Kerrohan unesi, niin ...

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Näin ilmeisen märkiä unia. Ei vaan mitään hajua että millasia.
Nuorempi jälkikasvun edustaja tuli yöllä kärttämään juotavaa, ja mekapeipe nous sitä antamaan. Mä heräsin kanssa ja sanoin mekapeipelle että "tuo mulle pyyhe samalla kun nouset". Se kysy että miks, niin mä sanoin että mä kuitenkin kastelen muuten täältä ja täältä (tossa vaiheessa mä osotin kädelläni sen paikkaa sängyssä ja lattiaa). Se kysy että oonko mä hereillä, niin mä tiuskasin että "tuo nyt se pyyhe äkkiä!".
Aamulla kun heräsin, ihmettelin että miks sängyn vieressä mun kuteitten päällä on viikattuna puhdas pyyhe. Olin kuulemma nukkunut jo, kun pyyhe tuotiin, mutta mekapeipe jätti sen varmuuden vuoks siihen viereen, jos mä satun tarvitsemaan sitä vielä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin ilmeisen märkiä unia. Ei vaan mitään hajua että millasia.
Nuorempi jälkikasvun edustaja tuli yöllä kärttämään juotavaa, ja mekapeipe nous sitä antamaan. Mä heräsin kanssa ja sanoin mekapeipelle että "tuo mulle pyyhe samalla kun nouset". Se kysy että miks, niin mä sanoin että mä kuitenkin kastelen muuten täältä ja täältä (tossa vaiheessa mä osotin kädelläni sen paikkaa sängyssä ja lattiaa). Se kysy että oonko mä hereillä, niin mä tiuskasin että "tuo nyt se pyyhe äkkiä!".
Aamulla kun heräsin, ihmettelin että miks sängyn vieressä mun kuteitten päällä on viikattuna puhdas pyyhe. Olin kuulemma nukkunut jo, kun pyyhe tuotiin, mutta mekapeipe jätti sen varmuuden vuoks siihen viereen, jos mä satun tarvitsemaan sitä vielä.
:D
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mielenkiintoisen tosta viestistä tekee noiden nimien välissä oleva "ja" sana. Siellähän vois nimittäin myöskin olla "tai" :wink:
Mut se on "ja". :D
Mielenkiintoinen on myös toi painajainen, silloin painetaan sananmukaisesti, mutta ei siis viime yönä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mut se on "ja". :D
Mielenkiintoinen on myös toi painajainen, silloin painetaan sananmukaisesti, mutta ei siis viime yönä.
Mielenkiintoisia unia sulla.

Me käydään CW:n ja Alpun kanssa kylässä ja sä alat näkeen märkiä unia R&K:sta ja jostain Horatiosta. :thumbfh:

Ja sit vielä jotain painajaisia... Hurjaa touhua.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mielenkiintoisia unia sulla.

Me käydään CW:n ja Alpun kanssa kylässä ja sä alat näkeen märkiä unia R&K:sta ja jostain Horatiosta. :thumbfh:

Ja sit vielä jotain painajaisia... Hurjaa touhua.
:D

No toi R&K vierailee usein mun unissa milloin milläkin asialla.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ajelimmepa unessani yhden tämän forumin naispuolisen henkilön kanssa mun kotikylässä. Meidän piti kuunnella autossa radiota, mutta ko. forumistin auton tuhkakuppi oli niin likainen, ettei radio suostunut toimimaan.

Jossain vaiheessa ajoimme yksien mun lapsuuden ystävien kanalan taakse, jossa oli melkein nilkkoihin asti märkää kuraa. Yllättäen kanalan takana oli parkissa Ruunarin & Kyllikin uusi Suzuki. Sain ajatuksen, että Ruunarin uuden auton tuhkakupin täytyy olla niin puhdas, ettei se estä matkakumppanini radiota kuulumasta.

Tuumasta toimeen. Ruunarin luvalla saimme vaihtaa radioita autosta toiseen ja vielä tuhkakupin puhtauden tarkistus. Puhdas oli. Ja radio toimi.

Kuuntelun jälkeen autoilukaverini lähti kotiinsa ja mää jäin hengailemaan kanalan taakse ja Ruunarkin aikoi lähteä kotiin, mutta Suzuki ei startannutkaan ja mun piti hetkeksi piiloutua katajapuskaan pelätessäni hänen suuttuvan. Luulin akun menneen tyhjäksi radion kuuntelusta.

Rohkaisin kuitenkin mieleni ja menin kysymään Ruunarilta tilannetta. Hän kiskaissut Suzukin tavaratilasta valkoisen, muovisen puutarhakaluston, levittänyt pöydän täyteen erilaisia työkaluja ja purkanut Suzukin starttimoottorin alkutekijöihinsä. Kysyin, notta onko siinä autossa pahakin vika, sekä sanoin olevani pahoillani asiasta.

Ruunar ei ollut millänsäkään, vaan sanoi, että starttimoottorin keskipakolaitteesta olivat öljyt tulleet ulos ja asia on helposti korvattavissa.

Heräsin Ruunarin selittäessä tarkemmin startin keskipakolaitteen toimintaa...
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Toissa yona olin jostain syysta Stadin dosaasemalla ja kattelin kun siita lahti just bussi Brasiliaan. Ajattelin, etta on se perkeleellinen matka! Ensin Kopikseen, siita jotain kautta Newes Jorkkiin, josta alas Atlantaan ja lopuksi Brasiliaan, tuohon Brasilian paakaupunkiin :eek!::eek!:

Kyselin meinaan reitin bussikuskilta.

Hyvaa matkaa!

:nope::nope:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä olin R&K:n isossa sängyssä, ihmettelin kuinka sinne päädyin, R&K oli siinä vieressä ja esitteli mulle pehmoleluja. Heräsin unesta ja kävin keittiössä juomassa mehua, ja menin takaisin jatkamaan unia, niin siellä R&K yhä odotti. Tällä kertaa oltiin jossain ulkomailla, seurasin aidan vierestä hiekkamontulla kun R&K ja KY ajeli HD:lla, molemmat omillaan. KY:llä oli jotkut liivitunnukset ja tajusin molempien kuuluvan pahamaineeseen prätkäjengiin.
Sitten oltiin juna-asemalla jossa satoi paljon.
 
Ylös