Kausienakko 2010!

Felipe

Well-known member
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
72
Aika-ajot ja kilpilu

Cmoney
Kävi voitamassa podium joku pilipalikilapilu. Aina pärjä merkityksetön kisa, mutta kkwcs-kisa mene päin vittu. Nyt ei tule poikeus.

FO110K
Hehkutta usein miten kärsi kun on paino, mutta nyt on kaikilla paljon paino ja jää silti kuin tikku paska. Minä mielenkiinto odotta mikä selitys. Minä veikkaa: Pelikaani turpinissa.

PeePee
Ole saanut Ayrton Senna spirit ja ajanut kuin jumala itse. Spirit ole edelleen ja saa paalupaikka. Kilpailu päättyy kuitenkin nopeasti ja PeePee lähtee vihainen ovet paukkuen.

Jacques
Tallikaverin Senna-Spirit niin hyvä että myös Jacques saa Prost-spirit ja nelosruutu. Superstartti ja Jacques mene kärkeen. Spiritit pääse valta ja PeeSennaPee ajaa Jacques kylken ja molemmat jää radan varten. Opetus: Älkää leikkikö spiriteillä.

Dominic
Vaikka nyt ei ole A. pääsiäinen eikä B. ulkoratakilpailu niin Dom-tipu spinnaa ja jää nurmikolle.

WoPe
On masentunut koska ei ole voittanut pitkä aika edes pilipalikilapiluja. Ei voita nytkän koska auto mootorissa on orava.

Williams-
Ainoa positiivinen yllätys. Suora A-finali paikka ja sija top10:ssä.

lfb
On kehittänyt hiuksiaan koko kausi ja Forssa kolmessa aerodynamiikka pelasi hyvin ja siitä podium. Voisi kuvitella että ylimääräinen siipi toimii sisärata, mutta turbulenssi on ihan pielessä ja lfb on seinässä.

Powered by BMW
Tekee jokakierros donitsi neulansilmässä. Minä antaa vinkki: se ei ole nopein tapa ajaa.

Jonkki
On harjoitelut kuin eläin ja kaikki muu luule Jonkki oleva tosi hyvä. Kuitenkin Jonkista tule historia ensimäinen kuljettaja joka teke karting autolla kaato kicissä.

Andy
Jaksa olla sinnikäs. Ei enä meno maistu radalla ja on tuhannen päissä silloin kun A-finaali ajetaan. Keskittynyt sitten kuolleiden kaivaminen haudasta ja tässä sitten kiitos kun sinä herätti minä eloon. Sinä ole kilpailu viimeinen ja ainoa joka aja väärä suunta ja saa musta lippu. Toivottavasti vaimon trikoo puristaa oikea paikka.

Totke
Hirveä pälätys koko aika, mutta ajaa taas C-finaalin keskivaiheilla siitä huolimatta että nyt ajetaan vain A ja B -finali.

Nasty Boy
Ei ole Nasty Boyn päivä. Hän ole merkannut kalenteri väärä tapahtuma, mutta muista matkalla, että nyt onkin karting, ja ehtii radalle viime hetki. Mukana kuitenkin väärä laukku, mutta NB huomaa asia vasta kun vaatteet on päällä. Samalla selviää Nasty Boyn salainen harrastus ja se mistä nimimerkki "Nasty Boy" oikeasti tulee.

Nipsuhuuli
Nyt en mainitse mitään nipsun siskosta!
Huhhuh!
Panisin!!!!!!

Haikki
Saa niin paljon lisäpaino että auto ei käänny oikealle. Timanfayan kannattaisi laitta chihuahua tähän kilpailu Haikin tilalle. Se ei ole yhtä kevyt, saisi vähempi lisäpaino ja on varmaan parempi kuljettaja.

maradona
Diego Armando ohitta viimeisellä kierros työntämällä Totke sivuun kädellään. Ei rangaistus, koska se ole jumalan käsi.

Joni
Yrittä pysyä Wilzku perä sekä kilpailu että jälkipeli. Molemmat: FAIL!

Sue_me
Mechail Suemacher eli lyhenetynä sue_me. Uhrina ole Rubens Totke, jonka sue_me leipoo pääsuoran reunaan ohituksen estäksen. Tuomaristo anta drive trough Totkele ja sue_me:lle herasmies-palkinto.

