kouvotsvoni
Banjottu
Pitäisköhän jotain lisäillä...kertokaas arvon möötteläiset, jotta ketä minä näinkään.
S.A, Jacques, Timoteus, Dominic, Thyella, Matxi...kertokaa ny!kouvotsvoni sanoi:Pitäisköhän jotain lisäillä...kertokaas arvon möötteläiset, jotta ketä minä näinkään.
Kyllä kai näkemiseen ny pitäis kuulua se että muistaa siitä illasta jotain. :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:kouvotsvoni sanoi:Pitäisköhän jotain lisäillä...kertokaas arvon möötteläiset, jotta ketä minä näinkään.
EN USKO!Jone sanoi:(huom. hahmot ovat aivan sattumanvaraisessa järjestyksessä)
En muuten minäkään sattumalta usko!Jacques sanoi:EN USKO!
Sattuuhan sitäAJ sanoi:En muuten minäkään sattumalta usko!
Barco:[, patriot, Stig Helmer, Markus Sytelä, Ei tahdoton ihmisraunio ja Riikka.kouvotsvoni sanoi:Pitäisköhän jotain lisäillä...kertokaas arvon möötteläiset, jotta ketä minä näinkään.
Eikö Jakopään hihna ollut paikalla :eek!:Jacques sanoi:Barco:[, patriot, Stig Helmer, Markus Sytelä, Ei tahdoton ihmisraunio ja Riikka.
Kukas se peukuttelija oli sitten Turussa?Captain Howdy sanoi:– K.Yrjola (ei oikeasti olemassa)
Mitäpä SINÄ siitä mitään tietäisit, siksi kova oli etukeno kuulemma!kouvotsvoni sanoi:Kukas se peukuttelija oli sitten Turussa?
KUUKKE!kouvotsvoni sanoi:Kukas se peukuttelija oli sitten Turussa?
Olin minä selvinkin päin siellä...sunnuntaina VAIN yhden join ennen kisaa (muistaakseni). Mitä hittoa? Peukuttikohan siellä joku...niin ja en minä missään KENOSSA voinut olla! Se on semmonen peli, enkä mahdu moiseen.Captain Howdy sanoi:Mitäpä SINÄ siitä mitään tietäisit, siksi kova oli etukeno kuulemma!
Mainitsinhan minä hänet. Listallani kolmantena, viidentenä ja kuudentena.kouvotsvoni sanoi:Eikö Jakopään hihna ollut paikalla :eek!:
Ainakin soittanut olen :ahem: Mä en muuten ikinään pese kättäni, kun tuo Kouvo <3 Jacques teksti on niin ihQ!Jacques sanoi:Mainitsinhan minä hänet. Listallani kolmantena, viidentenä ja kuudentena.
<3kouvotsvoni sanoi:Ainakin soittanut olen :ahem: Mä en muuten ikinään pese kättäni, kun tuo Kouvo <3 Jacques teksti on niin ihQ!