Kekkosen salamurha

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Väärinluetusta toikin nimestä tuli takautumana mieleen kohtaus suomalaisesta elokuvasta, jossa murhaajasmies tähtäilee ikkunasta kovasti Kekkosta muistuttavaa ukkoa. Ko. elokuvahan oli siis Matti Kassilan ohjaama Jäähyväiset presidentille. Juurikaan tuon enempää muistikuvia leffasta ei mulla ole, muuta kuin että se tais olla ihan jännä ja mieluusti tuon näkisi uudemmankin kerran. Elonetin mukaan aika harvakseltaan telkkarista esitetty eikä taida deeveedeelläkään olla. Mikä siis neuvoksi? Ei mulla oikeestaan tässä muuta.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mullakin on jotain haalistuneita muistikuvia kyseistä filmistä.
Mikä siis neuvoksi?
Itseäni tuo ei niin kiinnosta, mutta vähän jai kaihertamaan, kun 1. digiboksi tuli hankittua vasta sen jälkeen, kun Jörn Donner-elokuvat oli jo kierrätetty Yle Teemalla.

Bjorn Thunder-elokuvista puhumattakaan.

EDIT: Jahas, Elonetin mukaan 2. kierros Teemalla joistakin filmeistä olikin pyörähtänyt viime syksyllä. Jäi sekin näkemättä.
 
Viimeksi muokattu:

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Kekkonenhan on muuten ollut suomen presidenttikin. Ihan näin triviatietona heitin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
'Kekkonen hiihti, Kekkonen kalasti, nyt se on Kekkonen riisuttu alasti'
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei Kekkonen oo kuallu. Ikäisekseen virkeää Kekkosta säilytetään biolääketieteen kellarissa Meilahdessa. Varma tieto.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Ei Kekkonen oo kuallu. Ikäisekseen virkeää Kekkosta säilytetään biolääketieteen kellarissa Meilahdessa. Varma tieto.
Kekkonenhan kuoli jo presidenttikautensa aikana. Korvattiin kloonilla, mutta erilainen kallonmuoto paljasti. :ahem:
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Kekkonenhan kuoli jo presidenttikautensa aikana. Korvattiin kloonilla, mutta erilainen kallonmuoto paljasti. :ahem:
Mistä sä ne kallokuvat sait? Mulla on ainoot kallokuvat kekkosesta kaikilta vuosilta, jolloin kekkonen toimi presirenttinä
 
Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Kekkonenhan kuoli jo presidenttikautensa aikana. Korvattiin kloonilla, mutta erilainen kallonmuoto paljasti. :ahem:
Joo, tästähän oli joku salaliittoteoria. :eek!:


Mutta kuka korvasi ja kenet ja miksi?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Väärinluetusta toikin nimestä tuli takautumana mieleen kohtaus suomalaisesta elokuvasta, jossa murhaajasmies tähtäilee ikkunasta kovasti Kekkosta muistuttavaa ukkoa. Ko. elokuvahan oli siis Matti Kassilan ohjaama Jäähyväiset presidentille. Juurikaan tuon enempää muistikuvia leffasta ei mulla ole, muuta kuin että se tais olla ihan jännä ja mieluusti tuon näkisi uudemmankin kerran. Elonetin mukaan aika harvakseltaan telkkarista esitetty eikä taida deeveedeelläkään olla. Mikä siis neuvoksi? Ei mulla oikeestaan tässä muuta.
Ostinpa tuon Jäähyväiset presidentille -kirjan tänään. Maksoi euron.
 
Ylös