Antti
F1-Forumin ylijumala herra ja hidalco! Alkuasetelma hyvä, mutta miettii liikaa mainosmiljoona ja dollari kuva silmissä ajaa kuin jenkit, eli hiljaa.

DickW
Ei tajunnut pysyä pois tästä(kään) kilpailusta. Jospa tämä nyt auttaisi: Autoarvontatuuri ei taaskaan ole. Autossa on renkaina pelkät vanteet, mutta koska se ei ole rikki, vaihtaa ei saa. Good luck!


Nyt joku voi sanoa kysyä kuka tämä kisa voitta jos kaikki on niin paska. Vastaus: ei kukan! Sam Laplander ei päästä kukan astumaan palkintokoroke. Syy: Hän on lukenut f1-forumi ja ymmärtänyt että sana "astua" tarkoitta moni eri asia.

Jälkipeli
Noin puolet porukka menee jälkipeli helsingin keskustan. Siellä samaan baarin tulee yllätyslahjapaketti. Se ole Puhis joka on puettu tiukka kokovartalo-latexipuku ja hän konttaa talutushihnassa. Hihnan toisessa päässä on eräs Audi-mies from Ylivieska. Mylbourne rahat ole kääritty pieni tuppo ja ne ole tungettu Puhiksen ******seen. Jokainen saa ottaa oma, jos halua. Loput lahjoitetan hyväntekeväisyys.
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Loisto settii taas! Felipea on ollut ikävä! Eiku siis näit :D Mietin oisko pikku neidit pitäny ottaa kisaan mukaan taas kannustaa, mut taidan jättää Chi Chi:n ja Cindyn kotiin mahdollisten jälkipelien vuoksi...
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mahtavuutta! Näin jo illalla että tähän toikkiin on tullut tekstiä, mutta panttasin lukemisen vasta aamun piristykseksi
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
FO110K
Hehkutta usein miten kärsi kun on paino, mutta nyt on kaikilla paljon paino ja jää silti kuin tikku paska. Minä mielenkiinto odotta mikä selitys. Minä veikkaa: Pelikaani turpinissa.
Ah täytyyki pistää muistiin tuo "Pelikaani laskukiidossa turpiiniin" selitys :AHEM:

Mutta Felipellähän on virhe, sen pilipali-kisan voitin minä! :alppu:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Nipsuhuuli
Nyt en mainitse mitään nipsun siskosta!
Huhhuh!
Panisin!!!!!!
:D

Jos vielä on tarkoitus lähteä jälkipeleihin, niin aion pyytää mun siskoa kuskiksi, jotta se voi heittää ajokamat himaan kisan jälkeen. Eli se siis tulisi yleisöksi samalla!
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
:D

Jos vielä on tarkoitus lähteä jälkipeleihin, niin aion pyytää mun siskoa kuskiksi, jotta se voi heittää ajokamat himaan kisan jälkeen. Eli se siis tulisi yleisöksi samalla!
Ajovaatteensa jättää kotia. Onko siellä alla mitään?! Nytkylä taidan sittenkin harkita jatkopelejä.
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1290
Sijainti
Tuusula
:D Jassoo, epäilenkin ettei tuo päivä minulle hymyile, mutta jos nyt väärä laukku sattuis tulee mukaan niin tuskinpa sieltä löytyisi tuosta rivien välistä luettavaa nahkapu.. ..sakkaa tai muutakaan mistä välttämättä kävisi ilmi mistä nimimerkki tulee...:p

Mutta jos laukku vaihtuis ni saattais se vaihtelua kisaan tuoda...:cool: ehkä näyttäis tältä...:idea:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
PeePee
Ole saanut Ayrton Senna spirit ja ajanut kuin jumala itse. Spirit ole edelleen ja saa paalupaikka. Kilpailu päättyy kuitenkin nopeasti ja PeePee lähtee vihainen ovet paukkuen.

Jacques
Tallikaverin Senna-Spirit niin hyvä että myös Jacques saa Prost-spirit ja nelosruutu. Superstartti ja Jacques mene kärkeen. Spiritit pääse valta ja PeeSennaPee ajaa Jacques kylken ja molemmat jää radan varten. Opetus: Älkää leikkikö spiriteillä.
:D:D:D

Loistosettiä koko postaus muutenkin :thumbup:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Pitää alkaa sovittaa Chichille ajokypärää pienen laihdutuskuurin jälkeen :D
 
Ylös