Kenellä forumistilla ällöttävin peruskuva?

pendellstock

Well-known member
En paljastakaan mitään, oli kipeä olo kun aloitin tämän ketjun. Vähän lämpöä ja kurkku kipeä, olin horkkatilassa. Ärsytti samalla kipeyden keskellä kun jotkut jaksaa inttää vastaan tuolla rallipuolella itsestäänselvistä faktoista liittyen tietyn aikakauden ralliautojen suorituskykyyn. Jengi ei niinku usko, vaikka omin silmin näkee lähteistä miten joku Kankkunen/Salonen tms itse niitä autoja ajanut pro sanoo suoria sitaatteja. Jätkät on niin tietävinään kotisohvilta käsi sipsipussissa. "Ammattilaiset". Löi hetkeksi "yli", mutta se siitä.

Mutta siinä tilassa tuo tietty peruskuva kuva kyllä melkein sai antamaan ylen.

Mutta nyt olen ok.

pendellstock

Well-known member
Jaha, mulle on satanut privaviestiä siitä, että peruskuva olisi joku avatar-kuva. Avatar on se animaatioleffa, miksi jengi haluaa ehdointahdoin sotkea asioita:thumbfh:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jengi heittelee spekulaatiota ja arvausta kehiin kun on jäänyt termi peruskuva epäselväksi. Emmäkään tiedä mitä se tarkoittaa.

Ja toi on kyllä ollut tosi typerä veto ottaa Cameronin sinisistä hujopeista kertovan elokuvan nimi kuvaamaan tota pikkukuvaa, joka majaileen jokusten hahmojen viestien sivussa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
En ole termiin "peruskuva" ikänään törmännyt ennen tätä toikkelia, mutta sen verran käsitin että avatarta kait tarkoitettiin. Kysymykseen: EOS.

Kameroonin Jameksen sinisistä hyypiöistä kertovaa filkkaa en ole koskaan edes nähnyt, joten sikälikin hieman hämmentää hämmennys..

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
burbilla on harvinaisen ruma mies tuossa koko ajan häiritsemässä minua.

Se on molli, joka falskaa lala lalaa ,., ,.,