Niin. Ja tuolloin 70-80-lukujen vaihteessa moottoriuhrheilua ei edes pidetty urheiluna. Tämä johtui siitä ettei lajia tunnettu juuri lainkaan. Sen kun kääntelit rattia ja veit hillot päältä, etkä ees viitsiny maksaa verojas Suomeen, saatana. Luultiin että homma on yhtä helppoa kuin tietokoneella pelaaminen.
Lisäksi Keken F1-uran alkupuolella kun kalusto oli mitä oli eikä meinannut pysyä nipussakaan edes kisapituutta, tuli Kekelle jonkinlainen selittelijän maine. Ei oikeen ymmärretty sitä kaluston merkitystä tässä lajissa. Valittiinhan Keke sitten myöhemmin vuoden urheilijaksi.
Mä kans meinaan että Keke on kyllä yksi F1-historian kovimmista kuskeista, jolle tilastot ei todellakaan tee oikeutta. Ajotyyli oli aika uskomaton ja mies oli todella rohkea. Auto meni sivuluisussa kuin Colin McRaella konsanaan. Toisaalta ajotyylillä oli myös varjopuolensa. Tekniikka oli tuolloin aika paperista eikä autot aina kestäny Kekeä. Lisäksi hurja kaasunpoljenta kuivatti tankin liian usein ennenaikaisesti. Turbojen tehoja rajoittaakseen FIA määräsi maksimikoon bensatankille ja tämä taisikin olla viimeinen niitti Keken formulauralle.
Jotain ulkomaalaisia julkaisuja on tullu joskus luettua, ja niissä Kekeä on luonnehdittu eräänlaiseksi viimeiseksi mohikaaniksi. Todellinen wanhanajan kilpakuski ajalta ennen kuin formuloista tuli nykyisen kaltaista bisnestä. 80-luvullahan laji kehittyi hurjasti nykyiseen suuntaan televisioinnin parantuessa ja autonvalmistajien tullessa mukaan turbokoneillaan. Keke oli tuossa murroksessa mukana, eikä ehkä sopinut siihen maailmaan mihin formulat oli menossa.