keke jätti maikkarin

Gessle

Well-known member
Liittynyt
26.4.2006
Viestit
197
Warwick sanoi:
Voi perse. Keke/Osku yhdistelmä oli ehdottomasti paras mitä Maikkarilla on koskaan nähty. Sääli.
Onneksi olkoon saksalaisille Kekestä, Saksa on paska maa. :p
Tästä olen täysin samaa mieltä.

Häkkisessä voisi kyllä olla ainesta kommentaattoriks. Joskaan en muista miten äijä hommaa hoitaa. Itse olen kai kuullut viimeksi kaudella 1993 Häkkistä kommentaattorina.

Räikkönen johtaa kisaa, Kovis toisena... Toivooko Häkä ohitusta..?
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Bobakki sanoi:
Jos joku uusi nimi pitäisi kommentaattoriksi heittää, niin Toni Vilander oli suorastaan loistava Pölhö-Pulkkisen kanssa Unkarin GP2-lähetyksessä. Puhe kulki sujuvasti, taustat olivat todella hyvin tiedossa ja ennen kaikkea osasi poimia katsojan kannalta mielenkiintoisia asioita.
Komppaan. Ja maikarillekin saattaisi kelvata, kun voisivat sitten hehkuttaa joka tuutissa että "kommentaattorina Kimi Matiaksen sydänystävä". :cool:
 

Juha DF1

Matti Kyllönen fan club
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
91
Sijainti
Hämeenlinna, Finland
Todella harmi, Keken kommentteja tulee ikävä.
Toivottavasti Häkkinen saadaan kommentoimaan, sillä canal+ lähetyksessä aikanaan hän oli hommassa erinomainen. Osasi koko ajan kertoa MIKSI jotain tapahtuu ja mitä se kokonaisuuden kannalta tarkoittaa. Olisi ehdottomasti paras ko. homaan. Salokin menettelisi koska puhuu suoraan niinkuin asiat ovat. JeeJeen tyylistä en pidä, sieltä tulee lähinnä kommenttia "tietenki, tietenki, tietenki - kisa elää!"
 

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
Kullan Heikin mukaan ensi kaudella Maxilla on äänessä JJ.
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
kana-fin sanoi:
Kullan Heikin mukaan ensi kaudella Maxilla on äänessä JJ.
JJ:llä on kyllä aika paljon vielä petrattavaa, mutta potentiaalia varmastikin löytyy. Juha DF1 kiteytti edellä hyvin tuon nyky-JJ:n kommentointitason: "tietenki, tietenki, tietenki - kisa elää!" :jaska: Dzeidzeistä itsellänikin päälimmäisenä muistona karsea spekuloinnin ja tyhjän puhumisen määrä. Luulisi nyt useamman vuoden F1-kokemuksesta pystyvän ammentamaan hieman syvällisempääkin F1-asiantuntemusta kuuntelijoiden iloksi.

Toivottavasti maikkarin pojat siis pistävät JJ:n kunnon kommenttaattorikoulutukseen ja pistävät budjettiin riittävästi rahaa, että on varaa kustantaa JJ joka kisaan hengailemaan varikoille ja haistelemaan tietoja. Siinähän nuo ex-kuskit ovat kovia, kun niillä on niitä suhteita ja mainetta sen verran, että pääsevät hieman paremmin ehkä pikkuinfoihin käsiksi..

P.S. Modet: jos mahdollista, niin F1-uutiset -ketjusta voisi siirtää tukun tätä aihetta käsitteleviä viestejä tähän ketjuun. Siellä nimittäin jengillä ehti tulla jo sangen hyviä kommentteja ennen tämän ketjun avausta. (Ja saman tien ketjun nimeksi voisi ehkä vaihtaa kattavamman "Maikkarin F1-kommentaattorit" tms., jos ketjun aloittajaa dr petrovia ei moinen haittaa..)
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
Voivoi kun ikävöin JJ:n rataesittelyjä ja Pulkkisen krapularundeja. :rolleyes: :D :ahem: Tulis aina kovat ratet youtubes. :p
 

Kie

Well-known member
Liittynyt
21.10.2007
Viestit
181
Trone sanoi:
Ai tuumasitko, että Keke juoksee aina välillä Premieren selostuskopista hetkeksi pyörähtämään Maikkarin boksiin moikkaamaan Oskaria ja Suomen kansaa ja pyrähtää sitten taas sakemannien selostukoppiin? Tai että Keijo kommentoi molemmilla kanaville yhtäaikaa, joko suomeksi, saksaksi, niiden sekoituksella tai vaikkapa globaalilla kielellä esperantolla? :D
Mistäs päättelit, että keke on jokaisessa kisassa komentaattorina?
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Kie sanoi:
Mistäs päättelit, että keke on jokaisessa kisassa komentaattorina?
Koska Premiere ei ole halppismaikkari. Ja koska IS uutisoi aiheesta seuraavasti:
Sopimuksen myötä Rosberg pääsee jokaiseen osakilpailuun paikan päälle seuraamaan poikansa Nicon edesottamuksia. Keke myöntää saksalaiselle Bild-lehdelle, että ilman kontrahtia moni kisa olisi tullut seurattua ainoastaan tv:n välityksellä.

