OoPee
Nuori ikäisekseen
Jakkeuksella ei oo lumiketjuja fölissä.patriot sanoi:Juu mut miksi helvetinmoinen kiire?
Jakkeuksella ei oo lumiketjuja fölissä.patriot sanoi:Juu mut miksi helvetinmoinen kiire?
"Lapissa kaikki kukkii nopeasti"??patriot sanoi:Juu mut miksi helvetinmoinen kiire?
Ei kai se nyt fillaroidessa sentään... :nope:AJ sanoi:Satua?
Runari ainakin näytti semmosen kuvan kerran, missä just niinku fillaroidessa. Tosin se oli mopo eikä polkupyörä.OoPee sanoi:Ei kai se nyt fillaroidessa sentään... :nope:
Niinku mitä?AJ sanoi:Runari ainakin näytti semmosen kuvan kerran, missä just niinku fillaroidessa. Tosin se oli mopo eikä polkupyörä.
Oot Pihalla?OoPee sanoi:Niinku mitä?
Seuraava pari kaapista ulos!Sam sanoi:Ton AJ:n vois vaikka joskus möötetäkin :doubtful: :thumbup:
Jos se pelkäs sua, kun sulla oli kuitenkin se kaapin ovi jo sen verta paljon raollaanOoPee sanoi:...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown
Kaapista ulos?OoPee sanoi:...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown
Nihkouvotsvoni sanoi:Kaapista ulos?
Miten niin luistin! Sanoin jo etukäteen, että jos olen Pohjanmaalla niin sitten.. Mut oli menoa Rauman suunnalla... Siis olitteko te muka uusia tuttuja? Mitä?S.A sanoi:MacGyver ja Nick W uusia listassani. Vahinko, että hahmo Patriot luisti möötestä.
Kyllä vain.patriot sanoi:Siis olitteko te muka uusia tuttuja? Mitä?
Olisinhan mä tullut, mutta kun se kutunvuota ei mahtunut päälle!OoPee sanoi:...sitäpaitti olihan se kuttuttu sillon kaks vuotta sitten, mutta ei peelo tullu :thumbdown
Ajattelin jotain omiani. Hmmm...Pasi73 sanoi:Mun "mööttelista" kasvoi yhdellä, kävin moikkaamassa Otto "Valker" Hokkasta seinäjoen Vauhtiajoissa. Otolla oli komea työväline kädessä/kaulassa, joten meidän "möötte" oli varsin pikainen.... tuli kuitenkin käsipäivää sanottua tutulle nettihahmolle.