Pitkästä aikaa R&K -uni. Hän tuli hakemaan mua prätkällä, jossa oli sivuvaunu, joka oli laitettu tarakaksi suoraan kuskin taakse. Ajettiin jonnekin maataloon, jonne oli saanut eri seurueet varata tupapöytiä, ja maalaistalon emäntä toi ateriat kaikille. R&K oli voittanut liput jostain itselleen tuohon taloon, ja otti mut muuten vaan aveciksi, kun halusi kuulemma piristää mua.
Syötiin ruokia, en muista mitä ne oli. Yht´äkkiä R&K totesi, että mulla ei ole varpaissa kynsilakkaa (onpas!), ja itsekin sitä hieman ihmettelin. Tarjosin rahaa kattaakseni puolet prätkän menovedestä, mutta R&K käski mun pitää rahani, ajatteli mun taloudellista tilannetta, "ja nyt kun sulle on ilmeisesti toinen lapsikin tulossa...." (täh???!!!!)
Majoituttiin makkariin (R&K-unissa ollaan aina jossain vaiheessa makkarissa, mitään "semmosta" ei kuitenkaan tapahdu), ja höpistiin tulevasta lentokonesodasta. Mentiin seuraavana aamuna katsomaan sitä, jumbojetit törmäili toisiinsa talojen korkeudella, juostiin karkuun taivaalta tippuvia palavia osia.
Tämä uni oli siitä jännä, että heräilin välillä, ja olen tekstissä jakanut unen sellasiin osiin, kuin se oli ja jatkui nukahtamisen jälkeen.