Kausiketjujen luominen ja viestiensiirtoKOHU

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467
Toistakymmentä viestiä offtopicia on liikaa. Avasin ylläpitopuolelle ketjun aiheesta http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=36200. Toivotan kaikki ja erityisesti moderaattorit jatkamaan kommentointia aiheesta siellä. Samaten tästä ketjusta saa puolestani siivota aihetta käsittelevät viestit tonne luomaani ketjuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Ei nähdä energiasormea vaan sormetus.
 

Wagner

Well-known member
Liittynyt
21.3.2007
Viestit
253
Tämän ketjun otsikko on lapsellinen ja typerä.
 

nikale

Banned
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
467
Tämän ketjun otsikko on lapsellinen ja typerä.

Niin on ja niin on myös sinua edeltävän kirjoittajan ja muutaman muunkin kommentit.

Ehkäpä ylläpidon olisi aika herätä ja antaa pikkuhiljaa niitä jäähyjä jotta foorumia vuosikaudet terrorisoineet saataisiin rauhoittumaan. Ai ei vai? Tyypillinen suomalainen foorumi siis... :yuck:
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Niin on ja niin on myös sinua edeltävän kirjoittajan ja muutaman muunkin kommentit.

Ehkäpä ylläpidon olisi aika herätä ja antaa pikkuhiljaa niitä jäähyjä jotta foorumia vuosikaudet terrorisoineet saataisiin rauhoittumaan. Ai ei vai? Tyypillinen suomalainen foorumi siis... :yuck:
Mitäs väärää täällä nyt on muka tehty? Kyllä kai otsakkeesta pitää voida keskustella.
 

nikale

Banned
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
467
Mitäs väärää täällä nyt on muka tehty? Kyllä kai otsakkeesta pitää voida keskustella.
OT.

Ei mitään. Saahan sitä lapsellista otsikkoa kommentoida lapsellisesti jos haluaa.

Olen vaan saanut kuvan että foorumi ei ole tarkoitettu lapsenmielisille kommenteille ja otsikoille. Ehkäpä olen ollut väärässä.

Jatkakaa keskisormen esiin nostamista. Sehän on hauskaa, huvittavaa ja lapsellista kun joku kuuluisa näyttää kansainvälistä sormimerkkiä. Minä kyllä ymmärrän aivan täysin Vettelin reaktion toisin kuin jonkun muun käsienheiluttelut joka tilanteessa.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
OT.
Jatkakaa keskisormen esiin nostamista. Sehän on hauskaa, huvittavaa ja lapsellista kun joku kuuluisa näyttää kansainvälistä sormimerkkiä. Minä kyllä ymmärrän aivan täysin Vettelin reaktion toisin kuin jonkun muun käsienheiluttelut joka tilanteessa.
Ja liittyy aiheeseen.


Olen vaan saanut kuvan että foorumi ei ole tarkoitettu lapsenmielisille kommenteille ja otsikoille. Ehkäpä olen ollut väärässä.
Ei kai sitä ihan kokoajan tarvii seiväs persiissä tarvii keskustella, kunhan vain pysytään siellä rajojen sisäpuolella. Tällä hetkellä siellä kyllä ollaan.
 

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467
Saahan sitä lapsellista otsikkoa kommentoida lapsellisesti jos haluaa.
Makuja ja mielipiteitä on monenlaisia. Otsikkohan on suora viittaus Red Bullin energiajuomaan ja Vettelin etusormituuletukseen ja ei se minusta ole erityisen lapsellinen.

Nihilismiä, viisastelua ja jälkiviisautta harrastaen voisi sanoa kaiken otsikkonillittämisen tässä ketjussa ihan turhaksi. Tässä on foorumilaisilla ollut 3 kuukautta aikaa perustaa vuoden 2012 kausiketju, joten jos ei kukaan siinä ajassa vaivaudu asiallista otsikkoa kehittelemään niin eipä yllätä jos lopputuloksena on epämiellyttävä huitaisu.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
OT.

Ei mitään. Saahan sitä lapsellista otsikkoa kommentoida lapsellisesti jos haluaa.

Olen vaan saanut kuvan että foorumi ei ole tarkoitettu lapsenmielisille kommenteille ja otsikoille. Ehkäpä olen ollut väärässä.

Jatkakaa keskisormen esiin nostamista. Sehän on hauskaa, huvittavaa ja lapsellista kun joku kuuluisa näyttää kansainvälistä sormimerkkiä. Minä kyllä ymmärrän aivan täysin Vettelin reaktion toisin kuin jonkun muun käsienheiluttelut joka tilanteessa.
Ihan normaalistihan täällä keskustellaan asioista ihan niin kuin normaalit ihmiset keskustelee. Kyllähän asialliseen keskusteluun kuuluu sopiva huumori ja jos aiheesta hairahdutaan niin hyvä keino on itse avata uudelleen aiheellista keskustelua eikä nillittää.

