Kerrohan unesi, niin ...

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Vellu sanoi:
Vähänks oon kade! Siis 50 Cent:ille, kun pääsi esiintyyn sun unessa.
;) Ei tarvi, ei se hatkahdyttanyt mua mitenkaan.

Ma naen unia joka yo, mua vaan nauratti, etta yhtakkia joku rappari tulee mun uniin, vaikka en oo koko herraa missaan mediassa nahny tai musiikkia kuullu ainakaan puoleen vuoteen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yönä sitten olin Night-yökerhon pikkujouluissa. Beibe ja yksi luokkalainen oli kanssa paikalla. Yökerho oli muuttanut muotoaan tonttumökiksi hirsiseinineen ja kerrossänkyineen kera punaisten huopien. Kaikilla asiakkailla toki tonttulakit ja käsissä piparia sekä terästämätöntä glögiä.

Tosi ajankohtainen kaiken kaikkiaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Heräilinpähän painajaiseen, jossa aika oli kortilla ja piti juosta toiselta puolelta kaupunkia juna-asemalle. Hirmuinen ravaaminen ja tietenkin 10 sekunnilla myöhästyin.. Herkkä poika olen näemmä kun moisesta menetin yöunet:eek:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Viime yön satoa:

Uni 1
Tästä en muista mitään muuta kuin sen, että Onnille tapahtui jotain pahaa. Tunnelma oli kuin Twilight Zonesta eli ahdistava. Heräsin säikähdykseen.

Uni 2
Olin nimimerkki R&K:n kanssa prätkäreissulla ja koko ajan vastaan tuli kaatuneita moottoripyöräilijöitä. Siis tiellä lojui motoristeja kuolleina ja pyörät lojui jossain lähistöllä tuhannen palasina. Väistelimme raatoja ja pyrimme ajamaan päämääräämme, jonne emme tietenkään unista tuttuun tyyliin koskaan päässeet. Aina oli joku poliisien sulku tai maanvyörymä tien tukkeena. Tunnelma oli kuin Twilight Zonesta eli ahdistava. Heräsin säikähdykseen.

Uni 3
Olin vaimoni kanssa Vääksyssä jossain kotibileissä ja asunnosta loppui juotava. Minut laitettiin hakemaan läheisestä kioskista lisää juotavaa. Ehdin juuri ennen kioskin sulkeutumista ostamaan laatikollisen olutta ja siirryin kioskin pihalle tupakoimaan. Pihalla oli paikallisia pikkurikollisia, jotka tarjoutuivat 'pitämään silmällä olutkeissiäni' sillä välin kun käyn hakemassa vielä tupakkiaskin kioskista. Palattuani n. 2 min päästä takaisin pihalle, oli kaljakeissi juotu paria tölkkiä lukuunottamatta ja koko pikkupahisjengi tuijottaa minua 'mitä aiot tehdä asialle' -ilmeellä. Tunnelma oli kuin Twilight Zonesta eli ahdistava. Heräsin säikähdykseen.
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
CH:lla HC-unia!

Ite lauloin viime yönä. Unessanikin vitutti kuunnella itseäni, kaameaa jodlausta. Vaihdoin sitten runoiluun ja kirjoitinkin varsin hyvän runon, tanakan ja monisyisen. Olisi pitänyt aamulla kirjoittaa se heti ylös, nyt sitä ei muista.

Sitten luin lehdestä, että Kovalainen passitettiin vankilaan. Oli Lewis kielinyt jostain. Tämä unenpätkä tuli varmaan F1-forumin etusivun uutisesta, jossa lukee edelleen "Kovalaiselle rangaistus"!

Mutta kaiken kaikkiaan kovin tylsiä unia verrattuna edelliseen jamppaan :dunno:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Aamu-tv:ssä uniasiantuntija opasti, miten saa unet pysymään mielessä heräämisen jälkeen.
* Ensimmäinen ohje oli, että ei saa mennä heti herättyään vessaan pis**mään untaan pois mielestä.
* Toinen ohje oli, että pitää pötkötellä aloillaan ja miettiä uniaan.
* Muistiinpanovälineet kannattaisi pitää lähellä, että saa heti oleellisen muistiin.

Siitä vaan pidättelemään! :rolleyes:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Olga sanoi:
Aamu-tv:ssä uniasiantuntija opasti, miten saa unet pysymään mielessä heräämisen jälkeen.
* Ensimmäinen ohje oli, että ei saa mennä heti herättyään vessaan pis**mään untaan pois mielestä.
* Toinen ohje oli, että pitää pötkötellä aloillaan ja miettiä uniaan.
* Muistiinpanovälineet kannattaisi pitää lähellä, että saa heti oleellisen muistiin.

