Kerrohan unesi, niin ...

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Viime yönä näin unen jossa mursin reisiluuni niin pahasti, että luun pää lävisti ihon etureidestä.

Omituisinta unessa oli se, että katkenneesta reisiluusta huolimatta pystyin kävelemään lähes normaalisti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tämän vuoden Vain Elämää- artistit julkistamisjärjestyksessä:

Aarne Tenkanen, Paula Koivuniemi, Samu Haber, Mikael Konttinen, Ari Koivunen, Remu Aaltonen, Sanni.

Lisäksi tänä vuonna mukana on artisteja esityksiinsä sparraava mentor-kaksikko, jona toimivat Neumann ja Anna Abreu.

Antoisia katsomishetkiä.
Oho. Yksi meni oikeinkin.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Viime yön tai aamun unessa olin aluksi VT 12:n ja kotikylään vievän tien risteyksessä olevan omakotitalon pihassa. Ilmeinen tarkoitus oli siellä grillata. Naapuritalossa asuva vihainen ukko tuli siihen ojentamaan, että miten käyttäydytään. Sain ukon puhumalla rauhoittumaan ja siinä samassa olinkin jo ruotsinlaivalla. Samassa laivaseurueessa oli mm. Iina Kuustonen ja serkkutyttö.

Olisin itse halunnut olla serkun seurassa, mutta hän sanoi, että Iina on mulle varattu. Yritin sitten Iinan seuraan, mutta hänellä oli lehdistötilaisuus kesken. Punapäisenä hän jotain puhua pajatti pöydän ääressä mikrofoniin. Lähdin siitä sitten laivan käytäville kuljeskelemaan ja tapasin siellä erään menneisyydestä tutun säkyläläisen työkaverin. Hänen kansaan juteltuani lähdin kohti hyttiäni. Sitten katkesi filmi...

Myöhemmin heräsin hyttini lattialta ja havaitsin, että laivassa ei ollutkaan varsinaisia hyttejä, vaan matkustajat nukkuivat pitkän käytävän varrella olevilla kaksikerroksisilla vuoteilla. Myös jokaisen alavuoteen alla, lattialla nukkui matkustajia. Noustessani ylös hyttikäytävältä huomasin, ettei mulla ollut housuja eikä alushousuja. Pelkkä Rauman Lukon logolla varustettu collegepaita oli asusteena.

Oli pikkuisen vaivautunut olo käydä laivan taxfreessa housuitta. Venyttelin siinä collegen helmaa alemmas, etteivät olisi vehkeet näkyneet. Sama juttu tullissa. Onneksi heräsin tullin jälkeen.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Minä näin viime yönä unen jossa Tommi Evilä hyppäsi pituutta 861, mutta myötätuulta hypyssä oli 3,5 m/s eli tulos ei ollut tilastokelpoinen.

Minä itse toimin selostajana ja innostuin Tommi Evilän hypystä niin, että selostukseni muuttui huutamiseksi hehkuttaessani hyppyä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sairaalaan piti ajaa sellaiselle kallionharjalle ja pois päästääkseen piti autolla hypätä korkealta mereen*. Octavia oli autona mulla hypyissä ja pelotti ihan helvetisti. Miksi kävin niin useasti sairaalassa ja hyppimässä on vähän epäselvää. Sairas kuitenkin olin ja verta mulle annettiin suoraan reiteen.

Turvatyynyt eivät lauenneet vaikka auto tuli ihan nokalleen mereen.

* (selitys unelle??)Juhannuksena naapuri kertoi miten heidän firmallaan ajelivat jollakin OoPpelilla ja hyppivät lastauslaiturilta/ -luiskalta aika villejä hyppyjä, kunnes naapuri täräytti niin pitkän hypyn, että turvatyynyt lävähti naamalle. Käsivarret oli täysin mustelmilla ja oli kanssa yskiskellyt sitä ruudinkatkua auton sisällä hetken, kunnes laatta lensi ovesta ulos.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kerkesin ottaa pikapäikkärit ennen matsia.
Unessa olin suomussalmelainen jalkapalloilija, joka pelasi paikallisessa seurassaan, ja joka vihoitteli joukkueen tähtipelaajan Luis Suarezin kanssa, koska oli perin tyytymätön hänen käyttäytymiseensä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on aika vahva mielikuva, että viime yönä unessa haukuin jotain tyyppiä "saatanan nuljukumiksi" jonkinlaisen liikennetapahtuman yhteydessä. Lainasin siis unessa nimityksen Mehen perustaman Venttis-toikin aloitusviestistä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Painajaisunia koko yön monen väliheräämisen taktiikalla. Painajaiset sisälsivät väkivaltaa ja/tai sen uhkaa. Huono yö. :dunno:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Edellisyönä poltin Rovaniemen ja mua jahdattiin sen takia.