Jottei menisi täysin tekopyhäksi niin tässä uutinen
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Otsikon muuttaneena tahona tahdon selventää, että otsikossa mainittava energiasormi on tosiaankin tämä voiton hetkellä esiin nouseva peukalon viereinen uloke, ei se sen vieressä möllöttävä.

Nimitys energiasormi jokseenkin vakiintui tuota tuuletusta kuvaamaan viime kaudella (kiitos hahmon "Jones") eikä tuota voittotuuletusta ole viime kaudesta poiketen tällä kaudella nähty.

Tokikin kaikki syytökset lapsellisuudesta allekirjoitan. Leuka rintaan ja eteenpäin kohti uusia huonoja otsikoita.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Minun mielestäni toi energiasormi -otsikko on ihan kohtuuhyvä. Ainakin parempi kuin se edellinen, jonka sisällön olen jo aktiivissti unohtanut.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Hyvä otsikko. Eikä yhtään halveeraava ym.

Sopii erinomaisesti varsinkin kauden alettua Vettelin kannalta kehnohkosti.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Tässä on foorumilaisilla ollut 3 kuukautta aikaa perustaa vuoden 2012 kausiketju, joten jos ei kukaan siinä ajassa vaivaudu asiallista otsikkoa kehittelemään niin eipä yllätä jos lopputuloksena on epämiellyttävä huitaisu.
No eikös tää oo tammikuussa avattu ja viimeaikoina uudelleen nimetty?
 

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467
No eikös tää oo tammikuussa avattu ja viimeaikoina uudelleen nimetty?
Ei. Muistaakseni tämä on nyt huhtikuussa avattu ja alkuvuoden viestit on siirretty tänne tästä arkistoon siirretystä ketjusta https://f1forumtest.com/threads/27033/.

Edit. Näin yleisenä havaintona lisättäköön, että kuskien kausiketjuja on melko vähän. Näemmä Hamiltonin ketju on myös arkistoitu, mutta uutta ketjua ei ole luotu (eikä tän vuotisia viestejä siksi ole siirretty). Toisaalta esmes. Buttonin vanhaan toikkiin kukaan ei yllättäen ole kirjoittanut mitään koko vuotena, vaikka hänenkin kausiketjunsa on luomatta.
 
Viimeksi muokattu:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Ei. Muistaakseni tämä on nyt huhtikuussa avattu ja alkuvuoden viestit on siirretty tänne tästä arkistoon siirretystä ketjusta https://f1forumtest.com/threads/27033/.

Edit. Näin yleisenä havaintona lisättäköön, että kuskien kausiketjuja on melko vähän. Näemmä Hamiltonin ketju on myös arkistoitu, mutta uutta ketjua ei ole luotu (eikä tän vuotisia viestejä siksi ole siirretty). Toisaalta esmes. Buttonin vanhaan toikkiin kukaan ei yllättäen ole kirjoittanut mitään koko vuotena, vaikka hänenkin kausiketjunsa on luomatta.
Eli moderoinnista on ollut keskustelulle pelkkää haittaa. :thumbdown Topic per kuski jatkossa, tai jos menee offtopiciks niin vaikka toinen vapaampi lisäks, mut ei nyt joka kuskille joka vuosi omaa eikä mitään arkistointia.
 

nikale

Banned
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
467
Ei. Muistaakseni tämä on nyt huhtikuussa avattu ja alkuvuoden viestit on siirretty tänne tästä arkistoon siirretystä ketjusta https://f1forumtest.com/threads/27033/.

Edit. Näin yleisenä havaintona lisättäköön, että kuskien kausiketjuja on melko vähän. Näemmä Hamiltonin ketju on myös arkistoitu, mutta uutta ketjua ei ole luotu (eikä tän vuotisia viestejä siksi ole siirretty). Toisaalta esmes. Buttonin vanhaan toikkiin kukaan ei yllättäen ole kirjoittanut mitään koko vuotena, vaikka hänenkin kausiketjunsa on luomatta.
Ja OT jatkuu:

Tämän ketjun on avannut JayR, 27-1-2012, nyt nähtävällä otsikolla kuten te kaikki voitte aloitusviestistä lukea. :doubtful:

Aika erikoista soppaa, että modet siirtelevät kommentteja ja otsikoivat toisten kirjoittamia viestejä. Moderaattorilla on kyllä mielestäni oikeus poistaa epätoivottuja viestejä tai pistää ketjuja lukkoon, mutta ei muutella niitä tai heitellä sinnesuntänne.

Jos ja kun keskustelu karkaa sivuraiteelle, niin moden on asiallista huomauttaa asiasta. Tämä nykymeininki on kuitenkin aika erikoista täällä.

Kukahan tämänkin ketjun nyt sitten todellisuudessa on aloittanut ja milloin. Ja mistähän löytyvät kirjoitukset joita käyttäjät ovat siihen alkuperäiseen ketjuun jättäneet.

Ovatko kaikki foorumin ketjut ja viestit moderaattoreiden käsialaa? Omakseenhan sen viestin tunnustaa jos sitä menee ilman alkuperäisen suostumusta muuttamaan. Ei hyvä. :nope:
 
Ylös