Siitä vaan pidättelemään! :rolleyes:
Mutta jos on nähnyt kovan luokan por... pohjustusunen, niin saako JÖRNIÄ?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Captain Howdy sanoi:
Mutta jos on nähnyt kovan luokan por... pohjustusunen, niin saako JÖRNIÄ?
Ei kun pitää pötkötellä aloillaan ja miettiä uniaan. Räpylät ja ämpäri on hyvä pitää aina lähellä.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Näin viime yönä 2 omituista unta.

Uni1:
Tuomas Holopainen hengasi mun kanssa jossain, sit oltiinkin hänen hirsilinnassaan, hän oli ottanut kuvan pikkulikasta, ja kertoi neuvotelleensa FIA:n kanssa, että seuraavaksi tehdään pikkulikan muotoinen F1-rata, johon hän säveltää musiikin.

Uni2:
Olin töissä Sarasvuolla, ja meillä oli yhteinen office, joka oli oikeastaan vessa. Näytin hälle tullutta kirjettä, ja hän käski mun vastata asiakkaalle, että tarvitaan 30 000€ lupalappu, jotta kauppa voidaan toteuttaa. Lopulta hän päätti soittaa itse asiakkaalle, ja hän nauroi mielipuolisesti puhelimeen ja sanoi: "Teidän 30 000€:n lupalappunne on löytynyt liiteristä, hohhohhohhohhooooooo!"
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olipahan taas sekavaa menoa yöllä...

Olin Rekolassa jossain bileissä, jossa oli mm. S.A ja jotain muita forumin hahmoja, ala-asteen luokkakavereitani ja bf ja sen kavereita. En viihtynyt. Myöhästyin junasta, johon forumin sakki ja bf kavereineen läksivät. Sen sijaan jouduin Z-junaan, joka jostain syystä pysähtyi Rekolassa ja jatkoi matkaansa Hyvinkäälle. Hyvinkäältä jatkoin matkaa bussilla Pasilaan. Bussissa vieressäni istui yläasteelta tuttu mopopoika ja takanani kuollut Jyrki Hämäläinen, joka halusi kertoa muistoistaan. Kuuntelin aluksi mielenkiinnolla, lopuksi kohteliaisuudesta. Jossain vaiheessa Hämäläinen olikin muuttunut ex-vaimokseen, joka jatkoi tarinaa. Jotain häsmäkkää siinä tuli, eikä vaihto Pasilassa K-junaan sujunut oikein.

Päädyin sitten koululle, jossa muka opiskelin. Ruokalassa oli tarjolla parsaa ja keitettyjä kananmunia. Piti tehdä poikien kanssa jotain ryhmätyötä. Opettaja meiasi kuulema potkia minut pois kurssilta, koska olin jatkuvasti poissa. OIkeasti minulla oli vain yksi poissaolo, ja protestoin voimakkaasti, ja protesti vissiin menikin läpi.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Juskanen sanoi:
takanani kuollut Jyrki Hämäläinen, joka halusi kertoa muistoistaan.

Itsehän näin hiljattain unen, jossa kuollut Jyrki Hämäläinen istui junassa mun vieressä tyytyväisenä ja tarjosi jotain festarilippua.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
72 sanoi:
Itsehän näin hiljattain unen, jossa kuollut Jyrki Hämäläinen istui junassa mun vieressä tyytyväisenä ja tarjosi jotain festarilippua.
Njps :eek!:

Mitäkähän se tarkoittaa, kun näen usein unia, joissa minun pitää päästä paikasta toiseen julkisilla kulkuneuvoilla, mutta aina siinä tulee jotain sählinkiä ja joudun ihan eri junaan tai bussiin kuin mihin piti ja joudun suunnittelemaan ihme vaihtoja... Jotenkin outoa. Tai ehkä se johtuu vain siitä, että kuljen niin paljon julkisilla :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Juskanen sanoi:
Njps :eek!:

Mitäkähän se tarkoittaa, kun näen usein unia, joissa minun pitää päästä paikasta toiseen julkisilla kulkuneuvoilla, mutta aina siinä tulee jotain sählinkiä ja joudun ihan eri junaan tai bussiin kuin mihin piti ja joudun suunnittelemaan ihme vaihtoja... Jotenkin outoa. Tai ehkä se johtuu vain siitä, että kuljen niin paljon julkisilla :rolleyes:
Että sullon autokuume ja se jyllää sun alitajunnassa. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin unta jotta ensi jaksossa olisi keskiviikot vapaata. Paskat ollut, hyppytunteja vaan tulee.
 
Ylös