Kerro nimimerkkisi tarina

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Tarinan kerroin jo jossain joten etsikää sieltä. Joku oikeen välkky saattaisi myös arvata nimen alkuperän.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tuo syntyi silloin kun nämä erilaiset GP2-manageripelit olivat suosiossa. Mä halusin ilmaista sinistä eri tavoin ja Timoteuksen pyörittämässä Historic-managerissa ajettiin kansallisväreissä. Sininen oli tietysti Ranskan kansallisväri, joten sen takia ranskankielisellä nimimerkillä mennään.
Millä nimimerkillä heiluit Varikolla?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuo syntyi silloin kun nämä erilaiset GP2-manageripelit olivat suosiossa. Mä halusin ilmaista sinistä eri tavoin ja Timoteuksen pyörittämässä Historic-managerissa ajettiin kansallisväreissä. Sininen oli tietysti Ranskan kansallisväri, joten sen takia ranskankielisellä nimimerkillä mennään.
Olivier Bocques\o/
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nimimerkin tarina

Näin huhtikuussa 1997 unta, jossa julmasti jylistelevä, tummanpuhuva viiksivallu osoitteli minua sormellaan ja jyrisi: "Olet oleva Albert Oil, se sinä olet oleva!" Hyvin merkillinen uni oli se, ja päinvastoin kuin yleensä, muistin sen hyvin vielä aamulla.

Samana päivänä uskaltauduin ensimmäistä kertaa elämässäni internetiin Nokian kirjastossa. Osasin tasan yhden osoitteen, City-lehden, koska juuri kyseisestä, jo edesmenneestä painotuotteesta olin edellisellä viikolla lukenut internetistä. Sama artikkeli sai myös kokeilemaan tätä hyppyä kohti tuntematonta, josta paluuta ei sittemmin ole ollut.
City.fi:ssä surffailin ja löysin linkin 'hakukoneet'. Sieltä ajauduin Altavistaan, jonka hakuriville kirjoitin 'formula 1'. Ensimmäinen hakutulos oli Varikko.com. Ja siellähän...siellähän ne JAAGASI FORMULOISTA! Ja muustakin. Suomeksi! Sitten mentiin.

Varikon keskustelu oli hupaisaa, nykyisistä Forum-aktiiveista ei silloin tainnut olla mukana vielä ainuttakaan. P.Tirronen on ainoa, jonka tuosta ensimmäisestä Varikko-sessiostani varmuudella muistan. Jostain syystä itselleni tuli palava halu kommentoida jotain johonkin mutta - Varikkopa vaati kirjautumaan sisään nimimerkillä.
En keksinyt siihen hätään mitään, kunnes muistin edellisen yön uneni. Ajattelin, että laitan nyt vaikka sen, voihan sen myöhemmin vaihtaa.
Loppu on...no, kyllä te tiiätte.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Nimimerkkini tarina

The Williams FW08 was a Formula One car designed by Patrick Head which debuted at the 1982 Belgian Grand Prix held at the Zolder circuit. An evolution of the FW07 that it replaced, the car was used by Finnish driver Keke Rosberg to win the 1982 World Drivers' Championship.
The FW08B was a six-wheeled (4 driven wheels at the rear and 2 undriven wheels at the front) variant that originated from the FW07D (also six-wheeled). It never raced. Patrick Head specifically said that the reason it was banned was because "someone in a FOCA meeting said it would drive up costs and cause chaos during pitstops". The FIA promptly limited the number of wheels for all cars to four, of which only 2 may be driven. [3] [4]
The car was updated for the 1983 Formula One season to become the FW08C. Under new regulations all ground effects were out and flat bottom cars were in meaning nearly all the cars in F1 had to be heavily modified or replaced and the FW08 was no different. Against the turbo cars of Renault, Brabham and Ferrari, Williams were not expected to do as well as they did. Rosberg opened the season with pole position at the Brazilian Grand Prix (the last for a Cosworth DFY engined car) and scored the cars last win with a great drive at Monaco. He would eventually finish 5th in the Drivers' Championship while Williams would finish 1983 in 4th place, the best of the Cosworth powered cars.


A Williams FW08C driven by Dean Baker. Note the much reduced sidepods in comparison to the earlier FW08 pictured above right.
The FW08C was retired after the 1983 European Grand Prix. A third car was actually raced by the team at this race and was driven to 13th place by Jonathan Palmer. It was replaced by the Honda powered FW09 for the last race of the season in South Africa.
In 1985 two FW08C were used in same race of first F.3000 championship, with an only remarcable result, with Lamberto Leoni second in Pau.
.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Patrick Head on suomeks Seppo Vauhti. EIKÄKUN Patu Pää. HAHAHAA! PATU PÄÄ!

Aatelkaa kun se unen mies ois sanonu mulle, että olen PATU PÄÄ!!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mun nimimerkki tulee siitä, kun joskus useampi kymmenen vuotta sitten oltiin kesää jätkien kanssa savotalla Pohjos-Karjalassa. Vedettiin pölliä mettästä ihan vanhaan malliin hevosten kanssa ja tupakkia kului. Se kesä taisi olla vuosisadan kuumimpia, viime kesä nyt veti tietenkin ykköseksi, mutta muistan paarmojen pärinän, hevosen korskeen ja hien tuoksun vieläkin.

No poljettiin pyörillä aina päivän päätteeksi pellon reunaa tuttavapariskunnan luokse, tai vanha pari ne oli, toinen jalka haudassa, mutta ei ollut lapsiakaan siunaantunut, aittaan yöksi ja aamulla aikaisin takaisin savotalle. Naapuritilan tytöt ne kiusasi olkapäitä ja välillä vähän muutakin vilauttelemalla, kun veivät kärryillä maitoa kaupalle, aina samoihin aikoihin, kun poljettiin ohi. Olihan joillain meistä siinä sitten vähän romanssiakin, mutta se on toinen tarina.

Savotan lomassa, kun vapaa aikaa riitti, korjailin paikallisten isäntien pienkoneita ja muuta teknistä tavaraa, kun oli siihen hommaan koulutustakin nuorempana tullut hankittua. Käytännössä oli kädet koko ajan niin öljyssä, että useampi siitä mainitsikin.

Siinä kun syksy lähestyi ja urakka oli loppusuoralla, niin oltiin koko porukka keskenämme niin hyvissä väleissä, että veljiksi toisiamme sanoimme. Juttu lensi ja saunoessa hiki virtasi.

Sitten tuli kesän viimeiset lavatanssit. Oltiin tilattu kaupalle ennakkoon pullot Koskenkorvaa joka jätkälle ja haettiin ne mukaan jo aamutuimaan. Heti kun työt oli tehty, niin käytiin järvessä viilentymässä ja korkattiin kuivatellessa pullot. Sellaista isojen poikien karhunpainiahan se oli jo siinä vaiheessa.

No hypätään nyt muutaman sattumuksen yli ja todetaan, että aamuun mennessä oikeasta nimestäni Pertistä, oli tullut oikeutettu väännös Anaali-Pertti. Siihen kun sitten lisäsivät vielä maininnan öljyisistä käsistäni, niin siinä se oli; Jjusban.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mun nimimerkki tulee aina kun minäkin. Se huutaa tilanteessa: "MINÄ SAAVUIN!"
 
Ylös