Kerrohan unesi, niin ...

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yön unessa olin joidenkin miesten seurassa, jotka olivat kavereitani jollain tavalla. Petyin kauheesti, kun vetivät puukot esille ja tökkivät niillä mua selkään.
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
No niin.

Metrotunnelissa, luult. Rautatientorilla makasi joku äijä kiskoilla ja soitin hätänumeroon. Tunnelista poistuessani paria muuta äijää elvytettiin liukuportaiden alapäässä, elvyttäjät valittivat tuijottamisesta ja huusivat mulle etteivät tarvitse apua. Varastin ostoskärryt Seppälästä ja työnsin niitä Kaivokadulla/Mannerheimintiellä. Suojatietä ylittäessäni poliisit huusivat autosta et kannattais ehkä palauttaa kärryt ja että niiden kaveri lähtee [paikasta x] junalla tulemaan ja on kolmen minuutin päästä Seppälässä ja mun on syytä olla kärryjen kanssa takaisin ennen sitä.

Ett silleen!!!!!1
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
Toissa yönä olin lantiota myöten mustassa liejussa, jossa jotkut demoneita muistuttaneet oliot yrittivät vetää mua koko ajan syvemmälle ja syvemmälle :thumbup:

Viikko pari sitten "heräsin" yöllä siihen, kun muija käski mua unissaan menemään vessaan. Noh itekkin olin sen verta unessa, että tosiaan menin sinne vessaan ja siellä sitten ihmettelin, että mitä hemmettiä tulin tänne tekemään :doubtful:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
GC Rabella sanoi:
No niin.

Metrotunnelissa, luult. Rautatientorilla makasi joku äijä kiskoilla ja soitin hätänumeroon. Tunnelista poistuessani paria muuta äijää elvytettiin liukuportaiden alapäässä, elvyttäjät valittivat tuijottamisesta ja huusivat mulle etteivät tarvitse apua. Varastin ostoskärryt Seppälästä ja työnsin niitä Kaivokadulla/Mannerheimintiellä. Suojatietä ylittäessäni poliisit huusivat autosta et kannattais ehkä palauttaa kärryt ja että niiden kaveri lähtee [paikasta x] junalla tulemaan ja on kolmen minuutin päästä Seppälässä ja mun on syytä olla kärryjen kanssa takaisin ennen sitä.

Ett silleen!!!!!1
Eikseookkaan elvyyttäjät? ;)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
En paljon ehtinyt nukkua ja senkin vähän ajan näin sitten ihan sekopäisiä unia ja tuntui, että olin hereillä koko ajan. Töissä oli kaikki ihan kaaoksessa, itsellä vaatteet hukassa ... ei onneksi ihan kaikki. En päässyt kotiin hakemaan vaatteita, kun rappuset olivat kadonneet. Vesa Keskinen pelasti sen tilanteen ja järjesti pääsyn kotiin. Keskisen kanssa oli jotain ihmeellistä säpinää. :eek: :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Laitetaanpa tänne kun oli forumilaisia unessa...

Muutin ulkomaille sellaseen kivijalka-asuntoon, jotain kymmenen neliötä, kaksi sänkyä molemmilla seinustoilla ja pieni ikkuna katonrajassa. Kaupunki oli mitä ilmeisimmin Amsterdam, koska mun kämppis oli lara. Lara sit siihen ilmeistyikin, pyöri askareissaan ja mä sitä vähän kattelin että huhhuh onpa tytöllä virtaa. Vielä enämpi kattelin kun tuli nukkumaanmeno aika ja lara tempaisi pelkälle t-paitasilleen eikä se paita nyt niiiiin pitkä ollut. Viimeisetkin yöunet meni kun lara nukkumaan käydessämme kävi pussaamassa mua, oikein kunnolla. Siinä sitten että ei tule nyt uni kun tollanen tossa metrin päässä makaa. Mutta kai se sitten tuli kun herättiin jossain vaiheessa siihen kun ikkunaan koputettiin ja huudettiin että pitää lähteä möötteen. Ei muuta kuin ulos vaan ja kun tultiin ulos oltiinkin yhtäkkiä Tehtaankadun ja Neitsytpolun kulmassa (asunut tässä talossa oikeasti) Amigoa kulmittain. Nousin sitten Juhiksen ja laran kans ratikkapysäkin katolle, ratikan sai pysäytettyä jostain syystä vain sieltä. Siellä venattiin sporaa kun Jones, os. Moe tuli Amigon ovelle huutaan että hän tarjoaa kierroksen meille että hän leikkasi Kodin Kuvalehdestä tällasen pankkikortin kuvan että näillä hän on maksanut aina! Siihen se uni sit loppu. Joneksella oli ihan ookoo paita tällä kertaa, Juhis oli hirveen lihavassa kunnossa (piti työntää se sinne pysäkin katolle!) josta hänelle vittuilinkin ja lara oli pirun seksikäs mimmi, johon taisin ihastua. Että sellanen forum-uni pitkästä aikaa.
 

