Kenet foorumilaiset olet jo möötennyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäisköhän jotain lisäillä...kertokaas arvon möötteläiset, jotta ketä minä näinkään.

Pidetäänpäs kouvotsvonia vielä hetki jännityksessä. :wink:

kouvotsvoni sanoi:
Pitäisköhän jotain lisäillä...kertokaas arvon möötteläiset, jotta ketä minä näinkään.
Kyllä kai näkemiseen ny pitäis kuulua se että muistaa siitä illasta jotain. :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:

Tässä oma listani: (huom. hahmot ovat aivan sattumanvaraisessa järjestyksessä)

- kouvotsvoni

kouvotsvoni sanoi:
Barco:[, patriot, Stig Helmer, Markus Sytelä, Ei tahdoton ihmisraunio ja Riikka.

– Nopeahuoli
– Myllis
– Sam
– Knowhow
– K.Yrjola (ei oikeasti olemassa)
– Albert Oil (ei oikeasti olemassa)
– jusban (ei oikeasti olemassa)
– Juskanen
– Arnold

Vastaantulleita:
– Jacques
– Jaska

Puhelinyhteys:
– 72
– M.A.M.

Captain Howdy sanoi:
Mitäpä SINÄ siitä mitään tietäisit, siksi kova oli etukeno kuulemma!
Olin minä selvinkin päin siellä...sunnuntaina VAIN yhden join ennen kisaa (muistaakseni). Mitä hittoa? Peukuttikohan siellä joku...niin ja en minä missään KENOSSA voinut olla! Se on semmonen peli, enkä mahdu moiseen.

Viimeksi muokattu:
Jacques sanoi:
Mainitsinhan minä hänet. Listallani kolmantena, viidentenä ja kuudentena. ;)
Ainakin soittanut olen :ahem: Mä en muuten ikinään pese kättäni, kun tuo Kouvo <3 Jacques teksti on niin ihQ!

Mun mielestä me voitais pistää pystyyn keräys, että saadaan se Kouvolle oikeaksi tatuoinniksi, eikä jouduta peseytymättömyyden lieveilmiöistä kärsimään seuraavissa mööteissä.

Olen nähnyt Yrjölän. Ei tuntenut. Annoin samota rauhassa. Sumuiselta vaikutti. Itse siinä normiskarppina viittiny lähtee säätään.