Kerrohan unesi, niin ...

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Olin joutunut kertauksiin. Keskelle merta jollekin saarelle (olin laivastossa, että sikäli oikein) ja siellä kaikkien solttujen piti pelata jotain kyselypeliä lomakkeilla, jotka amiraali jakoi. Kävin kusella ja missasin pelin sääntöjen läpikäynnin ja jouduin heti takaisin tullessani samaan pöytään pelaamaan kuin missä amiraali istui. Sitten herätyskello pirisi ja pelasti.


Jonkinmoinen painajainen, koska olo oli epämukava vielä herätessänikin. Nyt töihin moro
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olin tekemässä remppaa jossain pohjois-suomessa sellaisella asemalla, josta näkyi upeita Norjan maisemia ja joka vaikutti tuliperäiseltä. Jostain syystä (en muista unen aiempia vaiheita) Forumin Olga tuli junalla sinne ja etsi mut käsiinsä. Hän oli 80-vuotias hurmaava ja vetreä vanharouva, joka sitten hyppäsi syliini. Sitten esittelin siellä paikkoja, joista en itsekään tiennyt yhtään mitään. Esittelyn jälkeen laskin hänet takaisin maahan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Olin tekemässä remppaa jossain pohjois-suomessa sellaisella asemalla, josta näkyi upeita Norjan maisemia ja joka vaikutti tuliperäiseltä. Jostain syystä (en muista unen aiempia vaiheita) Forumin Olga tuli junalla sinne ja etsi mut käsiinsä. Hän oli 80-vuotias hurmaava ja vetreä vanharouva, joka sitten hyppäsi syliini. Sitten esittelin siellä paikkoja, joista en itsekään tiennyt yhtään mitään. Esittelyn jälkeen laskin hänet takaisin maahan.
:D :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jostain Almasta puhuin unissani toissayönä. Ikinä kuullutkaan kenestäkään Alma-nimisestä... Mitä lie kassi-almoja lasolia tarjonneet vai mistä lienee kyse.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Näen tooooosi tosi harvoin unia niin, että myös muistan ne.
Mutta viime yönä näin - ja muistin sen myös herätessäni! :ahem:

Mä näin unta, että mulla oli aivan tolkuton kusihätä. :eek!:
Mutta sitten mä heräsin kesken kaiken - ja mun piti mennä vessaan. :frank:
Harmitti kun en enää saanut samasta unesta kiinni. :mad:
Olis ollu ihan kiva tietää miten sellanen uni olisi päättynyt. :dunno:
Sitä en tosin muista mitä unta näin ton ekan jännärin jälkeen. Vai näinkö mitään.
 
Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ja siellä perämoottorimuseossa on jo 7 perämoottoria. Kahdeksas saadaan vuonna 2010".
Runar on näköjään nähnyt enneunen. Eli Schumi tekee paluun kaudelle 2010 (Räikkönen siis lopettaa kauteen 2009) ja voittaa 8:ahdeksannen MM-tittelinsä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
Näin unta, jossa Maxti oli sammuneena vihreään Ferrariinsa.
Linkki ei toiminut :thumbfh:

Täytyy varmaan huomenna käydä ostaan sellainen hiirenpuhdistussarja, että noi linkit toimis paremmin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin viime yönä unta, että olin vankilassa. Kuvaa aika hyvin eilisen päivän fiiliksiä työasioissa. :frown:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kysyin oraakkelilta tammenterhoista, toistelin samaa ja koitin toistakin sanaa käyttää:

Mitä haluat tietää?
- Tammenterho
- Kyllä!
- Tammenterho
- En aio toistella samaan kysymykseen. Uutta vastausta en anna.
- Tammenterho
- Tyydy vaan siihen ensimmäiseen vastaukseen.
- Tammenterho
- Jäikö sinulla levy jumiin? Jankutat samaa asiaa.
- Tammenterho
- Et ole yhtään sen vakuuttavampi vaikka jankutatkin.
- Tammipuu
- Haa! Yrititsä muka kattoo oonko mä tyhmä vai?

:D

Mistä sen tietää, jos vaikka alkaisi ylensyömään kilokaupalla konvehteja tai sitten viittaa siihen, että eriössä pitäisi usein käydä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Muistui viime yöltä. Hahmo arzipuppy tuli Tampere-möötteen. Olin ainoa joka tunnisti hänet.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pääsin vaihtopelaajana kentälle Suomen jalkapallomaajoukkueeseen, olin oikea laitapakki tai sellanen, pelikuvio oli jotenkin hämärä, välillä taisin pelata vasemmalla. Pelattiin Ruotsia vastaan. Jääskelainen oli maalissa ja sai jossakin vaiheessa jostain metalliesineestä osuman otsaansa.
Pelikenttä muuttui yht'äkkiä biljardipöydäksi ja sitten piti estää ruotsalaista (joita oli siinä vaiheessa kentällä vain yksi) laittamasta palloa johonkin kuudesta pussista. Muut suomalaiset ei tehneet muta kuin seisoskelivat ja juttelivat ja katselivat kun mä tein kaikkeni ettei se ruotsalainen olis saanut palloa pussiin.
Mun jalat oli ihan puuroa eikä siitä meinannut tulla mitään.
En tiedä miten peli päättyi, ehkä se lukee lehdissä.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä hengailin Tuomas Holopaisen kanssa.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olin lähdössä junalla Helsingin keskustasta Tikkurilaan. Tuli kiire junalle, ja juoksin etsien oikeaa raidetta. Ratapihalle oli pääsy estetty, mutta aseman sivussa oli "varapiha", josta lähti junia korvaavat linja-autot. Bussien päällä oli monikymmensenttinen lumikerros.

Ihmettelin, että miksi junat on korvattu busseilla. Karu totuus paljastui, kun sain kurkituksi ratapihalle. Siellä oli kammottava, jättimäinen LIMAHIRVIÖ! :eek!: Viranomaiset yrittivät salata asian, ja peittää hirviön matoilla ja kankailla, ja samalla estää sen leviämistä ja kasvua. Selvää kuitenkin oli, että limahirviö kasvoi koko ajan ja kurotteli lonkeroillaan aina vain pohjoisemmaksi.

Tästä alkoi pakomatka. POhjoiseen päin piti pyrkiä, ja maasto oli Itä-Pasilamaista Huopalahtimaisin vivahtein. Siis korkeita punatiilitaloja ja kävelysiltoja ja kujia. Vastaan tuli koko ajan kuorma-autoja, joilla oli lastinaan valtavia kangas- ja mattorullia.

Seurueeseeni kuului yhtäkkiä lukuisia henkilöitä, mm. yhden asiakkaan edustaja, muksun toinen mummo ja poikaystävän eksä. Saimme haltuumme yhden jättimäisen rullan kangassuikaletta, ja punoimme siitä vahvempaa köyttä, jotta pääsisimme kolme kerrosta alas jonkun kerrostalon sivustalla olevalta tasanteelta.

Oli sangen epämiellyttävä uni :thumbdown
 
Ylös