Kenet foorumilaiset olet jo möötennyt?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Ei kai se nyt fillaroidessa sentään... :nope:
Runari ainakin näytti semmosen kuvan kerran, missä just niinku fillaroidessa. Tosin se oli mopo eikä polkupyörä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown
Jos se pelkäs sua, kun sulla oli kuitenkin se kaapin ovi jo sen verta paljon raollaan :(

Estate

Well-known member
MacGyver ja Nick W uusia listassani. Vahinko, että hahmo Patriot luisti möötestä.

patriot

Foorumin senaattori
S.A sanoi:
MacGyver ja Nick W uusia listassani. Vahinko, että hahmo Patriot luisti möötestä.
Miten niin luistin! Sanoin jo etukäteen, että jos olen Pohjanmaalla niin sitten.. Mut oli menoa Rauman suunnalla... Siis olitteko te muka uusia tuttuja? Mitä?

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mun "mööttelista" kasvoi yhdellä, kävin moikkaamassa Otto "Valker" Hokkasta seinäjoen Vauhtiajoissa. Otolla oli komea työväline kädessä/kaulassa, joten meidän "möötte" oli varsin pikainen.... tuli kuitenkin käsipäivää sanottua tutulle nettihahmolle.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pasi73 sanoi:
Mun "mööttelista" kasvoi yhdellä, kävin moikkaamassa Otto "Valker" Hokkasta seinäjoen Vauhtiajoissa. Otolla oli komea työväline kädessä/kaulassa, joten meidän "möötte" oli varsin pikainen.... tuli kuitenkin käsipäivää sanottua tutulle nettihahmolle.
Ajattelin jotain omiani. Hmmm... :eek:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Hahmot sattumanvaraisessa järjestyksessä.

-jaska
-VJR
-Matxi
-Jr-
-Melissa-
-kristian.s
-RK62
-Norman
-Frank
-Suzz
-Dominic
-K Yrjola (bongasin bussista joskus Malmilla :( )
-Ace17

Noin pikaisella muistelulla ainakin. Jaska, Jr ja Ace eivät omilla listoillaan tunnustaneet möötenneensä minua. Itsekin häpeäisin.