Kerro nimimerkkisi tarina

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jps:hän suoritti asepelvelustaan joukkopaikkasidonnassa. Siitä nikki.
 

Makkonen

Guest
Pelailtiin vajaat kymmenen vuotta sitten kavereiden kanssa Quakea. Mikään ei oikein onnistanut ja tippui useamman kerran peräkkäin siihen punaiseen laavaan. Ehkä neljännen epäonnen kerran jälkeen viereisestä huoneesta kuului: "Taas mä tipuin tohon volcano vitun penikseen!". Siinä samassa mieleeni tuli näkymä peniksen ja purkautuvan tulivuoren risteymästä. Ja koska nimeni oli pelissä tylsästi Toni, otin saman tien nimeksi "Volcano Penis". Lopulta nimi lyhentyi Volcanon kautta pelkäksi JayR:ksi.

Aika lapsellinen nörttijuttu, mutta minkäs teet.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Täällä yhdet vaan kikkailee ja jauhaa shaibaa, kun toiset yrittää kerrankin vakavoitua ja kertoa harrasta tarinaa. Hävetkääs.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pelailtiin vajaat kymmenen vuotta sitten kavereiden kanssa Quakea. Mikään ei oikein onnistanut ja tippui useamman kerran peräkkäin siihen punaiseen laavaan. Ehkä neljännen epäonnen kerran jälkeen viereisestä huoneesta kuului: "Taas mä tipuin tohon volcano vitun penikseen!". Siinä samassa mieleeni tuli näkymä peniksen ja purkautuvan tulivuoren risteymästä. Ja koska nimeni oli pelissä tylsästi Toni, otin saman tien nimeksi "Volcano Penis". Lopulta nimi lyhentyi Volcanon kautta pelkäksi JayR:ksi.

Aika lapsellinen nörttijuttu, mutta minkäs teet.
Luulin että olet Popi Juuwingin veli.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Siitä kun vääntelin tuttujen kanssa nimiä.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1404
Sijainti
Home
Muutamat kaverit kyseisellä nimellä kutsuneet minua.
 
Ylös