- Minä olen F1-fani. Mutta matkustan kisoihin paikan päälle aina vain siinä tapauksessa, että minulla on siellä jotain tekemistä. Turistina oleminen ei maita lainkaan, Keke paljastaa.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Misa1 sanoi:
Sen lisäks että Salo mumisee sanoja, niin se joka väliin änkyttäminen on toinen mikä jonkin verran häiritsee.

Mutta tottahan se on, ettei sen enempää Saloa, kuin muitakaan asiantuntijakommentaattoreita ole kutsuttu selostamaan kisaa, vaan kommentoimaan sekä omasta, että lajin tuntevasta näkökulmasta.
Salosta vois sen verran sanoo, että aika hyvin meni viime vuoden Fuji.

Yleisesti ku puhutaan, niin Mustakari on ihan ok, Salo on ok, mutta JJ on paska. Lehto tuntuu olevan semmone, joka ajattelee että kaikki mitä hän sanoo, fanit uskovat sen. Ukko puhuu välillä paskaa nii pahasti ja kohta taas tulee järkiin ja muovaa jorinoita toiseen suuntaan. Ei sen jätkän sanomisiin meikäläinen luota sen enempää kuin omiin ajatuksiin. Se vaan on niin mun kohalla.

Salo tosin Fujissa dissas sen Massan varikkokäynnin, se oli suunniteltu ja pakollinen, vaikka kommenteista tulikin se kuva että tää oli taktiikka päästää Kimi ohi. No se oli pieni miinus siihen nähen miten Salo kehtaa keskeyttää Saaren. On perseestä jos Saari puhuu jostain joutavasta eikä JJ kehtaa sanoo väliin mitään vaikka radalla satais paskaa. Salo sentää huutaa päälle että nyt menee Kimi ohi.. tai Kubica Massa taistelu, Saari hetken jo kuutamolla mutta Salo on sentään ajan tasalla.

JJ on perseestä! :nope:
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Salo saisi ehdottomasti kommentoida joka kisaa. JJ on paska, Keke kuullostaa aina känniseltä, Mustakari on pihalla kun lumiukko ja Salo puhuu aina asiaa.

Tulee varmaan hirveät haukut päälle.
 

zUsT

Well-known member
Liittynyt
31.3.2007
Viestit
154
Sijainti
Tila
Jussi Halli selostamaan ja Mika Salo kommentaattoriksi, ni mäkin voisin ostaa maxin:ahem:
 

Raik'n roll

Well-known member
Liittynyt
26.9.2005
Viestit
149
Sijainti
Espoo, Finland
Salo on kyllä ylivoimaisesti paras. Pessimistisempää kaveria saa hakea, eikä kritiikiltä säästy kukaan. Sanoo asiat suoraan niinkuin ne on. Kaikenlisäksi tietää sentään jotain lajista.:thumbup:
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Raik'n roll sanoi:
Salo on kyllä ylivoimaisesti paras. Pessimistisempää kaveria saa hakea, eikä kritiikiltä säästy kukaan. Sanoo asiat suoraan niinkuin ne on. Kaikenlisäksi tietää sentään jotain lajista.:thumbup:
Itseäni jossain määrin kyllä ärsyttää se Salon tarve vetää sitä tylyä rooliaan ja haukkua alentuvaan sävyyn lähes kaikkia. Minun mielestäni asiantuntevan kommentaattorin ei tulisi naureskelle edes Yamamotoille yms. häntäpään kuskeille. Tätähän alentuvaa sävyvään Salo harrasti jo F1-aikoinaan, varsinkin tallikaveriensa suuntaan.

Mutta silti Salo on toki Dzeidzeitä parempi.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Pitääkös JJ enää niitä rataesittelyjä? Viime vuonna avasin joka kerta MAXin n. 0,5 tuntia ennen kisan alkua niin en kertaakan nähnyt niitä.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1317
Salossa minua häiritsee lähinnä todella huono ulosanti. Hänen puheestaan välillä todella vaikea saada selvää, mikä on aika huono asia tuossa hommassa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Antti82 sanoi:
Salossa minua häiritsee lähinnä todella huono ulosanti. Hänen puheestaan välillä todella vaikea saada selvää, mikä on aika huono asia tuossa hommassa.
Samoin. Ja sitten kun ääni tulee tarpeeksi kovaa ulos, niin se tapahtuu silloin kun Osku on itse äänessä.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Antti82 sanoi:
Salossa minua häiritsee lähinnä todella huono ulosanti. Hänen puheestaan välillä todella vaikea saada selvää, mikä on aika huono asia tuossa hommassa.
Ootteko laittanu palautetta, ens kaudellahan sen voitte tehdä. Jos vaikka tulisi muutos hommaan, sillä luulen, että Salo ei tee sitä tahallaan ja ei sitä halua. Ei vain tiedä, että tällainen ongelma piilee.. Maikkarille postia nii eiköhän se siitä.

Keke oli hyvä, mutta välillä siitä sylkymussutuksesta ei tahtonu erottaa mitään, silti se meinas naurattaa.. :)
 
Ylös