Kerrohan unesi, niin ...

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olga eksyi viimeöiseen uneeni, tosin vain foorumille kikrjoittelun merkeissä.

Ensin hän kommentoi jossain toikissa (lateksi?)vaatteitani ja toisessa toikissa totesi viimeaikaisten kirjoitusteni perusteella epäilevänsä asiaa, kun tiedustelin, olenko kypsä tms.
Jälkimmäiseen oli kyllä vastannut myös muitakin, ainakin lfb, joka totesi, että paha sanoa, kun ei tunne minua enää ollenkaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ai niin, viime yön unessa Runar oli rakentanut jonkun tehokkaan pommin ja mun piti purkaa se. Yritin, mutta se räjähti ja kaikki kuoli. Nou hätä, sain uuden mahdollisuuden vähän niinkuin Päiväni Murmelina-tyyliin. (Tässä on kiinnekohta viime yönä näkyneeseen Salaiset kansiot -jaksoon jossa samaa pankkiryöstöä elettiin kerta toisensa jälkeen)
Niinpä mä vain yritin purkaa pommia yhä uudestaan ja uudestaan mutta aina vaan se räjähti. Paitsi kerran sain sen purettua mutta halusin ottaa vielä uusiksi, vissiin halusin parantaa aikaa tai jotain...
En mä tietenkään enää sen jälkeen saanut sitä purettua.

Sitten piti mennä armeijaan ja kauppaan.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
R&K on poistunut mun unista. Näin toissayönä yliluonnollisen painajaisen KY:stä, ja viime yön unissa oli jotain ihme karting-aijiä Jussin retso-johdolla.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Onko sulla joku nahkahousumies-fetissi? ;) Foorumillahan on joskus vieraillut myös Herr Lederhosen ;)
Itseasiassa mun silmään näyttää parhaalta jos mies on prätkän selässä farkuissa, mokkarotsissa ja bootseissa, vaikka varsinaisilla motoristeilla nahkakuteita onkin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä oli varmasti ennätysmäärä forumisteja mun sekavissa ja teemaltaan vaihtelevissa seikkailuissa mukana. Esim. alussa oltiin muka koulussa, mutta se ei ollut koulu vaikka siellä istuttiin pulpeteissa ja tuijotettiin liitutaulua. Ei siellä mitään opettajaa tai oppimisprosessia ollut, kunhan istuttiin ja juteltiin.
Jupla ja jusban meni välillä keskenään sekaisin. Lopettakaa sellainen. Albert Oil ei ollut missään vaiheessa noin niinkuin fyysisesti läsnä, välillä sen vaan vaistos että siinä hän lähistöllä pörrää. Vellu ja Myllis ja joitakin muita forumnisteja oli meidän bändin kiertueella hetken mukana, ainakin Tampereella käytiin jossain aseman lähellä olevassa baarissa olusella. Kiertueen viimeisellä paikkakunnalla Rovaniemellä ei sitten enää mukana muita kuin suomussalmelaisia tuttuja ja työkavereita.
Kiitos muuten juplalle M-kokoisesta sinisestä RadioRock-T-paidasta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viime yönä jotain tylsää järjestelyhässäkkä unia, mutta edellisyönä oli vähän 'enämpi' mukavaa toimintaa!:eek::ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Viime yönä oli varmasti ennätysmäärä forumisteja mun sekavissa ja teemaltaan vaihtelevissa seikkailuissa mukana. Esim. alussa oltiin muka koulussa, mutta se ei ollut koulu vaikka siellä istuttiin pulpeteissa ja tuijotettiin liitutaulua. Ei siellä mitään opettajaa tai oppimisprosessia ollut, kunhan istuttiin ja juteltiin.
Jupla ja jusban meni välillä keskenään sekaisin. Lopettakaa sellainen. Albert Oil ei ollut missään vaiheessa noin niinkuin fyysisesti läsnä, välillä sen vaan vaistos että siinä hän lähistöllä pörrää. Vellu ja Myllis ja joitakin muita forumnisteja oli meidän bändin kiertueella hetken mukana, ainakin Tampereella käytiin jossain aseman lähellä olevassa baarissa olusella. Kiertueen viimeisellä paikkakunnalla Rovaniemellä ei sitten enää mukana muita kuin suomussalmelaisia tuttuja ja työkavereita.
Kiitos muuten juplalle M-kokoisesta sinisestä RadioRock-T-paidasta.
Ole hyvä :thumbup: Viime yönä on voinut tapahtua mitä tahansa, sillä olin vahvasti juovuksissa. Mutta silti en sekoittaisi itseäni jusbaniin.
 

