Kauden 2009 PÄÄTÖSMÖÖTTE

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Seuraavaan möötteen pakko tulla vähän 'keskustelemaan' kypärätukan kanssa..:ahem:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Olikin aika helppo arvata, että Moen "laatima" tuo toinen tähän otsikkoon liittyvä tagi.

mjk

...
Tämäkin ois pitäny ratkaista jo ravintolassa kypärätukan jo jonkun sanavalmiin tyypin kans. Lapsenvahtia ilmiselvästi ois kaivattu.

72

Well-known member
edit. Lisäksi vastuunottaminen yleensä merkkaa myös anteeksipyyntöä, tässä kohtaa 72:n suuntaan.
Nipsu jo käytöstään pahoittelikin aiemmalla sivulla hieman.
Sain todella suoraselkäisen anteeksipyynnön Nipsulta, arvostan sitä. Mä en kanna kaunaa kellekään, huonosti ei käynyt, ja toivotaan, että henkilökunta unohtaa jutun pian, eikä nimeä ole laitettu mustalle listalle. Järkkään mielellään mööttejä ja after karting -tapaamisia edelleenkin, jos vaan ootte olleet järjestelyihin tyytyväisiä. Toimikoon tämä nyt opettavana tapauksena. :alppu::cool:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sain todella suoraselkäisen anteeksipyynnön Nipsulta, arvostan sitä. Mä en kanna kaunaa kellekään, huonosti ei käynyt, ja toivotaan, että henkilökunta unohtaa jutun pian, eikä nimeä ole laitettu mustalle listalle. Järkkään mielellään mööttejä ja after karting -tapaamisia edelleenkin, jos vaan ootte olleet järjestelyihin tyytyväisiä. Toimikoon tämä nyt opettavana tapauksena. :alppu::cool:
Eiköhän tämä jäänyt viimeiseksi kerraksi. Moe kun lupasi tulla portsariksi seuraavaan möötteen. :ahem:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Anteeksi kun otan kantaa tähän,kun en ollut paikalla,mutta itse joskus olen lentänyt raflasta muitten takia pihalle,koska heillä on ollut omat juomat mukana.Turpaan vedän seuraavaa jos joskus tämän syyn takia lennän pihalle.Toi on niin lapsellista touhua ei voi muuta sanoa:thumbfh:

Joni

Well-known member
No ensi kerralla ei ole enään tarkoitus ottaa yhtään omia juomia mukaan joten siitä ei tarvitse enää pitää huolta. Anteeksi kaikille nyt tästä. :eek:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Jees ja etiäpäin mennään, ei tässä muuta voi :)

FO110K

Banned
OK hieno homma, ja Jonikin näytti pyytävän ainakin tässä ketjussa anteeksi myös :)
Näin se pitääkin mennä kyllä, ei siinä mitään....

Niin ja tietenkin on oltu tyytyväisiä, mun puolesta ilman muuta tervetuloa jatkossakin :ahem:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kiitoksen 72:lle myös minun puolestani! Ja todellakin ollaan tyytyväisiä, hyvä että joku näitä jaksaa järjestää :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Ei jumalauta. Mahtavaa menoa hei! Vittu että harmittaa nyt kun ei tullut tulluksi. Ois voinu lohkee.

Joni on saatava syksyn kunkkumöötteen! Pääsee variksenpoika tuuleen.