Kerrohan unesi, niin ...

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Kaamea painajainen. Näin unta siitä että menin joulun pyhiksi vanhempieni luokse ja huomasin että he olivat vaihtaneet tv:n pienempään malliin. :eek:
Itse asiassa niitä oli nyt kolme ja ne oli sommiteltu jotenkin sekavasti keskelle olohuonetta, kaikkien kolmen kotelot olivat sellaista mustaa peltiä. :confused: :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Aamulla Mikko kiekuussa oli esillä ajatus, että unet voisi tallettaa dvd:lle ja lähettää muidenkin nähtäväksi. Johan siinä olisi näkemistä. :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin iltapäivänokosilla unta, että olin jossain vieraisilla ja minulle oli kokattu kuulemma oikein hyvää tarjottavaa. Kun ruoka tuli pöytään, sieltä paljastui kokonainen iso hauki, joka katseli minua. :eek: Näen sen silmissäni vieläkin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
En ole nähnyt unta pitkiin aikoihin, ja nukun entistä sikeämmin. En herää, vaikka vieressä olisi tykistön harjoitukset.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yönä ei kokkailut sujuneet. Kokoajan pistin muoviastioita kuumille levyille ja pannut taasen olivat kylmillä, vaikka miten yritin.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Isäni ja Vladimir Putinin kanssa oltiin hautuumaalla jotain hautoja katselemassa. Putin oli valtiovierailulla Suomessa mutta epäselväksi jäi miksi me hautuumaalla oltiin ja minkä vitun takia se meidän kanssa hengaili.
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Matxi sanoi:
Isäni ja Vladimir Putinin kanssa oltiin hautuumaalla jotain hautoja katselemassa. Putin oli valtiovierailulla Suomessa mutta epäselväksi jäi miksi me hautuumaalla oltiin ja minkä vitun takia se meidän kanssa hengaili.
Tykkään ajatella asian niin että olitte hautaamassa sitä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Nyt kun presidentteihin päästiin, niin muutama yö sitten olimme muutaman kaverini kanssa saaneet tehtäväksemme haastatella Martti Ahtisaarta johonkin lehteen. Mara avasi oven, mutta oli vastahakoinen vastaamaan kysymyksiimme. Lopulta kuitenkin päädyimme heittämään tikkaa Martin terassille itse presidentin kanssa.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Olin lomalla pari viikkoa ja näin kyllä ennätysmäärän unia. Paras oli viime viikolla kun näin unta että olin herännyt. Aivan tosi. Nukuin lähes puoli kymmeneen ja silti olin muka hereillä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Voi kauhistus sitä trafiikkia viime yön unessa. Jo oli enempänsä forumisteja meillä vieraana ja ihan kutsumatta. Porukan ensimmäisenä paikalle ilmestyi Moe, joka oli tullut ihan pidemmäksi aikaa. Yritin patistella vieraita jo poiskin, mutta ei se oikein onnistunut. Esittelin teitä sitten hätäpäissäni sukulaisillekin. Esittely tapahtui jostain syystä kirjakaupassa. :cool:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ja taas pyöri päänsisäiset kauhuleffat viime yönä :(

Unessa oli sellainen vanha, vaalean harmaa, hieman rapistunut jenkkien etelävaltioiden tyylinen iso puutalo maaseudulla. Oli yö. Varoitukseksi ja pahan tuhoamiseksi talossa asuneet henkilöt hirtettiin pihassa, ja ripustettiin talon kuistille. Noin kuuden hengen perhe oli kyseessä.

Sen jälkeen meni karmivaksi. Talon suurella kuistilla paloi yksi lamppu, joka loi pimeään melko pienen kellertävän valoläiskän. Kovin suuri tuo valaistu alue ei ollut. Joku ohikulkeva kauppamatkustaja saapui talolle, ja huhuili kuistin valokeilassa asukkaita. Yhtäkkiä n. kolmekymppisen tumman miehen ruumis alkoi heilua hirressä niin, että välillä hänen kasvonsa tulivat valaistuksi ja sitten taas katosivat pimeään. Edestakaisin se siinä keinui. Sivustalla näkyi toisen miehen ruumis, siitäkin vain hämärästi valaistut kasvot. Mies näytti todella kuolleelta, silmät ja suu auki. Yhtäkkiä hän käänsi silmiään (silmänkääntötemppu!) :eek!: Kauppamatkustaja ei vieläkään hiffannut tilannetta, ei edes silloin, kun keski-ikäisen naisen ruumis heilahti valokeilaan,niin että selvästi näkyi jalkojenkin olevan ilmassa.