Örfil

Guest
Olin viime yönä unissani Levillä jonkun toisen hepun kanssa (en muista kuka se oli) mutta mukana oli myös Runar & Kyllikki.

Kävelimme iltapäivällä kylän keskustan läpi kaupasta majapaikkaan eri parkkipaikkojen läpi oikaisten ja joka parkkipaikalla oli joku auto jossa oli ovi sepposen selällään auki ja siinä kävellessä R&K siirsi näitä jokaista autoa muutaman ruudun eteenpäin. Niitä autoja oli ainakin 3 kpl ja ajattelin että on se perkeleen varakas mies toi Runski kun sillä on Levilläkin kolme autoa :eek:

Kysyin Runskilta että miksi sä noita siirtelet, niin se vaan tokas että tarttee ajaa niitä vähän lähemmäks majapaikkaa :confused:

Olenkohan tulossa hulluksi vai mistä tuollaisia unia pukkaa :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yönä olin sitten 'Allo 'Allo!-sarjassa "Renenä". Pirun tarjoilijat, vastarintaliikkeen naiset ja saksalaisupseeri, kun ahdistelivat yrittäessäni suorittää tehtävää.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
R&K oli mun unessa jälleen viime yönä. Olin askarrellut jonkun laatikon, ja laittanut sen päälle jonkun kuvan. R&K:n mielestä oli hulvattoman hauskaa kääntää kannen kuvio ylösalaisin. Sitten R&K oli levystudiossa, esitti tekemänsä räpin, joka kertoi snagaritilauksesta.
 

Örfil

Guest
R&K lähettää jotain pyörteistettyä tekstiä tänne foorumille joka suggeroi meidän mieliä ja saa näkemään näitä päättömiä unia:eek:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Jacques sanoi:
Eilen kun olin just siinä nukahtamispisteessä niin tuli sellainen ihmeellinen juttu.. Sellainen pikainen nanosekunnin mittainen uni, jossa koira hyökkäsi mun kimppuuni. Eli siis säpsähdin heti hereille ja syke oli ihan varmaan yli 170..
Mulla oli viime yona nukahtaessa hiukka samanlainen, yhtakkia jostain pimeasta tuli pantterin tai kepardin tai jonkun paa ja puraisi mua kaulasta.
Pelastytti kylla, mutta nukahdin het peraan uudestaan.

(hitto, enpa pitkaan aikaan olekaan naita lukenut, hauskoja juttuja :D )
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Palkopoika sanoi:
Heräilin ja painun alakertaan, siellä Myllis ja OoPee istuivatkin siinä matalan pöydän äärellä. Oopella oli valkonen kauluspaita ja henkselit, housuista en tiedä. Safkattiiin siinä sitten ja jotain juteltiinkin. Kaikki keskustelut käytiin sujuvasti norjaksi:eek:
:D :D :D :D

Ei silla ollut housuja. :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Laitetaanpa tänne kun oli forumilaisia unessa...