Örfil

Guest
Itseasiassa mun silmään näyttää parhaalta jos mies on prätkän selässä farkuissa, mokkarotsissa ja bootseissa, vaikka varsinaisilla motoristeilla nahkakuteita onkin.
Tämä tiedoksi kaikille foorumin sinkkumotoristeille ;) ;)
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kiitokset kaikille forumisteille, jotka allekirjoititte viimeyönä saapuneen nahkanauha-aiheisen postikortin.

Moelle erikoismaninta kortin Lukkokommentista. Saapa nähdä, käykö liigassa niin ?

Kiitos myös käsinkirjoitetusta postileimasta & hymiöstä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Unessani kiipeilin Helsingin katoilla, taisi olla Katajanokan vanhempaa osaa tiiliseinistä päätellen. Piti laskeutua, mutta tikkaat olivat muuttaneet muotoaan sellaiseksi, että niitä ei voinut enää kävellä.

Alhalla huiskutti joku tyttö ja kannusti tulemaan alas. Hyppäsin ja vilinä kävi silmissä, mutta maahanlasku oli hidastetun pehmeä. Tyttökin hävisi siitä. Life on Mars.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä siivosin jonkun auton peräkonttia turhista roskista sun muista tarpeettomista tavaroista. Siellä oli kaikenlaista kamaa, mm. joku Nokian halpiskännykkä Kimi Räikkönen -kuosilla.
Peräloosterista löytyi myös käyttämättömiä tarramaisia bussilippuja, ja kun en halunnut niitä heittää pois vaan yritin palauttaa peräkonttiin alkoikin auton elektroniikka herjaamaan mustasukkaisesti heijastamalla sanomisensa takaikkunaan jotta ne bussiliput eivät ole kovin suotavia auton sisuksissa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yön unissa oli kaikenlaista sekavaa, mutta muistiin jäi erityisesti pätkä, jossa olin liikkeellä arvovaltaisen joukon kanssa. Mukana oli joitain valtakunnan tason tyyppejäkin juhlavaatteissaan mustat puvut päällä. Jostain syystä minulla tuli suuressa sisätilassa työhuonekaverin kanssa kilpailu, kumpi ehtii ensin seuraavalle ovelle. Hän porhalsi juoksuun, mutta minäpä päätin edetä pesäpallotyyliin liukumalla maha/kylkiasennossa pitkin lattiaa. Uskomattoman hyvin liukui. Olin ovella ensimmäisenä, mutta oli hieman noloa puhdistella sinisestä silkkimekosta :rolleyes: lattian pölyjä. :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yön jaksossa lapsuuden kaverini yritti houkutella vaihtamaan työpaikkaa, uusi, just mulle sopiva jobi olisi kuulemma ollut veturinkuljettaja. Vähän jo tuossa Helsingin rautatieaseman ratapihalla tsekattiin veturin laitteistoa ja liikkeitä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yön jaksossa lapsuuden kaverini yritti houkutella vaihtamaan työpaikkaa, uusi, just mulle sopiva jobi olisi kuulemma ollut veturinkuljettaja. Vähän jo tuossa Helsingin rautatieaseman ratapihalla tsekattiin veturin laitteistoa ja liikkeitä.
Eli muuveja?
 
Ylös