:tongue:kouvotsvoni sanoi:Ajattelin jotain omiani. Hmmm...
:tongue:kouvotsvoni sanoi:Ajattelin jotain omiani. Hmmm...
No oliko se Otto 21-vuotias?Pasi73 sanoi:Mun "mööttelista" kasvoi yhdellä, kävin moikkaamassa Otto "Valker" Hokkasta seinäjoen Vauhtiajoissa. Otolla oli komea työväline kädessä/kaulassa, joten meidän "möötte" oli varsin pikainen.... tuli kuitenkin käsipäivää sanottua tutulle nettihahmolle.
Voi olla... mutta mä olin kuitenkin vanhempi ja lyhyempi kuin Otto.patriot sanoi:No oliko se Otto 21-vuotias?
Mä olin se kahdeksas ja jaska yhdeksäs. :ahem:Mity sanoi:Listan kasaaminen ei onnistu. Lauantaisessa möötessä oli 9 lisäkseni, ja en enää jaksa muistaa kuin 6-7 nimeä - noloa.
väärin, jaska oli ensimmäinen ja sinä 6.Charlie sanoi:Mä olin se kahdeksas ja jaska yhdeksäs. :ahem:
Olen pettynyt, lähdin kyllä hakemaan parempaa sijoitusta. :dunno:Mity sanoi:väärin, jaska oli ensimmäinen ja sinä 6.
eiku ensin muistetaan ärsyttävimmät tyypit..Charlie sanoi:Olen pettynyt, lähdin kyllä hakemaan parempaa sijoitusta. :dunno:
Mity sanoi:eiku ensin muistetaan ärsyttävimmät tyypit..
Aika pahan pistit nyt. Jaksamisia jaskalle.Mity sanoi:eiku ensin muistetaan ärsyttävimmät tyypit..
Knowhow, Albert Oil ja K.Yrjola.Mity sanoi:Okei, laitetaan lista sitten epätäydellisenä:
-jaska
-S.A
-Jacques
-lfb
-gnz
-Charlie
-
-
-
(täydentäkää nuo 3)
no kun olit myöhässäjaska sanoi:
kuka sen nimi on?kouvotsvoni sanoi:Off-topic: Tunnen ehkä Mityn tutun..