Kerrohan unesi, niin ...

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä näin unta, että 90-luvun alun poikaystäväni kiipesi tikapuita pitkin jonnekin torniin, jossa asuin. Oli niin maireeta ja tunnusti sitten, että hän juhlii tänään AIDSin vuosipäivää ja tuli tartuttamaan sen minuun. Lisäksi hällä oli kännykkä, jonka näppäiminä oli karvanopat, ja mun nimen kohdalla luki Hottis.

-koko tyyppiä en oo nähnyt 8 vuoteen, ja tietääkseni hän ei mitään aidsia sairasta, itsestäni puhumattakaan. Taisi eiliset Salkkarit sekottua tässä kyllä nyt.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olin vesitornissa ja kun muutakaan tekemistä ei ollut, otin ulkokaiteet pois ja kävin huoltohommiin. Tietysti yksi tuttu tuli paikalle mennen normaalipaikkaansa nojailemaan kaiteeseen... alas mätkähti. Oli kyllä suht vittumoinen tyyppi eli ei suurta vahinkoa tapahtunut maailmalle.
 

Makkonen

Guest
Pari kaveria harrasti levitaatiota, sekä aloin seurustelemaan erään työkaverini kanssa viime yön unessa.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Viime yönä mm. olin lähdössä klo 16:18 junalla Moskovaan. Tuli kiire käydä suihkussa. Mutta sain kivan löytökissan.

Toisessa unessa ostin vihreän Micran 1500 eurolla :jaska:

Jossain vaiheessa olin kaverin mökillä. Alkoi niin sakea lumipyry, että ei nähnyt yhtään mitään. Eksyin. Lumi oli märkää ja kylmää, eikä siellä tosiaan nähnyt mitään. Konttasin lumessa ja yritin käsikopelolla (ilman hanskoja) löytää portaita, jotka johtavat rannasta pois. Ja pelkäsin, että erehdyn suunnasta ja joudun merelle ja sinnepähän sitten jään. Aika ahdistunut fiilis oli herätessä.

Sitten jossain unessa pengoin jotain vanhoja rojuja. Oli iso kasa vaatteita ja seassa pientä tavaraa. Tarkoitus oli siskon ja isän kanssa järjestellä ne, suurin osa oli roskiin menossa. Löysin poikaystävälleni kuuluvan paidan, johon oli painettu erään toisen tytön kuva. Muistan sanoneeni hänelle, että eiks toi nyt oo aika noloa. En muista mikä selitys oli. Jotenkin jäi kuitenkin paha mieli siitä unesta.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ainiin,sit vielä yhdessä unessa leikkasin sormeni alapuolelta alekan liki poikki.Sit käänsin sen sormenpään ympäri siihen päälle. Vaikea selittää, mutta oli karseen näköistä. Tuli mieleen nyt vasta, kun laitoin Stam1nan Likainen parketti -videon päälle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä olin viime yönä osana ryöstöjengiä ja menimme erääseen taloon ryöstöretkelle. Talossapa olikin isäntäperheen tytär paikalla ja mä jouduin taltuttamaan tämän nuoren ja näpsäkän neidin.
Ei siitä mitään tullut, juttelin vaan mukavia vaikka vaistosin lievää vihamielisyyttä tässä neidissä. Höpötin ihan päättömiä. Vielä enämpi kuin täällä.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Näin unta, että olin järven rannalla katselemassa maisemia. Samalla kaksi Finskin konetta törmäävät ilmassa toisiinsa ja putoavat eteeni. :thumbfh:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä mun kaveri kuvas salaa kun gangsterit tai jotkut salakuljetti nuoria tyttöjä seksiorjiksi jonnekin ja sitten mä uin avannossa ja sitten ne gangsterit hakkas meijät.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eilen kun olin just siinä nukahtamispisteessä niin tuli sellainen ihmeellinen juttu.. Sellainen pikainen nanosekunnin mittainen uni, jossa koira hyökkäsi mun kimppuuni. Eli siis säpsähdin heti hereille ja syke oli ihan varmaan yli 170..
Niin realistinen uni se oli.. Yleensä nuo nukahtamispisteessä olevat unet on ollut tippumisunia, eli tuntuu että tipahtaisi jostain korkealta ja sitten säpsähtää.. Nekin on inhottavia, mutta ei vedä vertoja tälle eilisiltaiselle.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Viikonloppuna mulla oli ihan kipeä uni. Mä nukuin yläkerrassa, yläkerta oli samanlainen kun mun pienessä studio-kämpässä missä asuin abt 8 vuotta sitten, juuri kun olin muuttanut Pelkijjaan. Alakerta oli semmonen kiinalaistyylinen, paperiseinät ja matala pöytä. Outoa oli myös se, että näin tämän talon sivultapäin, seinä oli auki niinkuin nukketalossa konsanaan. Keittiössä Myllis kokkaili jotain, sillä oli semmonen kokinmyssy päässä. Heräilin ja painun alakertaan, siellä Myllis ja OoPee istuivatkin siinä matalan pöydän äärellä. Oopella oli valkonen kauluspaita ja henkselit, housuista en tiedä. Safkattiiin siinä sitten ja jotain juteltiinkin. Kaikki keskustelut käytiin sujuvasti norjaksi:eek:

Onneksi en muuta muista, mutta olihan sitä siinäkin:D Vidduako toikin sit tarkottaa?:D :D :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tulipahan taass nähtyä erikoinen uni. Olin jotenkin todella pahasti sairastunut. Siis ei mikään flunssa tai vastaava pikkutauti, vaan joku syövän kaltainen tauti se oli. Hampaat heilui jo suussa, ja niitä sitten vedettiin pois, koska se voisi auttaa paranemaan. Joka rivistä vedettiin 2 takimmaista hammasta pois. Siis ylhäältä ja alhaalta. Vasemmalta ja oikealta. Suu tuntui tosi tyhjältä. Lisäksi oikea alakulmahammas poistettiin (se on juurihoidettu), joten lego-rivistössä oli nyt myös sitten aukko.

Lisäksi mulle piti antaa juurihoitoa, repimällä oikean pottuvarpaan kynsi irti!!! (multa on puolet vasemman jalan potunkynnestä veke, kun tipahti 38 millinen poranterä siihen marraskuun lopussa). Eikä siinä vielä mitään, että saan juurihoitoa pottuvarpaan kautta, vaan että sitä oli antamassa Hangon liikuntatoimenjohtaja.:ahem: Siinä vaiheessa heräsin, kun tongeilla repi sitä kynttä irti. Oli himppasen sekä kuuma että kylmä.:eek: :(

Nyt joku voi kertoa, mitä uneni tarkoitti???:doubtful:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Moe Szyslak sanoi:
Nyt joku voi kertoa, mitä uneni tarkoitti???:doubtful:
Sun elämässä on selkeästi paljon jotain pahoja asioita, jotka pitää poistaa vaikka väkisin. Muuten ei tuu mistään mitään ja kuolo korjaa. :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin päiväunilla muiden painajaisten ohella unta, että koirani hukkui likakaivoon. Se oli remmissä kiinni, mutta valjaillakaan ei sitä pystynyt nostamaan. Kaivo oli niin syvä, etten yltänyt nostaa sitä pois. Vieläkin näen silmissäni, miten se painui sinne veteen. :frown:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Olga sanoi:
Näin päiväunilla muiden painajaisten ohella unta, että koirani hukkui likakaivoon. Se oli remmissä kiinni, mutta valjaillakaan ei sitä pystynyt nostamaan. Kaivo oli niin syvä, etten yltänyt nostaa sitä pois. Vieläkin näen silmissäni, miten se painui sinne veteen. :frown:
:frown: :frown: :frown: :(
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä näin unta, että voitan auton, jos vaan osallistun arvontaan.
 
Ylös