Viime yönä äiti/mutsi/Olga/Urmas sitten oli kovasti läsnä.
 

Örfil

Guest
Näin pitkästä aikaa forumistiunia.

Unessa vaimo oli töissä erään vanhemman rouvan palveluksessa. Kyseessä oli jonkin sortin sekatavaraliike. Mutta omistajan poika oli Pyryf.
Ongelmana unessa oli se että pyrde oli kadonnut! Vaimo tarjosi minulle yksityisetsivän työtä omistajan pyynnöstä.

Huoli oli sikäli vain pieni, että todennäköisesti pyrde oli kadonnut vapaaehtoisesti, koska öisin oli käyty repimässä liikkeessä kaikki hintalaput pois tuotteista, joka oli kuulemma pyrden tapa (!)

Hintalappujen repiminen toistui joka yö ja minulle annettiin tehtäväksi etsiä pyrde, joka oli todennäköisesti jossain lähistöllä.
Tämä hintalappujen repiminen kun aiheutti hirveästi lisätyötä aamuisin, niin siitä maksettiin minulle siksi hyvä palkkio.

Heräsin jossain vaiheessa ja palkkio jäi kuittaamatta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Puolison sisko kävi täällä. Kylppärin lattiakaivo hajosi allaan. Sanoin sitten, jotta ei asiaa tänne uudestaan ennenkuin laihduttanut.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Näin pitkästä aikaa forumistiunia.

Unessa vaimo oli töissä erään vanhemman rouvan palveluksessa. Kyseessä oli jonkin sortin sekatavaraliike. Mutta omistajan poika oli Pyryf.
Ongelmana unessa oli se että pyrde oli kadonnut! Vaimo tarjosi minulle yksityisetsivän työtä omistajan pyynnöstä.

Huoli oli sikäli vain pieni, että todennäköisesti pyrde oli kadonnut vapaaehtoisesti, koska öisin oli käyty repimässä liikkeessä kaikki hintalaput pois tuotteista, joka oli kuulemma pyrden tapa (!)

Hintalappujen repiminen toistui joka yö ja minulle annettiin tehtäväksi etsiä pyrde, joka oli todennäköisesti jossain lähistöllä.
Tämä hintalappujen repiminen kun aiheutti hirveästi lisätyötä aamuisin, niin siitä maksettiin minulle siksi hyvä palkkio.

Heräsin jossain vaiheessa ja palkkio jäi kuittaamatta.
Mä löysin ehkä viikko takaperin pyrden kadun varresta Hämeenlinnan keskustan laitamilta. Oli sen verran tuubassa että jätin siihen. Jälkeenpäin kadutti foorumistin heitteillejättö.
 

Örfil

Guest
Mä löysin ehkä viikko takaperin pyrden kadun varresta Hämeenlinnan keskustan laitamilta. Oli sen verran tuubassa että jätin siihen. Jälkeenpäin kadutti foorumistin heitteillejättö.
No, eipä se kaukana siis ole.

Kiitti vinkistä, tuttua seutua.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Toissayönä menin ITG:n ja Alonson kanssa saunaan. ITG esitteli isoa mahaansa ja kysyi onko hän liian lihava painaessaan 130 kg. Alonso vaan naureskeli enkä itsekään uskaltanut sanoa juuta taikka jaata.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Näin unta, että olin aave, tosin ennen aaveeksi tuloa piti käydä kääntymässä avaruudessa, mutta oli sen verran epäselvät pelisäännöt, että mulle jäi vähän epäselväksi miksi. Avaruuteen pääsi onneksi helposti erään luukun kautta ja samaa tietä sitten takaisin. Jokatapauksessa aaveena hauskuutin itseäni leijumalla näkymättömänä ihmisten seassa ja lyömällä jokaista vastaantulijaa avokämmenellä päin näköä, vähänkös ihmettelivät. Ton jälkeen filmi valitettavasti katkesi.
 
Ylös