyt viimeiseksi kerraksi. Moe kun lupasi tulla portsariksi seuraavaan möötteen. :ahem:
Sain todella suoraselkäisen anteeksipyynnön Nipsulta, arvostan sitä. Mä en kanna kaunaa kellekään, huonosti ei käynyt, ja toivotaan, että henkilökunta unohtaa jutun pian, eikä nimeä ole laitettu mustalle listalle. Järkkään mielellään mööttejä ja after karting -tapaamisia edelleenkin, jos vaan ootte olleet järjestelyihin tyytyväisiä. Toimikoon tämä nyt opettavana tapauksena. :alppu:![]()
Minä edelleenkin panttaan rapoa!
Melkein. Kunhan joku ensin muistuttaisi minua missä olin.Meinaat että muisti palailee, kun promillet joskus sitten häipyy?![]()
Melkein. Kunhan joku ensin muistuttaisi minua missä olin.
Yhtä paljon kuin Domppari minusta. Kertoo joka päivä häpeävänsä minua.Oletko ylpeä asiasta?![]()
Oletko ylpeä asiasta?![]()
Kokeilepa joskus vetäistä kunnon lärvit.