Muutin ulkomaille sellaseen kivijalka-asuntoon, jotain kymmenen neliötä, kaksi sänkyä molemmilla seinustoilla ja pieni ikkuna katonrajassa. Kaupunki oli mitä ilmeisimmin Amsterdam, koska mun kämppis oli lara. Lara sit siihen ilmeistyikin, pyöri askareissaan ja mä sitä vähän kattelin että huhhuh onpa tytöllä virtaa. Vielä enämpi kattelin kun tuli nukkumaanmeno aika ja lara tempaisi pelkälle t-paitasilleen eikä se paita nyt niiiiin pitkä ollut. Viimeisetkin yöunet meni kun lara nukkumaan käydessämme kävi pussaamassa mua, oikein kunnolla. Siinä sitten että ei tule nyt uni kun tollanen tossa metrin päässä makaa. Mutta kai se sitten tuli kun herättiin jossain vaiheessa siihen kun ikkunaan koputettiin ja huudettiin että pitää lähteä möötteen. Ei muuta kuin ulos vaan ja kun tultiin ulos oltiinkin yhtäkkiä Tehtaankadun ja Neitsytpolun kulmassa (asunut tässä talossa oikeasti) Amigoa kulmittain. Nousin sitten Juhiksen ja laran kans ratikkapysäkin katolle, ratikan sai pysäytettyä jostain syystä vain sieltä. Siellä venattiin sporaa kun Jones, os. Moe tuli Amigon ovelle huutaan että hän tarjoaa kierroksen meille että hän leikkasi Kodin Kuvalehdestä tällasen pankkikortin kuvan että näillä hän on maksanut aina! Siihen se uni sit loppu. Joneksella oli ihan ookoo paita tällä kertaa, Juhis oli hirveen lihavassa kunnossa (piti työntää se sinne pysäkin katolle!) josta hänelle vittuilinkin ja lara oli pirun seksikäs mimmi, johon taisin ihastua. Että sellanen forum-uni pitkästä aikaa.
:D :D :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13763
Viime yönä näin unessa ammattikouluaikaisen kaverin, Tiinan, joka kuoli viime uutenavuonna. Tuossa alkuvuonna koitin pitkästä aikaa soittaa hänelle muttei saanut yhteyttä, ja jotain ehkä 3 päivää myöhemmin näin lehdessä kuolinilmoituksensa.

Nyt unessa kuitenkin olimme kaupungin keskustassa ja halusimme jutella mutta se oli hieman vaikeaa kun siinä oli muitakin. Sitten vissiin menimme jonnekin kauppakeskukseen ([liuku?]portaat muistan) ja halasimme jonka jälkeen lähdin hölkkäämään kotiin. Kumminkin muutaman sekunnin kuluttua olinkin yhtäkkiä vaan kotona eli kai hölkkä sujui ilmeisen joutuisasti:) Ei juuri muistikuvaa, mitä/miten juttelimme mutta joku hyvänolontunne unen lopussa oli, ja unen aikanakin koko ajan tiesin että tässä on jo oikeasti kuollut vanha kaverini.

Enemmät kaveerauksemme ajoittuivat tuonne vuosiin 2000-2001 mutta muutaman kerran sen jälkeenkin näimme ehkä parin vuoden välein.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Meillä ilmoitettiin eilen töissä, että tänään on muutaman tunnin vesikatko. Se vaikutti uniini siten, että unessa menin vessaan, ja siellä ei ollut paperia, vaan ainoastaan puupökkelö ja puukko, ja piti itte siitä veistää sitten p-paperin korvike.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Olin viime yönä unissani Levillä jonkun toisen hepun kanssa (en muista kuka se oli) mutta mukana oli myös Runar & Kyllikki.

Kävelimme iltapäivällä kylän keskustan läpi kaupasta majapaikkaan eri parkkipaikkojen läpi oikaisten ja joka parkkipaikalla oli joku auto jossa oli ovi sepposen selällään auki ja siinä kävellessä R&K siirsi näitä jokaista autoa muutaman ruudun eteenpäin. Niitä autoja oli ainakin 3 kpl ja ajattelin että on se perkeleen varakas mies toi Runski kun sillä on Levilläkin kolme autoa :eek:

Kysyin Runskilta että miksi sä noita siirtelet, niin se vaan tokas että tarttee ajaa niitä vähän lähemmäks majapaikkaa :confused:

Olenkohan tulossa hulluksi vai mistä tuollaisia unia pukkaa :eek:
:D :D :D
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä olin koulun salissa, lavalla oli patsaita. Valot sammuivat mutta näin silti, että patsaat heräsivät eloon ja kävelivät zombietyylillä eteenpäin. Jouduin "liittymään" heihin, etten kärähtäisi siitä, että olen ihminen. Yht´äkkiä "nuori mies"-patsas vetäisi mut lavan verhon taakse, ja sanoi huomanneensa mun ihmisyyden. Lupasi suojella mua jos en paljasta häntä, että hänen korvastaan tulee verta, ja se johtui siitä, että patsas olisi halunnut olla ihminen. Jos patsas olisi kärähtänyt lajitovereilleen, hänet olisi lynkattu. Meillä oli yhteinen sopimus, ei käräytyksiä. Sitten heräsin.

-uni tuli varmaan siitä, kun luin haastattelun siitä suomalaismiehestä, joka joutui patsaankorvaepisodista oikeuden eteen Pääsiäissaarilla. Jutussa paikallinen pormestari oli vielä uhonnut, että "korva korvasta".
 
Ylös