Renessanssinero
Perusfeidaaja
Onnea Keijolle hänen poikansa ensimmäisen voiton johdosta.
Keke tais tietää jo Barcelonan testien aikaan, että Nico vie KiinassaOlisi kiva jos Keke olis ollut paikalla, niin olisi nähnyt Keken reaktion. :thumbup:
Heikki Kultahan kirjoitti, että Keke on vähentänyt F1-töitään, ellei peräti lopettanut. Muka tulossa vanhaksi tai muuta. Oikea syy on, että kaikki aika menee F1-forumilla, ei enää kerkee antamaan kommentteja telkkarille.Toivottavasti Keijo lukee palstaa.
On todella yllättävää ettei Keken kommentteja ole vielä kuulunut julkisuuteen. Luulisi että joku pirteä kesätoimittaja olisi hetimiten lyönyt äijälle mikin eteen ja kysellyt tuntoja. Vai onko Keke painunut "maan alle"...tuut...tuut...tuut...tavoittelemanne henkilö ei juuri nyt...Harmi kyllä ettei ainakaan vielä olla nähty Keken kommentteja Nicon viikonlopusta. Nyt jos koskaan kutkuttaisi tietää hänen mietteensä.
Juuri noin. Kullan blogista:On todella yllättävää ettei Keken kommentteja ole vielä kuulunut julkisuuteen. Luulisi että joku pirteä kesätoimittaja olisi hetimiten lyönyt äijälle mikin eteen ja kysellyt tuntoja. Vai onko Keke painunut "maan alle"...tuut...tuut...tuut...tavoittelemanne henkilö ei juuri nyt...
Keke on nykyisin rauhoittanut eläkepäivänsä niin, että on lopettanut haastattelut kokonaan. Maikkarille hän on tehnyt töitä jonkun verran. Ainakin itse olen kunnioittanut hänen päätöstään ja kun tapaamme, juttelemme niitä näitä – yleensä kyllä formuloista – mutta mitään juttuja en niiden perusteella väännä.
http://blogit.ts.fi/formulablogi/2012/04/15/mestariehdokas/
Muistikuvat paikalla olleena ovat todella mahtavat. Ensimmäisen kerran Keken tullessa pääsuoran loppuun, tuntui, että eihän tuo voi tuolla nopeudella ikinä kääntyä ja kyseessä oli eka kierros:thumbup:Jos jotakuta kiinnostaa katsoa miten keke ulkoilutti monacon vuoden -84 voittoautoaan Ahvenistolla 1984 niin käykää sivuillani...
Aiheen ohi, niin Saloa kannatin Häkkistä enemmän F3:ssa, mutta tuo rattijuopumus oli kyllä pitkä miinus, josta Salo joutui urallaan maksamaan kovan hinnan.Tässä toikissa pohdittiin myös Mika Salon juttua "Mika / Mika"-sarjan jälkeen. Jos oikein muistan, Salon Mikalta vietiin ajokortti ja tämän takia hän "joutui" ajamaan Japaniin, jossa eurooppalainen ajokortti ei ollut pakollinen.
Käry kävi Englannissa, ja Salo menetti brittiläisen lisenssinsä. AKK ei koskaan lisenssiä (joka siis on edellytys kisaamiselle, ei ajokortti) perunut. Salon itsensä mukaan ura Euroopassa olisi joka tapauksessa ollut ohi, koska sponsoreita ei löytynyt, mutta tokihan rattijuopumuksella ja sponsoriongelmilla oli yhteys.Tässä toikissa pohdittiin myös Mika Salon juttua "Mika / Mika"-sarjan jälkeen. Jos oikein muistan, Salon Mikalta vietiin ajokortti ja tämän takia hän "joutui" ajamaan Japaniin, jossa eurooppalainen ajokortti ei ollut pakollinen.
Aiheeseenkin liittyen: pitkälti sama. Häkkisellä oli jo F3-tasolla sekä Keke että Marlboro tietään siloittamassa kun taas Salo oli paljon enemmän oman onnensa seppä (toki Colt tukijana, mutta paljon vaatimattomammin kuin Marlbro). Salo oli siis paljon enemmän Keken kaltainen.Aiheen ohi, niin Saloa kannatin Häkkistä enemmän F3:ssa, mutta tuo rattijuopumus oli kyllä pitkä miinus, josta Salo joutui urallaan maksamaan kovan hinnan.
Aika menee kuin iltamissa:alppu:Tänään onkin kulunut 30 vuotta Keken ensimmäisestä paalupaikasta. Onnea vain Kekelle!:thumbup:
Hyvä havainto!Kekestähän tuli muuten ensimmäinen GP-voittaja, joka näki poikansa voittavan GP:n.
Jos aukeamaksi avattuna tarkoitat, saattaa kenties ollakinEi tainnut jäädä edes sanomalehden kokoista väliä maalissa...