Yääääh.... Onneksi heräsin kesken unen. Jännä sinänsä, että itse en ollut tässä unessa mitenkään aktiivisesti mukana, vaan olin jonkinlainen sivustakatsoja, "kaikkitietävä kertoja". Muistan vaan niin selvästi, mille ne hirttoköydessä riippuvat ruumiit näyttivät heilahtaessaan välillä valon ulottuviin... tulee vieläkin inhottava olo :frank:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Ja taas pyöri päänsisäiset kauhuleffat viime yönä :(

Unessa oli sellainen vanha, vaalean harmaa, hieman rapistunut jenkkien etelävaltioiden tyylinen iso puutalo maaseudulla. Oli yö. Varoitukseksi ja pahan tuhoamiseksi talossa asuneet henkilöt hirtettiin pihassa, ja ripustettiin talon kuistille. Noin kuuden hengen perhe oli kyseessä.

Sen jälkeen meni karmivaksi. Talon suurella kuistilla paloi yksi lamppu, joka loi pimeään melko pienen kellertävän valoläiskän. Kovin suuri tuo valaistu alue ei ollut. Joku ohikulkeva kauppamatkustaja saapui talolle, ja huhuili kuistin valokeilassa asukkaita. Yhtäkkiä n. kolmekymppisen tumman miehen ruumis alkoi heilua hirressä niin, että välillä hänen kasvonsa tulivat valaistuksi ja sitten taas katosivat pimeään. Edestakaisin se siinä keinui. Sivustalla näkyi toisen miehen ruumis, siitäkin vain hämärästi valaistut kasvot. Mies näytti todella kuolleelta, silmät ja suu auki. Yhtäkkiä hän käänsi silmiään (silmänkääntötemppu!) :eek!: Kauppamatkustaja ei vieläkään hiffannut tilannetta, ei edes silloin, kun keski-ikäisen naisen ruumis heilahti valokeilaan,niin että selvästi näkyi jalkojenkin olevan ilmassa.

Yääääh.... Onneksi heräsin kesken unen. Jännä sinänsä, että itse en ollut tässä unessa mitenkään aktiivisesti mukana, vaan olin jonkinlainen sivustakatsoja, "kaikkitietävä kertoja". Muistan vaan niin selvästi, mille ne hirttoköydessä riippuvat ruumiit näyttivät heilahtaessaan välillä valon ulottuviin... tulee vieläkin inhottava olo :frank:
Kaks miestä muuten kävi äsken kyselemässä sua. Piru ja haudankaivaja.

HÄHÄHÄ'HÄ'HÄHÄHÄHÄ, PELOTTELIN LISÄÄ!!
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Toissayönä näin unta, että Remu oli valinnut mut 60-vuotislahjakseen.
En ees kuulu fanikuntaan. :confused:
 

Örfil

Guest
Olen nähnyt kotona thai-unia jo kaksi yötä ja alkaa jo vituttaa: ajelen joka yö tuk-tukilla pitkin poikin Siaminlahden rantaa vaikka olen jo kotona :jaska:

Loma ohi - unet seis!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Jussi sanoi:
Olen nähnyt kotona thai-unia jo kaksi yötä ja alkaa jo vituttaa: ajelen joka yö tuk-tukilla pitkin poikin Siaminlahden rantaa vaikka olen jo kotona :jaska:

Loma ohi - unet seis!
Sä oot vaan nimenny thaityttösen tuolla nimellä, kun ei muuta tullut heti mieleen.:D
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Juskanen sanoi:
Nukuin päiväunet. Näin työunia.
Kannattaa harkita tarkkaan millaisissa vaatteissa nukkuu. Jos nukahtaa työvaatteet päällä niin näkee varmasti työunia.

Miksiköhän mä nää joka yö sellaisia :eek: :eek!: :thumbfh:

eikäku mullahan on yöpuku enkä mä nää mitään muuta kuin unta nukkumisesta.
 
Ylös