Kehitelmä ehdotus

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jos on helposti toteutettavissa, niin saisiko hymiömäärää / viesti nostettua esim. 15.. tuo nykynen 8 on melkosen vähän!
Ett silleen!!!!!!!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
PohjanAkka:
Sanoisitko yhdenkin hyvän perustelun?
jos quttaat viestin jossa on yhtään enemmän hymiöitä (tai quotattu viesti jossa myös hymiöitä) niin olet helposti tilanteessa, jossa et itse voi laittaa yhtään hymiötä poistamattaa alkuperäsistä viesteistä niitä... joka taas sotii lähdekritiikkiä kohtaan wink
Ett silleen!!!!!!!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sotii lähdekritiikkiä kohtaan? :confused:
Minusta hirvittävä hymiömäärä kuvaa vain kielen köyhyyttä! Syyllistyn siihen myös itse.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
niin ei lähdettä voi editoida, kertomatta siitä :mad:

No meillä ois täällä jatkuva sota, ellei hymiöillä "pehmennettäs" viestejä :D
Ett silleen!!!!!!!1
 

Vanha kettu

Banned
Liittynyt
26.11.2003
Viestit
88
Sijainti
koti
Mitenkäs nyt vuodenvaihteessa, kun minä olen ymmärtänyt, että tulisi uusi laki, jonka mukaan nettioperaattori on itse vastuussa siitä mahdollisesti rikoslain vastaisestakin sisällöstä jota kuka tahansa saattaa sinne kirjoitella, että ei kai tänne ole tulossa mitään ennakkosensuuria tms. kuten joillakin muilla keskustelupalstoilla on näillä näkymin käymässä?

Ainakaan tuo alalaidan "F1-Forum tai sen yhteistyökumppanit eivät ole vastuussa viestien sisällöstä" ei enää 1.1. pidä paikkaansa.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Mites mulla on muistikuva, että laki ei tuommoisenaan mennyt läpi...?
Ett silleen!!!!!!!
 

Deimos

Well-known member
Liittynyt
6.12.2003
Viestit
114
Sijainti
404 Not Found
Jos saa ehdottaa uusia hymiöitä, niin ainakin
ja
kuuluisivat valikoimaan ehdottomasti.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Saisko nämä vanhatkin hymiöt pois? Se saattaisi parantaa keskustelun tasoa. Nythän on tilanne se, että N prosenttia keskustelijoista ei ymmärrä vitsiä, ironiaa tai sarkasmia - ellei ole joku hymiö perässä. Vähän niinku valmiiksi nauretut komediat.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Willer:
Saisko nämä vanhatkin hymiöt pois? Se saattaisi parantaa keskustelun tasoa. Nythän on tilanne se, että N prosenttia keskustelijoista ei ymmärrä vitsiä, ironiaa tai sarkasmia - ellei ole joku hymiö perässä. Vähän niinku valmiiksi nauretut komediat.
Eiköhän se ole ennemmin niin päin, että mitä tahansa foorumille tungettua sontaa voidaan väittää huumoriksi, kun laitetaan se pakollinen hymiö perään. :rolleyes:
Oho, nyt tästäkin tulee mahtava juttu: :D :D :D
 

sarla

Wanha HURU
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
700
Sijainti
'pihalla'
Willer:
Saisko nämä vanhatkin hymiöt pois? Se saattaisi parantaa keskustelun tasoa. Nythän on tilanne se, että N prosenttia keskustelijoista ei ymmärrä vitsiä, ironiaa tai sarkasmia - ellei ole joku hymiö perässä. Vähän niinku valmiiksi nauretut komediat.
Ehdottoman hyvä idea. Hymiöt on varsin hanurista mielestäni. Jos joku ei ilman hymiötä ymmärrä, niin sitten ei ymmärrä. Ei se sit ymmärrä hymiölläkään, kunhan olettaa asian sisältävän jotain "hauskaa".
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo no tuo kahdeksan on kyllä ehdoton maksimi.

Kuten joku jo sanoikin, pitkissä viestiketjuissa ne hymiöt saa disabloitua.

Hitto.. Mä luulin että täs toikis ois ollu joku ihan oikea kunnon kehitelmä ehdotus..
..
Topic Closed
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ehdotus on kuin joisi kaljansa vain suuremmasta tuopista. Sisältö pysyy samana.

Parempi ehdotus olisi esim. se että 30 sanan kirjoitus antaa yhden hymiön, seuraava 30 toisen jne.

Ei mene pelkäksi klikkailuksi wink
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Jones:
Ehdotus on kuin joisi kaljansa vain suuremmasta tuopista. Sisältö pysyy samana.

Parempi ehdotus olisi esim. se että 30 sanan kirjoitus antaa yhden hymiön, seuraava 30 toisen jne.

Ei mene pelkäksi klikkailuksi wink
Kannatan, kunnon kannustimet keskusteluun.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
<small>[ 30-12-2003, 13:02: Message edited by: VR ]</small>
 
Ylös